تفاوت عاشق بودن و کسي را دوست داشتن

بين کسي که عاشق شده است و کسي که تنها شخصي را دوست دارد تفاوت هايي است.نکات زير به شما کمک خواهد کرد تا اين تفاوت را درک کنيد.1- هنگام ديدن کسي که عاشق او هستيد تپش قلب شما زياد شده و هيجان زده خواهيد شد . اما هنگامي که کسي را مي بينيد که آن را دوست داريد احساس سرور و خوشحالي مي کنيد.2- هنگامي که عاشق هستيد زمستان در نظر شما بهار است وليکن هنگامي که کسي را دوست داريد فقط فصلي زيبا (زمستاني زيبا) است.3- وقتي به کسي که عاشقش هستيد نگاه مي کنيد خجالت مي کشيد ولي زماني که کسي که دوستش داريد مي نگريد لبخند خواهيد زد.
يکشنبه، 10 ارديبهشت 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تفاوت عاشق بودن و کسي را دوست داشتن

تفاوت عاشق بودن و کسي را دوست داشتن
تفاوت عاشق بودن و کسي را دوست داشتن


 






 
بين کسي که عاشق شده است و کسي که تنها شخصي را دوست دارد تفاوت هايي است .
نکات زير به شما کمک خواهد کرد تا اين تفاوت را درک کنيد .
1- هنگام ديدن کسي که عاشق او هستيد تپش قلب شما زياد شده و هيجان زده خواهيد شد . اما هنگامي که کسي را مي بينيد که آن را دوست داريد احساس سرور و خوشحالي مي کنيد .
2- هنگامي که عاشق هستيد زمستان در نظر شما بهار است وليکن هنگامي که کسي را دوست داريد فقط فصلي زيبا (زمستاني زيبا) است .
3- وقتي به کسي که عاشقش هستيد نگاه مي کنيد خجالت مي کشيد ولي زماني که کسي که دوستش داريد مي نگريد لبخند خواهيد زد .
4- وقتي که در کنار معشوقه خود هستيد نمي توانيد هر آنچه را در ذهن داريد بيان کنيد اما در مورد کسي که دوستش داريد شما توانايي آن را داريد .
5- در مواجه شدن با کسي که عاشقش هستيد خجالت مي کشيد و يا حتي دست و پاي خود را گم مي کنيد اما در مورد فردي که دوستش داريد راحت تر بوده و توانايي ابراز وجود خواهيد داشت .
6- شما نمي توانيد به چشمان کسي که عاشقش هستيد مستقيم و طولاني نگاه کنيد (زل بزنيد) اما مي توانيد در حالي که لبخندي بر لب داريد مدت ها به چشمان فردي که دوستش داريد نگاه کنيد.
7- وقتي معشوقه شما گريه مي کند شما نيز گريه خواهيد کرد اما در مورد کسي که دوستش داريد سعي بر آرام کردن او مي کنيد .
8- احساس عاشق بودن و درک آن از طريق نگاه (ديدن) است اما درک دوست داشتن بيشتر از طريق شنوايي است (از طريق ابراز علاقه به صورت کلامي).
9- شما مي توانيد يک رابطه دوستي را پايان دهيد اما هرگز نمي توانيد چشمان خود را بر احساس عاشق بودن ببنديد چرا که حتي اگر اين کار را بکنيد عشق همچنان قطره اي در قلب شما و براي هميشه باقي خواهد ماند .
مطالب بالا اگر چه تا حدود زيادي درست است اما به خاطر داشته باشيد که مطلق نيستند و اصولا انسان ها و احساسات آن پيچيده تر از اين گونه تحليل ها هستند .
منبع: مجله خانواده شماره 210.



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.