حماسه انتخاباتی مردم ایران

دنيا مبهوت حضور مردمي بود که يکپارچه آمده بودند تا ولايتمداري خود را به جهانيان ثابت کنند و اين حضور در هيچ کجاي دنيا سابقه نداشته و نخواهد داشت. مردم ايران اسلامي عظمت و ارزش کاري را که انجام داده‌اند، به خوبي مي‌دانند چون ولايت را درک کرده‌اند. غربي‌ها نمي‌توانند آنچه را که مردم ايران انجام دادند، درک کنند زيرا نظام آنها برخاسته از ماديگري و دنياطلبي است.
شنبه، 26 فروردين 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حماسه انتخاباتی مردم ایران

حماسه انتخاباتی مردم ایران
حماسه انتخاباتی مردم ایران


 





 

مقدمه
 

با توجه به حماسه بزرگ مردم ایران در انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین فراخوان سایت وزین راسخون مبنی بر تهیه مقاله انتخاباتی بر آن شدیم تا مقاله ای را با عنوان "حماسه انتخاباتی مردم ایران" را گردآوری نماییم تا هم میهنان عزیمان در انتخابات پیش رو و همچینین انتخابات آتی از این مقاله بهره لازم و وافر را ببرند.
لازم به ذکر است که این مقاله کاملا گردآوری مقالات دیگر دوستان عزیزمی باشد و تالیفی نمی باشد و منابع مقالات در انتهای مقاله آورده شده است.

سخنان امام خمینی (ره)
 

گمان نمي‏کنم که نقش و اهميت انتخابات و مجلس شوراي اسلامي برکسي پوشيده باشد. بحمداللّه‏ هرچه از عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامي ما مي‏گذرد، مردم مسلمان و متعهد کشورمان به اهميت حضور و نقش تعيين‏کننده خود در تمامي صحنه‏هاي انقلاب آشناتر مي‌شوند، و راز دوام و بقا و استحکام قيام الهي خود را بهتر کشف مي‏نمايند.هم اکنون، با توجه به آگاهي و شعور بالاي سياسي مردم خداجوي ايران، شايد ضرورتي به يادآوري اهميت شرکت در انتخابات نباشد؛ ولي براي احتياط در اداي تکليف شرعي ـ سياسي خود نکاتي را متذکر مي‏شوم:
از آغاز انقلاب تاکنون، يکي از اهداف شوم و پليدي که همواره مورد توجه استکبار جهاني و نوکران خارجي و داخلي آنان بوده است دور کردن مردم از صحنه‏هاي انقلاب و گسستن پيوندهاي پولادين آنان با آرمان‌هاي اجتماعي ـ سياسي اسلام بوده است؛ که در راه تحقق آن به انواع حيله‏ها و ترفندهاي گوناگون متوسل شده‏اند؛ که بحمداللّه‏ سرشان به سنگ خورده است؛ و ملت پيروز و سرافراز ايران با نمايش قدرت عظيم خود در حوادث گوناگون انقلاب اين حقيقت و واقعيت را به اثبات رسانيده و نشان داده‏اند که از درياي خروشان وحدت و انسجام آنان چيزي کم نشده و نخواهد شد. و جهانخواران ان‏شاءاللّه‏ تا ابد حسرت گسستن اتحاد مقدس مردم ما را به گور خواهند برد.
... از هم‌اکنون هم بايد مطمئن باشيم رسانه‏هاي استکباري از عدم حضور مردم در صحنه انتخابات سخن‌ها خواهند گفت؛ و با تحليل‌هاي موذيانه و القائات توأم با تهديد و ارعاب تلاش خواهند نمود ذهن‌ها را به مسائل ديگر معطوف نمايند. غافل از آن‌که امت اسلامي ايران سال‌هاست نشان داده‏اند که از اين هياهوها نمي‌ترسند، و مقاوم و استوار در مقابل تمام ابرقدرت‌ها و قدرت‌ها مي‏ايستند و به ياري خداوند متعال، ملت شريف ايران با حضور گسترده خود انتخابات را در موعد مقرر و با قدرت و قاطعيت برگزار مي‏کنند...
اينجانب تحت هر شرايطي در انتخابات شرکت مي‏کنم. و ان‏شاءاللّه‏ دنيا خواهد ديد که مردم عزيز ايران چگونه حماسه حضور گذشته خويش را در سراسر ميهن اسلامي تکرار خواهند کرد...»

