از صميم قلب زندگي کنيد

اغلب افراد در زندگي خود روش از پيش تعيين شده والدين شان را انتخاب کرده يا شايد انتخاب خود را از روي درک و شناخت و شايد به دليل وجود بعضي مقايسه ها انجام داده اند. بعضي از والدين نيز صرفا به اين دليل که دنباله روي ديگران باشند، فرزندان خود را تشويق به انجام فعاليت هاي خاصي مي کنند يا لباس هاي خاصي به تن آنها مي پوشانند. عده اي ديگر به جاي اجاره آپارتمان، در تلاش براي خريد خانه هستند، زيرا شنيده اند که اين، بخشي از روياهاي هموطنان آنهاست و گاهي به اين دليل که مي خواهند «پا به پاي ديگران پيش بروند» از نظر مالي پا را از گليم خود فراتر مي نهند
دوشنبه، 22 اسفند 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
از صميم قلب زندگي کنيد

از صميم قلب زندگي کنيد
از صميم قلب زندگي کنيد


 






 
اغلب افراد در زندگي خود روش از پيش تعيين شده والدين شان را انتخاب کرده يا شايد انتخاب خود را از روي درک و شناخت و شايد به دليل وجود بعضي مقايسه ها انجام داده اند. بعضي از والدين نيز صرفا به اين دليل که دنباله روي ديگران باشند، فرزندان خود را تشويق به انجام فعاليت هاي خاصي مي کنند يا لباس هاي خاصي به تن آنها مي پوشانند. عده اي ديگر به جاي اجاره آپارتمان، در تلاش براي خريد خانه هستند، زيرا شنيده اند که اين، بخشي از روياهاي هموطنان آنهاست و گاهي به اين دليل که مي خواهند «پا به پاي ديگران پيش بروند» از نظر مالي پا را از گليم خود فراتر مي نهند.
از صميم قلب زندگي کردن، در واقع انتخاب روشي مناسب خود و خانواده مان در زندگي است. انتخاب تصميمات مهم به دليل همخواني با آرزوها و ارزش هاي شما (ونه ارزش هاي ديگران) صورت مي گيرد. در اين صورت بيش از آن که معتقد به فشارهاي تبليغاتي يا توقعات اجتماعي همسايگان و دوستان باشيد، به هدف هاي خود اعتقاد خواهيد داشت. از صميم قلب زندگي کردن يعني اعتقاد به نداي درون که وقتي کاملا آماده شنيدن آن باشيد، نمايان مي شود. اين ندا از عقل و احساس کلي شما سخن مي گويد و نه از روي عادت. همه اين بينش ها از گوش سپردن به نداي قلب آغاز مي شود.
اگر مي خواهيد آرام تر و خوشحال تر باشيد، از اين نقطه مناسب شروع کنيد. از صميم قلب زندگي کردن يکي از پايه هاي آرامش دروني و رشد شخصي و فردي است. بدين ترتيب ترغيب مي شويد که مهربان تر و صبورتر باشيد. آن را امتحان کنيد. از کشف خود متعجب و شادمان مي شويد.
منبع: نشريه راه موفقيت شماره 19



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.