شواليه شجاع تاريکي

wii در ايران حسابي مظلوم واقع شده؛ خيلي ها اصلا اسم اين کنسول بازي هم به گوش شان نخورده و دو ساعت طول مي کشد چند و چون کار و تفاوت هاي آن با کنسول هاي ديگر را براي شان توضيح داد. تازه از شنيدن اينکه PS3 سوني و 360Xbox مايکروسافت با آن همه دبدبه و کبکبه دنبال نينتند و مي دوند تا گوشه اي از بازار آن را تصاحب کنند، حتما شوکه مي شوند.
يکشنبه، 7 اسفند 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شواليه شجاع تاريکي

شواليه شجاع تاريکي
شواليه شجاع تاريکي


 






 

بتمن آمدنش را دوباره جشن مي گيرد
 

wii در ايران حسابي مظلوم واقع شده؛ خيلي ها اصلا اسم اين کنسول بازي هم به گوش شان نخورده و دو ساعت طول مي کشد چند و چون کار و تفاوت هاي آن با کنسول هاي ديگر را براي شان توضيح داد. تازه از شنيدن اينکه PS3 سوني و 360Xbox مايکروسافت با آن همه دبدبه و کبکبه دنبال نينتند و مي دوند تا گوشه اي از بازار آن را تصاحب کنند، حتما شوکه مي شوند.
اگر Wii داشته باشيد، احتمالا جرات نمي کنيد جلوي بقيه بگوييد Wii بازي مي کنيد، چون همه فوري مسخره تان مي کنند و مي گويند Wii که براي بچه هاست! اما اين کنسول هم براي خودش بازي هاي زيادي دارد که حتما بازيکنان دو آتشه مخفيانه آرزو داشته اند آنها را امتحان کنند.
بعد از اکران فيلم شواليه تاريکي و انتشار بازي ديوانه خانه آرکام، بتمن حسابي روي بورس افتاد و به محبوب ترين شخصيت کميک چند سال اخير تبديل شد. تب مرد خفاشي خيلي داغ است و هر چيزي که در دنياي بازي مربوط به بتمن باشيد خريدار دارد. خبر خوش براي شما wii بازها اين است که يک بازي بتمن به طور اختصاصي براي اين کنسول منتشر شده که PS3 وايکس باکس بازها خوابش را هم نمي بينند. Batman:The Brave and The Bold
بتمن اختصاصي wii است که ربطي به شواليه تاريکي و حال و هواي آن ندارد که بر خلاف انتظار خيلي خوب از آب در آمده و يک تجربه بتمني تمام عيار است.
Brave and the Bold The يا همان "شجاع و دلير" يک سري انيميشني است که دو سال است پخش آن در آمريکا شروع شده. در اين کارتون، بتمن قهرمان يکه تاز و بزن بهادر شواليه تاريکي نيست، بلکه بيشتر با قهرمان هاي ديگر هم پيمان مي شود تا دخل آدم بدها را بياورد.
انيميشن و بازي "شجاع و دلير" از روي داستان هاي کميک بتمن ساخته شده و به همين خاطر طنز و شوخي هاي گاه و بيگاه در بازي زياد به چشم مي خورد. اما اين خود بتمن نيست که تيکه هاي بامزه مي اندازد، بلکه رابين و دار و دسته مرد خفاشي وسط دعوا بازار شوخي و خنده راه مي اندازند. خود بتمن عبوس و بد اخلاق است، اما شرکاي جرمش شما را از خنده روده بر مي کنند.

بتمن دو بعدي
 

" شجاع و دلير" از چهار اپيزود مستقل تشکيل شده است که هر کدام آنها داستاني متفاوت براي بازگو مردن دارند. داستان هاي بازي همان مضمون هايي را دارد که از يک انيميشن کميک، آن هم از نوع بتمني ديده ايد و انتظار داريد. جذابيت داستان هاي کميک به اين است که آرام آرام همراه ماجرا و تصوير ها پيش مي رويد و به يکباره ديالوگ هاي مختصر و تاثير گذار شما را غافلگير مي کند. ديالوگ هاي هوشمندانه بازي هم درست زماني که فکرش را نمي کنيد از دهان بتمن و شرکا بيرون مي ريزد.
اين بتمن بر خلاف ديوانه خانه آرکام دوبعدي است، اما اصلامزه شجاع و دلير به اين است که به همين شکل پيش برود تا واقعا احساس کنيد يک بازي کميک اصيل را درحال تجربه کردن هستيد. بتمن اين بازي هيچ وقت تک و تنها نيست و هميشه کسي را کنار خود مي بيند.
Batman:The Brave and The bold جان مي دهد براي بازي Co- op (حالت دو نفره). خوبي کار اينجاست که هر وقت اراده کنيد يک بازيکن ديگر مي تواند وارد گود شود و دوباره از بازي بيرون بپرد. در اين صورت وقتي بازيکن دوم بخواهد بازي را ترک کند لازم نيست منتظر بمانيد تا دشمنان کتکش بزنند تا تمام جان هايش تمام شود.