سخنان آیت الله نوری همدانی
 

حماسه‌اي که مردم هوشمند، وفادار و ولايت‌مدار ايران اسلامي در روز جمعه خلق کردند، جهانيان را مبهوت ساخت. حضور گسترده مردم در پاي صندوق‌هاي راي، نشانگر شجاعت، بصيرت و ولايت‌مداري آنان بود و بايد بگويم آفرين بر غيرت، همت، شجاعت و بصيرت اين مردم که دشمنان را ناکام گذاشتند. دنيا مبهوت حضور مردمي بود که يکپارچه آمده بودند تا ولايتمداري خود را به جهانيان ثابت کنند و اين حضور در هيچ کجاي دنيا سابقه نداشته و نخواهد داشت. مردم ايران در هيچ کجاي جهان نظير نداشته و ندارند و همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس دفاع کردند و شهيد دادند، امروز هم ايستادگي مي‌کنند و ذره اي سستي در اراده آنان راه ندارد.
مردم ايران اسلامي عظمت و ارزش کاري را که انجام داده‌اند، به خوبي مي‌دانند چون ولايت را درک کرده‌اند. غربي‌ها نمي‌توانند آنچه را که مردم ايران انجام دادند، درک کنند زيرا نظام آنها برخاسته از ماديگري و دنياطلبي است.

بيانيه جبهه ايستادگي به مناسبت حماسه حضور مردم
 

جبهه ايستادگي ايران اسلامي با صدور بيانيه‌اي شكر و سپاس خود از حضور گسترده ملت در انتخابات مجلس را اعلام كرد.به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني جبهه ايستادگي ايران اسلامي متن اين بيانيه به اين شرح است:مردم انقلابي و با بصيرت ايران اسلامي با حضور حماسي خود در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ثابت كردند كه انقلاب و نظام اسلامي متعلق به آنهاست و براي عزت و سربلندي آن از هيچ اقدام و تلاشي فروگذار نخواهند كرد.
بعد از ظهور فتنه بزرگ و حوادث تلخ انتخابات 88 دشمنان انقلاب اسلامي تمام ظرفيت و توان خود را در جهت فشار، تهديد و توطئه عليه ايران اسلامي به‌كار گرفتند تا به خيال خام خود بتوانند از فضاي التهاب بعد از فتنه بهره جسته و اهداف خود را در براندازي نظام جمهوري اسلامي محقق سازند.
حماسه بزرگ 9 دي و حضور يكپارچه مردم در صحنه دفاع جانانه از نظام مقدس اسلامي مشت محكمي بود بر دهان دشمنان ايران اسلامي تا نقشه‌ها و توطئه‌هاي آنها را نقش بر آب سازد.بعد از يأس و نااميدي دشمن از همراهي و حمايت از جريان فتنه آنها با تغيير استراتژي سياست تحريم و فشار اقتصادي را به عنوان موثر‌ترين روش براي به زانو در آوردن ايران اسلامي برگزيدند و در يك اقدام بين‌المللي و هماهنگ انواع تحريم‌ها و فشارها را عليه مردم ايران به‌كار گرفتند
و وعده خود را در روز 12 اسفند براي براي تحقق اهداف خود و مشاهده آثار فشار تحريم‌ها عليه ايران اسلامي قرار دادند. به زعم باطل آنها قرار بود روز 12 اسفند هماهنگ با اهداف از پيش تعيين شده مردم بر اثر فشار اقتصادي و متاثر از جنگ رواني و سم پاشي رسانه‌اي جهان استكبار و صهيونيستها راي ندهند وانتخابات را تحريم كنند اما بعد از بيانات دشمن شكن و راهگشاي رهبر معظم انقلاب توطئه‌ها و اهداف دشمنان نظام مقدس اسلامي نقش بر آب شد و مردم ولايتمدار ايران اسلامي با درك شرايط و اوضاع به نداي رهبرشان لبيك گفتند
و در روز 12 اسفند تاريخ اين مرز و بوم شاهد حماسه‌اي ديگر و حضور پر شور و آگاهانه مردم در صحنه انتخابات بود.بدون ترديد اين پيروزي را بايد به عنوان وديعه‌اي الهي به ملت قدر شناس و مقاوم ايران اسلامي قلمداد كرد ملتي كه هرگز ميثاق بسته شده با امام و شهدا را فراموش نكرده‌اند ملتي كه امام راحل جايگاه آنها را رفيع‌تر از مردم حجاز در عهد رسول خدا (ص) بر شمرد. ملتي كه اسوه ولايتمداري وفاداري در تاريخ بشريت است.
اگر چه ملت غيرتمند بدون توجه به مشكلات با حضور حداكثري و جانانه خود در صحنه انتخابات دين خود را به نظام مقدس جمهوري اسلامي ادا كردند. اما امروز مهم‌ترين وظيفه قواي سه گانه و مسئولان كشور قدر‌شناسي صادقانه از اين مردم و تلاش روزافزون براي رفع مشكلات و دغدغه‌هاي اجتماعي و فرهنگي اقتصادي امنيتي و سياسي مردم است.
جبهه ايستادگي ايران اسلامي با تبريك اين پيروزي الهي به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت هميشه در صحنه كشورمان از تمامي آحاد مردم زن و مرد پير و جوان به‌خاطر حضور تحسين بر‌انگيز در برگزاري با شكوه تشكر و قدرداني مي‌كند.

ولایت فقیه نامه
 

محمد صادق الحسینی : مردم در انتخابات اخیر به خوبی درک کردند که توطئه‌های خارجی رهبری را در ایران نشانه گرفته و لذا تصمیم گرفتند با دستان پاک خود "ولایت فقیه نامه" ‌را خلق کنند. مردم بزرگ ایران همان گونه که در طول تاریخ حماسه‌های بی‌نظیری را خلق کرده است، در دوازدهم اسفند ماه سال جاری نیز حماسه بزرگی را به ثبت رساند. همان ملتی که انقلاب مشروطه را به رهبری شیخ فضل الله نوری و انقلاب اسلامی را به رهبری امام راحل (ره) به سرانجام رساند، این بار حماسه 12 اسفند را خلق کرد.
این انتخابات رزمایشی بود که مردم به جای گلوله جنگی از برگه‌های رای گیری استفاده کردند و آنها را به صندوق‌های رای انداختند. : مردم احساس کردند که "من" و "تو" را به"ما" تبدیل کنند و لذا به پا به عرصه این جشن ملی و دینی گذاشتند. مردم به دشمنان این نظام اعلام کردند که هیچ گاه نمی‌توانند بین ملت ایران و رهبری فاصله بیاندازند زیرا این مردم به کشور خود افتخار می‌کنند و با جان و دل از کشور خودشان دفاع می‌کنند.

