شيطان در هفتاد قيافه

شلوارهاي گشاد، لباس هاي رنگي، انگشترهاي خاص تيغ دار، دست بندهاي عجيب، گردن بندهاي اسکلتي با موهاي بلند يا سرتاس، نشانه شيطان پرستي است که بعضي ها نادانسته رنگ و بوي شيطان را به خودشان مي گيرند و بعضي ها هم در حالي که مي دانند قدم به جهنم گذاشته اند، به شيطان مي گويند: بله، قربان.گروه هاي شيطان پرستي شکل هاي مختلفي دارند. يک گروه با موسيقي خودش را نشان مي دهد، يکي با لباس، ديگري با ورد و... . گروه هاي شيطان پرستي مي خواهند در زندگي انسان ها وارد شوند. هدفشان هم مشخص است: گرفتن روح ما.
شنبه، 5 فروردين 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شيطان در هفتاد قيافه

 شيطان در هفتاد قيافه
شيطان در هفتاد قيافه


 

نويسنده: شيدا همتي




 
شلوارهاي گشاد، لباس هاي رنگي، انگشترهاي خاص تيغ دار، دست بندهاي عجيب، گردن بندهاي اسکلتي با موهاي بلند يا سرتاس، نشانه شيطان پرستي است که بعضي ها نادانسته رنگ و بوي شيطان را به خودشان مي گيرند و بعضي ها هم در حالي که مي دانند قدم به جهنم گذاشته اند، به شيطان مي گويند: بله، قربان.
گروه هاي شيطان پرستي شکل هاي مختلفي دارند. يک گروه با موسيقي خودش را نشان مي دهد، يکي با لباس، ديگري با ورد و... . گروه هاي شيطان پرستي مي خواهند در زندگي انسان ها وارد شوند. هدفشان هم مشخص است: گرفتن روح ما. شيطان قسم خورده انسان ها را گمراه کند و ايمان به خدا را از دل آن ها بگيرد.
انواع فيلم ها و بازي هاي رايانه اي و کتاب ها و سايت ها و شبکه هاي ماهواره اي با هزينه هاي بسياري راه اندازي شدند تا ايمان را از انسان بگيرند، فکر مي کنيد، چرا؟
مي گويند فرعون بني اسرائيل را مسخ کرد و ايمان و اعتقاد را از آن ها گرفت تا به راحتي بر آن ها حکومت کند. حالا هم کشورهاي ابرقدرت براي اين که بتوانند بر دنيا حکومت کنند، ابتدا فکر و ايمان مردم را مي گيرند. براي همين هفتاد فرقه و گروه شيطان پرستي ساختند تا روح حيواني را جاي گزين روح انساني بکنند.
حتماً مي دانيد در گروه هاي شيطان پرستي، موسيقي هاي ديوانه کننده و مصرف مواد مخدر، کاري معمولي است. اگر کسي در گروه هاي شيطان پرستي بخواهد رشد کند، بايد دست به جنايت هاي بزرگ بزند و کارهاي غير انساني انجام دهد. شيطان پرستي با ترويج انواع خرافه ها سعي مي کند خودش را مطرح و نوجوانان و جوانان را از انسان و خدا و هستي دور کند.
شيطان پرستي به آدم ها ياد مي دهد، دنبال لذت هاي نامشروع باشند. اذيت و آزار انسان ها، به خصوص کودکان، از برنامه هاي شيطان پرستان است. همين چند ماه قبل بود که خانواده شيطان پرستي، به خاطر اذيت و آزار و شکنجه هاي وحشيانه نوزادشان، دستگير شدند. پدر و مادر اين بچه، بعد از عضويت در گروه شيطان پرستي، مأمور شده بودند اين کودک را شکنجه بدهند تا روح او را با کشتن بچه، کم کم آزاد کنند.
از برنامه هاي اصلي شيطان پرستان مصرف مواد مخدر است. براي شروع هم از انواع روان گردان ها و قرص ها شروع مي کنند و بعد کار را به تزريق انواع مواد مخدرها مي رسانند. هدف آن ها آزاد کردن تدريجي روح است تا اين روح به شيطان بپيوندد. حتي بعضي شيطان پرستان، به خودکشي هاي دردناک رو مي آورند.
منبع: نشريه انتظار نوجوان-ش56.



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.