تحت تاثير كدام رنگ هستيد؟

رنگ سرخ باعث شده است كه متولدين اين ماه مرتب عصباني شوند اما به محض اينكه آرام شوند تبديل به آدم هايي شاد و با نشاط مي شوند، افرادي آرمانگرا، مصمم و با اراده هستند. هيچ كس نمي تواند مانند آنها قاطع و خشن باشد ولي در عين حال كمتر كسي معصوميت و عاطفه آنها را دارد. آنها هيچگاه منتظر موفقيت نمي نشينند، بلكه با شتاب به سوي آن مي روند و به ديگران كمتر وابسته اند.
چهارشنبه، 17 اسفند 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تحت تاثير كدام رنگ هستيد؟

تحت تاثير كدام رنگ هستيد؟
تحت تاثير كدام رنگ هستيد؟


 






 

متولدين فروردين (سرخ)
 

رنگ سرخ باعث شده است كه متولدين اين ماه مرتب عصباني شوند اما به محض اينكه آرام شوند تبديل به آدم هايي شاد و با نشاط مي شوند، افرادي آرمانگرا، مصمم و با اراده هستند. هيچ كس نمي تواند مانند آنها قاطع و خشن باشد ولي در عين حال كمتر كسي معصوميت و عاطفه آنها را دارد. آنها هيچگاه منتظر موفقيت نمي نشينند، بلكه با شتاب به سوي آن مي روند و به ديگران كمتر وابسته اند.

متولدين ارديبهشت (صورتي)
 

متولدين اين ماه خيلي به ندرت نگران مي شوند. وقتي كارها مطابق خواست شان پيش نرود تنها اخم مي كنند اما هرگز خشمگين نمي شوند. صبور هستند و وفاداري و صداقت نسبت به خانواده و دوستان از صفات بارز آنهاست. آنان بسيار شجاع و دلاور هستند و در هر كاري از خود مقاومت بي نظيري نشان مي دهند. گاهي بسيار لجباز مي شوند.

متولدين خرداد (نقره اي )
 

رنگ دروني متولدين اين ماه، آنها را به افرادي دلسوز، مهربان، خونگرم و صادق تبديل ساخته است. آنها از كارهايي يكنواخت و تكراري بيزارند و به همين علت كارهاي روزانه باعث مي شود كه فكر كنند پرنده اي در قفس اند. اين افراد ذاتا بي قرار و همواره در پي هيجان و تغيير و تنوع هستند و اگر در يك جا ثابت بمانند افسرده مي شوند.

متولدين تير (خاكستري)
 

تيرگي رنگ دروني متولدين تير سبب مي شود كه گاهي اوقات بداخلاق شوند. چنانچه از كسي ساعت را پرسيديد و با اخم جواب داد و يا كسي بي د ليل با شما بدرفتاري كرد، حتما او متولد تير ماه است. اما اين حالت در او موقتي و گذراست و او فورا به همان آدم دلنشين هميشگي تبديل مي شود. او قوه تخيل بسيار قويي دارد و تمام حالات ديگران را به خوبي دريافت كرده و در حافظه خود ثبت مي كند.

متولدين مرداد (طلايي)
 

رنگ دروني متولدين مرداد غروري شكوهمند به او بخشيده به طوري كه هميشه مي تواند ميزبان فوق العاده اي باشد. او به سختي مي تواند حس برتري جويي خود بر ديگران را كنترل كند و همواره رفتاري فخر فروشانه دارد. انرژي خود را بيهوده تلف نمي كند و سازمان دهنده خوبي است و به راحتي مي تواند وظايف و اعمال خود را سامان دهد.

متولدين شهريور (نارنجي)
 

او طوري رفتار مي كند كه گويي مساله مهمي در ذهن خود دارد و در تلاش است كه آن را حل كند. يا گاهي اوقات احساس مبهمي به شما دست مي دهد كه انگار او از چيزي نگران ا ست. اين احتمال واقعا وجود دارد، زيرا نگراني براي او كاملا طبيعي است و لبخند دلپذير او هميشه مشكلات بزرگ او را مخفي مي كند. او از كار كردن تا بودن در ميهماني بيشتر لذت مي برد.

متولدين مهر (آبي)
 

رنگ آبي آسماني فطرتي هنري به او بخشيده كه از نور و موسيقي ملايم به شدت لذت مي برد. هنگامي كه بيمار مي شود قرار گرفتن در محيط عاطفي و خواندن كتاب هاي دلپذير تاثير فوق العاده اي بر سرعت بهبود او خواهد گذاشت. متولدين اين ماه علاوه بر اينكه مي توانند بسيار صحبت كنند، قادرند مشتاقانه به حرف هاي طرف مقابل خود هم گوش دهند.

متولدين آبان (سفيد)
 

متولدين اين ماه رك و راست حقايق را بر زبان مي راند و گاه در اين كار به گونه اي رفتار مي كند كه به نظر بي رحم مي آيد و بعد هم مي گويد: «خوب حقيقت تلخ است ديگر!»
او اصلا اهل تملق گويي و دروغ بافي نيست؛ يعني منش خود را بالاتر از آن مي داند كه دست به چنين كاري بزند. بنابراين اگر از شما در موردي تعريف كرده بدانيد از صميم قلب گفته است.

متولدين آذر (بنفش)
 

غالب اوقات شاد و خونگرم هستند. عصيان عليه قوانين و مقررات دست و پاگير از ويژگي هاي آنهاست. هنگام دعوا و درگيري هرگز فرار نمي كند و از كسي كمك نمي گيرد. آنها نمي توانند اتهام نادرستي و عدم صداقت را تحمل كنند چون كه هيچگاه چنين رفتاري از خود نشان نمي دهند. البته مراقب باشيد آنها را عصباني نكنيد زيرا آنها معمولا اول عمل مي كنند بعد به عواقبش مي انديشند.

متولدين دي (قهوه اي)
 

اين رنگ، عملكرد متولد دي را نشان مي دهد. او براي حكمراني اصلا احتياج ندارد كه به خودنمايي بپردازد و ترجيح مي دهد كه ديگران جلو باشند و او قدرت پشت صحنه بماند. به ياد داشته باشيد كه متولد دي هميشه به گونه اي رفتار مي كند كه تصور مي كنيد مانند پر نرم و بي آزار است، اما در حقيقت مانند ميخ محكم و كوبنده است.

متولدين بهمن (زرد)
 

متولدين اين ماه تركيبي از خونسردي، عملگرايي و بي ثباتي هستند و به نظر مي رسد كه با افراد همدلي دارند و فقط با چند كلمه صحبت مي توانند اضطراب آنها را كاهش داده و آرامشان كنند. سيستم عصبي آنها قوي و پرتوان است. متولدين بهمن عليرغم آنكه دوستان زيادي در اطراف خود دارند ولي دوستان صميمي و نزديك چنداني ندارند.

متولدين اسفند (سبز)
 

اين گروه تحت تاثير اين رنگ هستند و باعث شده كه از هر نوع حرص و طمعي آزاد باشند. سرشت دلپذير و جذاب متولدين اين ماه ديگران راتحت تاثير قرار مي دهد. او نسبت به قيد و بندها و محدوديت هايي كه وجود دارد بي اعتناست و به طور كلي به خواست خود زندگي مي كند. وقتي از دست كسي به شدت ناراحت شود با زيركي خاصي تلافي مي كند.
منبع: جوانان امروز شماره 2106



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.