مجلس نهم برآمده از حماسه اي بزرگ
 

سعدالله زارعي : حضور مردم ايران در انتخابات به يك «پديده» تبديل شده است كمااينكه انتخابات ديروز هم كه با حضور دهها ميليون نفر از شهروندان برگزار شد، «پديده» بود اما نه از آن رو كه حضور ميليونها انسان در پاي صندوق رأي موضوعي تازه در دنيا باشد آنچه به اين حضور گسترده در ايران تازگي مي بخشد، معناي اين انتخابات است. هم خود ما اين را گفته ايم كه حضور مردم در پاي صندوق اخذ رأي اولا براي اعلام پشتيباني از سياست هاي نظام جمهوري اسلامي است و ثانيا براي انتخاب يك يا چند نفر بعنوان نماينده و هم مخالفان جمهوري اسلامي اعلام كرده اند كه ميزان مقبوليت اجتماعي نظام سياسي ايران روز 12 اسفند رقم مي خورد. اين معنا در انتخابات ساير كشورها- معمولا- نيست و ميزان مشاركت با ميزان مقبوليت يك نظام سياسي گره نخورده است بنابراين وقتي مردم ايران به شكل بسيار گسترده در انتخابات شركت مي كنند اين حتما يك «پديده» است. پديده اي كه به تعبير رهبرمعظم انقلاب براي كشور و نظام مصونيت آور مي باشد.
از جنبه ديگري نيز انتخابات در ايران «پديده» است و آنهم «انتخابات در نظام ديني» است. پيش از انقلاب اسلامي ايران و در طول صدها سال كه بارها نظام هاي ديني و يا داراي گرايش هاي ديني در ممالك اسلامي- ايران عصر صفوي، هند، عصرگوركاني، عثماني در دوره هاي 500 ساله، مصر دوره فاطمي، يمن دوره امامان زيدي، ليبي دوره حكومت سنوسي ها به وجود آمده بودند از موضوعي بنام انتخابات و راي مردم خبري نبود و اساسا دخالت مردم در تعيين چارچوب ها و كاركردهاي حكومتي را بعنوان يك امر ديني قبول نداشتند و بلاموضوع مي دانستند. حضرت امام خميني- رضوان الله تعالي عليه- نه تنها دخالت مردم در تعيين چارچوب ها و كاركردهاي حكومتي را با غيرقابل تغيير بودن مباني، ارزش ها و اصول ديني قابل جمع مي دانستند بلكه دخالت مردم در اين كار - ازطرق مختلف، از جمله انتخابات- را «واجب عيني» دانسته و در رأس فرايض ديني به حساب مي آوردند. حضرت امام خامنه اي- دامت بركاته- هم دامنه اهميت اين فريضه شركت در انتخابات را تا آنجا مي دانستند كه در ديدار چند سال پيش با شوراي نگهبان فرمودند: اگر انتخابات نبود امكان حفظ نظام اسلامي وجود نداشت و هيچ چيز به اندازه انتخابات در حفظ نظام نقش نداشته است. البته تجربه 33 ساله ما هم نظريه امام راحل عظيم الشان-ره- و حضرت امام خامنه اي-دامت بركاته- را به اثبات رساند يعني حضور مردم در انتخابات از يك سو بستر استقرار پايه هاي نظام اسلامي و از سوي ديگر بستر اجراي آموزه ها و احكام شرعي را به وجود آورد و در طول دوران، نظام اسلامي را در مقابل انواع توطئه ها حفظ كرد.
امروز پديده انتخابات به يك «راهكار شرعي» و كاملا منطبق با دين تبديل شده و دايره اين تفكر كه روزي به حضرت امام و چند نفر از اصحاب نزديك ايشان تعلق داشت به تمامي مجموعه هاي اسلامي گسترش يافته است. پيش از انقلاب اسلامي ايران، برادران اهل سنت ما در دنيا براساس آموزه هاي فقهي خود معتقد بودند حكمراني در جامعه اسلامي از سه طريق «استخلاف»- يعني حاكمي حاكم پس از خود را نصب كند آنگونه كه خليفه اول خليفه دوم را نصب كرد- «اهل حل و عقد»- يعني گروهي از سران حاكم جديد را تعيين كنند آنگونه كه در سقيفه، سران قبايل خليفه اول را برگزيدند- و «غلبه»- يعني فردي با زور شمشير بر جامعه مسلط شود، آنگونه كه معاويه بن ابي سفيان با زور حاكم شد- امروز برادران اهل سنت ما به راه چهارمي مي انديشند و آن را راهكار بهتري براي حكمراني به حساب مي آورند و آنهم انتخابات و تشكيل حكومت براساس آراء شهروندان است پس ملاحظه مي كنيد كه از منظر ديني هم انتخابات يك پديده است و وقتي مانند ديروز با مشاركت گسترده مردم برگزار مي شود و نظام ديني آن را به جد مطالبه مي نمايد از درخشش فراواني برخوردار مي گردد از اين رو مي توان گفت كاري كه ديروز دهها ميليون ايراني در پاي صندوق هاي راي مجلس نهم انجام دادند بسيار فراتر از حضور براي شكل دادن به يك مجلس بود، آنان در حوزه تمدني و فكري كاري انجام دادند كه حتما بازخورد و آثاري جاودان خواهد داشت.
اما البته اين تجربه اي نيست كه ايران و جمهوري اسلامي از غرب آموخته باشد و يا اين هماني نيست كه در غرب برگزار مي شود. كاملا واضح است كه وقتي فقيهي بسيار بزرگ شركت در انتخابات را «تكليف شرعي» دانسته و بقيه فقهاي معاصر هم آن را واجب شرعي مي دانند، از امري برون ديني حرف نزده اند چرا كه هيچ امر برون ديني نمي تواند مصداق «تكليف شرعي» باشد. از سوي ديگر غرب اصولا شركت همه شهروندان را مطالبه نمي كند و سياسي شدن همه شهروندان را امري مذموم و سبب به هم خوردن نظم آهنين «ليبرال دمكراسي» مي داند آنان همواره از يك حضور منضبط و طبعا محدود و قابل مديريت حرف زده اند. اما از اين طرف اميرمومنان حضرت امام علي بن ابيطالب عليه السلام كه خداوند متعال در چندين نوبت به حق او در امامت بر مسلمين- از جمله در روز 18 ذي حجه دهم هجري در غديرخم- با صراحت سخن گفته است و آن حضرت هم آن را مسئوليتي الهي به حساب مي آورد و در عين حال مي فرمايد: اگر حضور انبوه و گسترده مردم و اينكه خداوند از علما پيمان گرفته است كه در برابر ستم ستمگران و بيچارگي مظلومان سكوت نكنند، نبود، هر آينه افسار شتر خلافت را روي آن قرار داده و آن را رها مي كردم، در جاي ديگر هم حضرت امير سلام الله عليه به ميزان هجوم مردم به درب خانه خود اشاره كرده و مي فرمايند: آنقدر اين هجوم زياد بود كه بيم آن مي رفت كه دو جوان من- امام حسن و امام حسين عليهماالسلام- زير دست و پاي مراجعه كنندگان و بيعت گران قرار بگيرد. اين موضوع نشان مي دهد كه ولايت معصوم كه با امضاي شارع مقدس مشروعيت مي يابد، در صورتي استقرار پيدا مي كند كه مردم آن را طلب نمايند به عبارت ديگر حكومت ديني از منظر امام اميرالمؤمنين(ع) وابسته به حمايت توده هاي مردم است و نه روش هايي نظير «غلبه»، «آراء سران»، «نظر نخبگان خاص» و اموري از اين قبيل. اين الگوي ديني امروز مرزهاي جمهوري اسلامي را درنورديده و در حال تأسيس نظام هايي در كشورهاي با اكثريت اهل سنت مي باشد.
حضور گسترده ديروز مردم در پاي صندوق هاي رأي در شرايطي تحقق يافت كه آن جبهه اي كه از خارجي ها و داخلي هاي همگرا با آنان در سال 1388 شكل گرفته بود بر عدم حضور تاكيد مي كردند كه اين انتخابات به ضرر توده هاي مردم و سبب تشديد فشار غرب خواهد شد. حتي يكي از سران فتنه 88 كه ادامه حيات سياسي خود در نظام را وابسته به حضور در پاي صندوق راي مي ديد، ديروز از فرصت استفاده كرد و روند انتخابات را به طور تلويحي زير سؤال برد. اين نحوه واكنش به خوبي نشان مي دهد كه حضور گسترده مردم در پاي صندوق ها و معنايي كه از اين حضور توليد مي شود با اهداف و اصول سران استكبار و فتنه گران وابسته به آنان در تضاد مي باشد. روز پنجشنبه- يك روز قبل از انتخابات- سردبير روزنامه نيويورك تايمز كه وابستگي آن به سران صهيونيسم مشهور است و گفته مي شود صهيونيستي ترين روزنامه آمريكا است در يادداشتي كه حاصل جمع آوري اطلاعات و اخبار از داخل ايران است، نوشت: مجلس نهم ايران بسيار به رهبري ايران نزديكتر خواهد بود و اين نشان مي دهد كه شرايط آينده براي غرب دشوارتر از گذشته خواهد شد». سردبير مي افزايد « در اين انتخابات چهره هايي نظير هاشمي، موسوي، كروبي و خاتمي حضور چنداني ندارند و در عين حال خبرها از عدم كاهش ميزان مشاركت مردم در انتخابات فردا حكايت مي كند. اين بدترين خبري است كه غرب مي تواند شاهد آن باشد.»
در واقع حضور بسيار گسترده ديروز مردم در پاي صندوق هاي رأي پيام هايي واضح براي غرب به همراه داشت. آمريكايي هايي كه تا همين روز پنجشنبه هم به شركاي خارجي خود مي گفتند فشارها و تحريم ها آثار خود را در ايران بر جاي گذاشته و به زودي شاهد توقف و عقب گرد جمهوري اسلامي از مسيري كه بر آن پاي مي فشارد خواهيم بود. در واقع اين انتخابات بطلان اين ادعا را ثابت نمود و كار را براي آمريكايي ها بسيار دشوار كرد. مسلماً آمريكا با شرايط پيچيده اي مواجه شده و ديگر سخن گفتن از اينكه «همه گزينه ها روي ميز است» خاصيت خود را از دست داده است. آمريكا قبل از انتخابات هم نتوانست از طريق بستن دروازه هاي آسيا روي ايران، كارآمدي تحريم ها و فشارهاي جديد آمريكا- اروپا را تضمين نمايد. اوباما عليرغم فشار سنگين بر هند، ژاپن، كره، سنگاپور، مالزي و چين براي پيوستن به روند تحريم انرژي عليه ايران نتوانست حتي يكي از آنان را با خود همراه كند و حال آنكه حدود 83 درصد نفت صادراتي ايران به اين كشورها مي رود. اگر قبل از انتخابات، براي حيات حاكمه آمريكا در مواجهه با ايران دشواري هايي وجود داشت، اين دشواري ها پس از انتخابات چندين برابر مي شود، حتي تعجب آور نخواهد بود اگر در آينده نزديك شاهد شكاف در ميان متحدان اروپايي آمريكا باشيم كما اينكه زمزمه هاي اين شكاف در آلمان به گوش مي رسد.
انتخابات گسترده ديروز در فضايي سالم برگزار شد و بيراه نيست اگر بگوئيم ديروز ايران قانونمندترين، اخلاقي ترين و مردمي ترين انتخابات مجلس خود را تجربه كرد. فضاي انتخابات تا حد زيادي از تهمت زني و رقابت هاي سلبي مبرا بود و دستگاههاي اجرايي- نظارتي حداكثر تلاش خود را براي برگزاري انتخاباتي قانونمند بكار بستند والحق هم موفقيت هاي خوبي داشتند.
انتخابات پرشكوه ديروز قطعاً به مجلسي شكل داده است كه بيش از مجلس فعلي روي موازين انقلابي تأكيد خواهد كرد. در عين اينكه مجلس فعلي هم انقلابي بود ولي حال و هواي ديروز مردم از مجلسي با درجه بالاتري از انقلابي بودن حكايت مي كرد و اين نكته اي بود كه نگراني دشمنان ايران را در پي داشت. ديروز جروزالم پست در يادداشت خود نوشته بود: تحولات داخل ايران نااميدي زيادي به وجود آورده و همه چيز حكايت از آن دارد كه آيت الله سيدعلي خامنه اي راه هموارتري براي تأكيد بر سياست هاي سرسختانه پيش رو دارد. نااميدي صهيونيست ها نشانگر نشانه گيري دقيق مردم و به هدف نشستن تيرهايي كه ديروز شليك شدند، است. حتماً فرشتگان آسمان ديروز اين صحنه را در اوج احجاب ثبت كرده اند.

حماسه مردم ایران و دنیای غرب
 

دنياي غرب هميشه و از هنگامي كه خود را وامدار فرهنگ غني ايران و ايراني دانسته است در انديشه تسلط بر شرق و استعمار آنان و به مسلخ كشيدن باورهاي ديني جوانان آن مرز وبوم بوده ، هست و خواهد بود و هميشه در اين انديشه بوده اند كه چگونه جوانان اين مرز و بوم را به هر طريق از درون تهي نموده و با اميدهايي پوچ و واهي آنان را به سراب غرب اميدوار نمايد و اصرار بر جدايي دين از سياست مي نمايند .
تاريخ انقلاب اسلامی ايران در حافظه تاريخ بزرگ جهان ثبت و جاودانه گرديده و همچون ستاره اي در تارك جهالت و ناداني و بربريت و خشونت و فساد و بي بند و باري و رعب استعمار مي درخشد .
انقلاب ايران مبدا تغييرات زيادي در جهان شد و سرمنشا تحولات جديدي را در دنيا و بالاخص دنياي عرب رقم زد و زنجير اقتدار ملت مسلمان ايران كه همانا ايستادگي قاطعانه بر اصول نظام جمهوري اسلامي و ولايت مداري بود را استمرار بخشيد .
امروزه دنياي غرب با جهالت تمام بر عليه ايران اسلامي موضع و جبهه گرفته است تا با به انزوا كشانيدن ايران مقاصد شوم و كثيف خود را در مملكت ما پياده نمايند اما همانگونه كه در صدر اسلام نيروي حق بر عليه باطل در تبعيد شعب ابي طالب اصالت و هويت خود را از دست نداد و تسليم خواسته هاي دشمنان نگرديد بلكه زمينه هاي پيروزي جنگهاي بدر و خيبر در اين تبعيد گاه رقم خوردند و اينك پس از سپري شدن چهارده قرن از آن تبعيد مردم غيور و قهرمان پرور ايران با الهام از پيامبر صلح و رحمت خويش محمد مصطفي (ص) آخرين برگزيده خداوند متعال بي توجه به توطئه هاي ناتمام استكبار جهاني پر شورتر و دشمن شكن تر از همه انتخابات سالهاي قبل با حضور ميليوني خود مشت آهنيني از ايمان و بصيرت اسلامي بر دهان ياوه گويان و يابو پروران غرب و صهونيزم خواهد كوبيد .
دنياي غرب امروز آنقدر از دين تهي و رو به انحطاط جهالت قبل از اسلام نهاده است كه استثمار فقير توسط غني و ربا و رشوه وكلاهبرداري و بي بند و باري اجتماعي به يك اصل لاينفك اين جوامع تبديل شده و بطرزي فزاينده در اين كشورها شيوع پيدا نموده است و تنها منتظر جرقه اي لازم است كه فضاي خفقان و اختناق غرب را در هم شكند و به عقيده مسلمين اين جرقه ابتدا از سرزمين ايران و مدفن هشتمين امام همام شيعيان حضرت ثامن الحجج (ع) و از سرزمين اولين پايه گذاران تمدن و فرهنگ در دنيا آغاز گرديده و به وقوع خواهد پيوست .
مردم ايران در طول چند دهه گذشته پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران با شور و شوق و شعف در مقابل استعمار و استكبار قد الم كرده و ايستاده است و با اين ايستادگي به ظاهر دست خالي در مقابل ابهت پوشالي صهونيزم وآمريكا و دنياي استكبار آنها را در هم شكسته و انقلاب خويش را پيروزمندانه به ساير نقاط جهان صادر نموده است و اين براي مردم ما جاي بسي افتخار و حائز اهميت فراواني است .
اينك مردم ايران قدم در راهي گذارده است كه براي انقلاب هاي عربي تبديل به الگو و اسوه گرديده است اسوه اي كه متمايز از تمامي كشورهاي ديگر است كه حوادثي مهم و سرنوشت ساز را در منطقه رقم زده است و دنيا بايد بداند كه اتفاقات و انقلابات عربي آبستن حوادثي شوم براي غربيان است و تبعات شوم آن در آينده اي نه چندان دور دامن استكبار را گرفته و آنان را از اوج قدرت به حضيض ذلت فرود خواهد آورد .
ملت ايران در مقام اسوه هاي صبر و بردباري در مقابل استكبار جهاني براي ملتهاي ديگر تبديل به قهرماناني ملي و مذهبي خواهند شد پس لازم است تمامي هم وغم وكوشش خويش را بكار گيريم كه هدف ، راه و انديشه انقلابي خويش را در بيراهه ها وچاله هايي كه استعمار و استكبار بر سر راه اهداف عالي مان كنده و مكارانه تدارك ديده است مفقود نشده و به دست بادها سپرده نشود بلكه تا ابد در يادها زنده بماند و نسل ما هم همچون نسلهاي قبل از ما در مقابل دخالتهاي نابجاي خارجي و ياوه پردازيهاي اجانب ايستادگي خواهد كرد
الان آمريكا و صهونيزم جهاني و استعمار پير و همه كشورهاي طرفدار سياستهاي كثيف آنان درجبهه كفر روبروي اسلام صف آرايي نموده اند و در پي طرح ريزي حيله هاي مكارانه اي به جهت تضعيف روحيه كفر ستيزي ملت مسلمان ايران بر آمده اند ملت كفر پيشه و لعيني كه عبايي از سوزندان كتاب مقدس مسلمانان ندارند و مورد لعن و نفرين خدواند مي باشند چه نيت خوبي مي توانند براي ملتهاي مسلمان به ارمغان بياورند آنهايي كه حرمتي به دين و كتاب آسماني و برگزيده ما قائل نيستند و قرآن را در سرزمين و ديار خود مسلمانان با قباحت تمام به آتش جهل وكينه و ناداني خويش مي كشند مي توانند براي دنياي اسلام چه ارمغاني جز كفر و الحاد داشته باشند...؟
ملتي كه اجداد آنان مسلمين را در دادگاههاي ظالمانه تفتيش عقايد مقابل چشمان خانواده هايشان زنده زنده در آتش جهالت و كينه ونفرت مي افكندند و حمام هاي مسلمانان كه جايي براي نظافت و پاكيزگي بودند را با خاك يكسان نموده و اجازه برگزاري آيين عبادي نماز جمعه را به مسلمانان تحت سلطه خويش نمي دادند اينك چه ارمغاني براي ما خواهند داشت ...؟
مقامات غربي هميشه خود اذعان نموده اند كه اهداف آنها از تحريم ايران دلسرد نمودن آنان از مسولان نظام است وگرنه نيت ديگري ندارند اگر دل آنان به حال ملت ايران سوخته است چرا اين ملت را دچار مضيقه و نقصان مي نمايند و چه هدفهاي كثيفي را دنبال نموده و چه مقاصد پليدي را بر عليه ملت آگاه ما در سر مي پرورانند فقط خدا آگاه است
انشاالله مردم ايران اسلامی با استعانت از خداوند عز وجل و رهبري عالمانه حضرت آيت الله خامنه اي و مشاركت ميليوني خويش نشان خواهند داد كه اين تحريم ها و تهديدات كوچكترين خلل و تاثيري در روحيه كفر ستيزي و مشاركت ايرانيان برجاي نگذاشته و دسيسه هاي آنان انشاالله نتيجه معكوس خواهد داد .
اينك كه دنياي استعماري غرب ايران اسلامي را در سراشيبي سرعت دستيابي به تكنولوژيهاي مدرنيزه و دستيابي به طراحي و ساخت پيشرفته ترين تجهيزات پزشكي هسته اي و درمان امراض لاعلاج و ساخت ماهواره هاي پيشرفته و تحقيقاتي كه بدست سربازان و دانشمندان پر توان اين مرز و بوم طراحي و ساخته و بومي مي گردد از رخنه قدرت روز افزون ايران اسلامي و از نفوذ هر چه بيشتر آن در دنياي غرب و مخصوصا"حياط خلوت آمريكا و صهونيست بشدت واهمه داشته و در پي راه چاره مي باشند و چاره را تنها در تحريم ايران مي دانند به همين خاطر با اعمال نفوذ و بهانه هاي واهي سعي به انزوا كشانيدن ايران را دارند كه اين امر با ياري و الطاف حضرت حق و با ياري و همدلي مسئولين و ملت ايران با تعامل و همكاري تنگاتنگي كه بين آنان برقرار است هرگز صورت واقعيت پيدا نخواهد كرد و اين توطئه هم مانند هزاران توطئه ديگر آنان ناكام خواهد ماند چون جوانان اين مرز و بوم اين اجازه را نخواهند داد همانطوريكه اجداد ما در زماني كه مصدق نفت ايران را ملي اعلام نمود و منافع كثير روباه پير در كشورمان بشدت تضيف گرديد با تحريم نفت ايران سعي در بهره برداري هر چه بيشتر و بدست آوردن اميتازات بيشمار بودند به همين خاطر نفت ايران در بازارهاي جهاني مشتري نداشت اما مردم ايران با تحمل گرسنگي و رياضت كشي به مبارزه برخواسته و عاقبت حقوق حقه و سرقت شده خويش را از بيگانگان تحصيل نموده و خواسته هاي حقه خود را به كرسي نشانيدند و تن به ذلت و ذلالت استكبار ندادند
امروزه ملتهاي تحت سلطه استعمار و استكبار و استثمار نه از حركتهاي چريكي و سوسياليستي الهام مي گيرد و نه از انقلابات سرمايه داري جوامع مدني آمريكا و نه غرب بلكه الگوي آنان سمبل حركت بيداري است كه از ايران اسلامي آغاز گرديد و بنام اسلام ناب محمدي (ص) كليد خورده است .
آري ملت كفر ستيز و غيور امروز ايران از اسلاف همان ملت رشيد ديروز است و حال كه مي رود انتخابات تبديل به يكي از عرصه هاي حضور پر شور مردم شود دشمن مذبوحانه تمامي تلاش گسترده وامكانات خويش را به ياري طلبيده و بكار بسته و آشكارا از هيچ تلاشي روي گردان نيست تا مانع حضور اقشار مردم در انتخابات سرنوشت ساز خويش گردد اما با الطاف خداوند شركت ميليوني مردم در اين انتخابات پرشورتر از هميشه الهام بخش مبازرات نود و نه درصدي بر عليه نظام يك درصدي خواهند بود و اجازه نخواهند داد كه كسي بيرون از اين مرز پر گهر برايشان تصميم گيري و سرنوشت سازي نمايند .
حضور ميليوني مردم ايران در انتخابات الهام بخش به قيامهاي مردم مسلمان منطقه و روحيه شكن عده اي سرمايه دار و مستكبر خواهد بود و ميثاق با آرمانهاي معمار كبير انقلاب را بيش از پيش پر رنگ خواهند نمود و حضور پر شور و پر تراكم اقشار جامعه در انتخابات نشان دهنده آرمانهايي خواهد بود كه در بهمن پنجاه و هفت به پيروزي رسيد و هنوز هم ادامه دارد و آحاد مردم با حضور ميليوني و انبوه ودشمن شكن خود كلمه «نــــه» را برسر مستكبرين غربي و اهداف سلطه جويانه ي شان فرياد خواهند كشيد و با مشتهايي آهنين و گره كرده بر مغز آنان فرود خواهند آورد و پتك آهنين اسلام بر سر عروسك خيمه شب بازي غرب كوبيده شده و آنرا در هم خواهد كوبيد و مردم با حضور حماسي خود با آرمانهاي مقدس اسلام ناب محمدي (ص) كه احياگر آن حضرت امام خميني (ره) بوده است تجديد پيمان نمود و مجددا" به جمهوري اسلامي آري خواهيم گفت كه پژواك آن گوش استعمارگران و فرصت طلبان را كر نمايد
همانطوريكه در حماسه حضور بيست و دوم بهمن آري گفتيم و دشمن كه از اين مقطع نتيجه لازمه را كسب ننمود اينك همه هم وغم تبليغاتي خويش را بكار گرفته و معطوف حماسه دوازده اسفند نموده است اما ملت فهيم ايران همچون هميشه با بصيرت وافي و موقع شناسي كافي اين ترفند را نيز همچنان بي اثر و نقشه آنان را كه نشات گرفته از مغزهاي معيوب الكلي و آفت زده تفكرات امپرياليستي است نقش بر آب نموده و فريادگر اين حقيقت خواهند بود كه ايراني در طول تاريخ هفت هزار ساله خويش نه استعمارگري كرده و نه استعمار را پذيرفته است زهي خيال باطل ... آفرين بر اين شعور و همت والايتان قدمهايتان در راه ايران پاينده و مستدام باد .
منابع مورد استفاده در مقاله:
1- www.Basij.ir
2- www.Shafaf.ir
3- www.Mellatonline.net
4- www.Asrefars.com
5- Iwww. Iusnews.ir
http://up98.org

ارسال توسط کاربر محترم سایت :amir1366




 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.