آره عزیزم دلیلش اینه

پدر:یعنی(همانا ما سر نوشت هیچ قومی راتغییر نمی دهیم مگر آن که خود تغییر دهند) ما در انتخابات سرنوشت خودمان راتعیین می کنیم. و دوم اینکه نشانه ی اتحاد ملی ماست و اعتقاد ما به قبولی آرمان ها انقلاب و درسی مهم برای ملت هایی که در حال انقلاب اندو فهوم واقعی دموکراسی دینی برای دولت های غربی و شرقی شرح می دهد.
چهارشنبه، 10 اسفند 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آره عزیزم دلیلش  اینه

آره عزیزم دلیلش اینه
آره عزیزم دلیلش اینه


 





 
پسر: چرا بابا؟
پدر:عزیزم چی چرا؟
پسر:چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟
پدر:به چند دلیل
اول چون خداوند در قران می فرماییند:ان اللّه لا یغیر ما بقوم حتى یغیروا ما بانفسهم
پسر: یعنی چی؟
پدر:یعنی(همانا ما سر نوشت هیچ قومی راتغییر نمی دهیم مگر آن که خود تغییر دهند) ما در انتخابات سرنوشت خودمان راتعیین می کنیم.
و دوم اینکه نشانه ی اتحاد ملی ماست و اعتقاد ما به قبولی آرمان ها انقلاب و درسی مهم برای ملت هایی که در حال انقلاب اندو فهوم واقعی دموکراسی دینی برای دولت های غربی و شرقی شرح می دهد.
و سوم اینکه ما در جامعه ی ولایی زندگی می کنیم و ما گوش به وفرمان رهبریم و دنباله روی شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و حتی هسته ای هستیم.
پسر: این دومین مورد که گفتی یعنی چی؟
پدر:پسرم در ملت هایی مثل مصر و لیبی و... که انقلابی با الگویی از انقلاب ما انجام دادند این انتخابات درسی برای آن ها که بدانند که چگونه انتخاب کنند و معنی واقعی دموکراسی دینی برای دولت های غربی و شرقی ست زیرا در این جا رأی رهبر و رئیس جمهور و مدیر و معلم و نانواو خانه دار به یک اندازه ارزش دارد اما در دولتی مثل آمریکا ومتحدانش رأی های مدیران و پولاداران و نظامیان از ارزش بیشتر بر خوردار است نسبت به مردم عادی
پسر: آخه من چطور باید نماینده ام را انتخاب کنم یک نماینده ی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
پدر:بهترین ویژگی های نماینده همان ویژگی هایی بود که رهبر معظم انقلاب فرموند:
نماینده مجلس باید، بهترین از لحاظ ایمان، بهترین از لحاظ اخلاص و امانت، بهترین از لحاظ دیندارى و آمادگى براى حضور در میدان هاى انقلاب، دردشناس‏ترین و دردمندترین نسبت به نیازهاى مردم باشند.
همچنین امسال حزب های متنوع زیادی هست که می توانند این تنوع سلیقه ی مردم را تا حد زیادی پاسخ گو باشد.
پسر: این ها حزب ها چه فرقی با هم دارند؟
پدر: این و دیگه باید خودت باید پیدا کنی و بشناسی اما بدون این ها همه به اصل نظام جمهوری اسلامی معتقد هستند و ولایت را هم قبول دارند.
آره عزیزم دلیلش اینه

ارسال توسط کاربر محترم سایت : mahdibia




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.