ساده و سرگرم کننده
 

بيشتر بازي به بزن بزن مي گذرد و فرصت زيادي براي لت و پار کردن دشمنان داريد. کنترل بازي خوش دست و روان است. گيم پلي شجاع و دلير با بازي هاي مبارزه اي دو بعدي ديگر تفاوت چنداني ندارد؛ مي پريد، مشت و لگد مي زنيد و ضربان دشمن را به راحتي دفع مي کنيد. هر چه باشد شما بتمن هستيد و بايد از بقيه گردن کلفت تر باشيد.
" شجاع و دلير" به طرز احمقانه اي ساده است، حالا يا بتمن زيادي قوي است، يا دشمنانش زيادي ضعيف و دست و پا چلفتي. اگر ديوانه خانه آرکام را بازي کرده باشيد، احتمالا زياد در تله هاي جوکر گير افتاده ايد و حتي شايد از خنده هاي شيطاني و نيش و کنايه هاي او به ستوه آمده ايد. اما در The Brave and the bold اصلا از اين خبرها نيست. انگار که اين بازي زنگ تفريح بتمن است. اين طوري بيشتر خيال مي کنيد
مرد خفاشي يکي از بچه قلدرهاي مدرسه است که زنگ آخر با چند تا از سال پاييني ها قرار دعوا گذاشته تا حسابي ادب شان کند.
بتمن به اندازه همراهان ديگر خود مثل رابين فرز و سريع نيست و براي اينکه از موانع مختلف بالا برود، بيشتر از چنگکش استفاده مي کند. از اين رو بتمن با آن همه ابهت ممکن است در بالا رفتن از يک صخره از هم تيمي خود عقب بيفتد که اين براي شواليه تاريکي شرم آور است. اما در ادامه يک جت پک به دست مي آوريد که بتمن را خيلي بامزه مي کند. تصور کنيد مرد خفاشي يک کوله پشتي گازدار روي دوشش انداخته و در هوا پرواز مي کند و شاخ و شانه مي کشد. علاوه بر جت پک، در طول بازي به تدريج بومرنگ خفاشي (يا همان Batarang)، مواد منفجره و قفل باز کن به دست مي آوريد. همچنين مي توانيد اين ابزارها را مثل ديوانه خانه آرکام ارتقا دهيد.
Batman:The Brave and The bold به شما نشان مي دهد يک بازي کميک استريپي بايد چه شکلي باشد. مرد خفاشي "شجاع و دلير" از شواليه تاريکي مدرن ديوانه خانه آرکام فاصله گرفته و به همان بتمني تبديل شده که در کميک استريپ ها سراغ داشته ايم. از اين گذشته او تنها نيست و کار تيمي را خوب ياد گرفته است. از فيلم و بازي گرفته تا تصاوير مصور و پوستر و اسباب بازي، اگر به هر شکلي طرفدار بتمن هستيد، Batman:The Brave and The bold را حتما امتحان کنيد.

معرفي بازي موبايل
 

sudoku bomb:
 

خوره هاي سودوکوبه صف! بدانيد و آگاه باشيد که مي توانيد علاوه بر استفاده از امکانات بي شمار سيستم عامل بادا، يک بازي سودوکوي خوب هم نصب کنيد شما در مواقع بيکاري به کارتان بيايد. اين بازي که چند خط قبل نامش را پر رنگ کرديم يک Application مخصوص «بادا» به شمار مي رود. توسط کمپاني «يوجو» عرضه شده اما فقط زبان انگليسي را پشتيباني مي کند. گرافيک بازي خوب است اما اين بازي و اعتيادش مغز را رسما نابود مي کند.

Asphalt5
 

به جرات مي توان « آسفالت 5» را يکي از زيباترين بازي هاي موبايلي در زمينه ماشين سواري دانست. Gameloft آن را عرضه کرده و براي دانلودش بايد حدود 117 مگابايت صبر کنيد! تمام سن ها و زبان ها را هم خودش تغيير مي دهد. براي دانلود، نام اين بازي ها را در سايت www.samsungapps.com جست و جو کنيد.
منبع: نشريه همشهري دانستنيها، شماره: ويژه نامه ديجيتال فروردين90



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط