شکمي صاف بدون استفاده از گن

استفاده از گن براي کوچک نشان دادن شکم فقط براي مدت کوتاهي جوابگو خواهد بود. پس بياييد با تغيير عادات غذايي و رژيم هاي ساده شکم خود را کوچک کنيم.هنگامي که لباس هاي چسبان مي پوشيد. از اينکه شکم داريد و در...
دوشنبه، 29 اسفند 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شکمي صاف بدون استفاده از گن

 شکمي صاف بدون استفاده از گن
شکمي صاف بدون استفاده از گن


 






 
چطور با تغيير عادت غذايي و رژيم، شکم خود را کوچک کنيم؟
استفاده از گن براي کوچک نشان دادن شکم فقط براي مدت کوتاهي جوابگو خواهد بود. پس بياييد با تغيير عادات غذايي و رژيم هاي ساده شکم خود را کوچک کنيم.
هنگامي که لباس هاي چسبان مي پوشيد. از اينکه شکم داريد و در لباس شکم تان جلوه ي بدي به شما مي دهد ناراحت مي شويد يا هنگامي که شلوار مي پوشيد، از اينکه دکمه ي شلوارتان بسته نمي شود يا شکم تان بر روي شلوار آويزان مي شود احساس خوبي نداريد و از خودتان بدتان مي آيد و اعتماد به نفس تان را از دست مي دهيد.درست در وسط بدن ناحيه يي به نام شکم وجود دارد که هميشه اولين ناحيه يي است که در لباس پوشيدن به چشم مي آيد و هميشه با اين ناحيه براي اينکه تا اين حد برآمده است رفتار بدي داريد. در ناحيه ي شکم چربي ها زود ذخيره مي شوند و به خاطر ذخيره ي همين بافت چربي است که شکم تان برآمده مي شود. از بين بردن اين چربي ها کار ساده يي نيست. زيرا به سختي از بين مي روند و برآمده مي شود. از بين بردن اين چربي ها کار ساده يي نيست. زيرا به سختي از بين مي روند و در بعضي افراد فقط اين ناحيه شل مي شود و حالت بدي به خود مي گيرد. حال ما توصيه هايي را به شما ارايه مي دهيم تا بدون اينکه از گن استفاده کنيد. براي هميشه شکم خود را کوچک کنيد؛ زيرا استفاده از گن فقط براي مدت کوتاهي جوابگو خواهد بود.

توصيه هاي ما:
 

بيشتر افرادي که شکم بزرگي دارند. داراي مشکلات گوارشي هستند. تخمير نادرست غذاي خورده شده، نوشيدني هاي گازدار و بلعيدن هوا به معده به همراه غذا، موجب متورم شدن شکم مي شوند. و البته استرس و فعاليت هاي روزانه نيز در برجسته شدن شکم مؤثر هستند.
زماني را به خوردن غذا با آرامش اختصاص دهيد.
هنگامي که سرکار هستيد. معمولاً ايستاده و خيلي سريع غذا مي خوريد. اين غذا خوردن نه تنها گرسنگي تان را بر طرف نمي کند، بلکه آثار منفي بسياري بر روي معده ي شما مي گذارد. يکي از اين اثرات، ذخيره شدن چربي در ناحيه ي شکم است. پس پشت يک ميز بنشينيد و غذاي خود را در آرامش بخوريد و هر وعده ي غذايي بايد سي دقيقه طول بکشد. پس هر لقمه غذاي خود را چندين بار بجويد و تا کاملاً نجويده ايد، لقمه ي ديگري را در دهان قرار ندهيد.
ميزان کالري غذايي را که مصرف مي کنيد بسنجيد.
شما بايد بدانيد روزانه بدن تان چقدر کالري دريافت مي کند. اگر اين کالري دريافتي بيش از فعاليت روزانه تان باشد، باعث چاق شدن شما مي شود.
در طي روز سبزيجات استفاده کنيد. سبزيجات باعث بهبود مزاج شما مي شود و به نوعي جلو خوردن غذاي زياد را مي گيرد.
غذاهاي آب پز را به غذاهاي سرخ کردني ترجيح دهيد و بيشتر از اين نوع غذاها مصرف کنيد. زيرا هضم اين غذاها راحت تر است و جذب شان با چربي انجام نمي شود.
مراقب دستگاه گوارش خود باشيد. دستگاه گوارش به آساني دچار آسيب مي شود و اگر اين اتفاق بيفتد،کل سيستم غذايي تان بهم خواهد ريخت. اگر مشکل خاصي داريد قبل از اينکه جدي تر شود به دکتر مراجعه کنيد و اگر هم مشکل يبوست داريد هر شب قبل از اينکه بخوابيد، چند آلو را در آب خيس کرده و صبح ناشتا بخوريد تا مشکل يبوست تان به مرور حل شود. يبوست يکي از دلايل بزرگ شدن شکم است.
نفس عميق بکشيد تا ريه هاتان کاملاً از هوا پر شود. براي اين کار شکم خود را به داخل برده و در حين بازدم شکم خود را رها کنيد. اين ورزش باعث مي شود تا عضله هاي شکم تان حرکت کرده و چربي هاي آن کم کم و به مرور از بين بروند.
به دنبال راه حلي براي از بين بردن چربي هاي شکم تان باشيد.

ما چند پيش نهاد براي تان داريم:
 

تحرک داشته باشيد تا چربي هايي که دور شکم تان را گرفته از بين برود. اين تحرک بايد سه بار در هفته و هر دفعه به مدت سي دقيقه به طول بينجامد. تحرکاتي مانند پياده روي، شنا و دوچرخه سواري مي توانند مفيد واقع شوند، ولي ساده ترين ورزش پياده روي است. هر شخصي مي تواند در روز به مدت سي دقيقه پياده روي کند.
خوردن شيريني جات را کاهش دهيد. شيريني هايي مانند شکلات وکيک سريعاً جذب بدن مي شوند. پس به اين نکته دقت داشته باشيد که شب ها و زماني که به ساعت خوابيدن نزديک هستيد از خوردن شيريني بپرهيزيد. زيرا در اين زمان فعاليت شما کم مي شود و اين مواد جذب بدن مي شوند. به جاي اين مواد از غلات استفاده کنيم که سرشار از ويتامين و پروتئين هستند.
منبع: هفت روز زندگي شماره(90)



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط