آخر فاينال چه مي شود

حتماً تا کنون نام سري بازي هاي Final Fantasy به گوشتان خورده است؛ سري بازي هايي که تقريباً بيش از 20 سال است روي کنسول هاي مختلف عرضه شده و طرفداران بي شماري را هم به خود اختصاص داده است. امسال سالي بود که طرفداران اين سري از بازي ها شاهد دو نسخه از اين عنوان بودند. نسخه 13 که براي کنسول ها عرضه شد و نسخه 14 که براي
پنجشنبه، 28 ارديبهشت 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آخر فاينال چه مي شود

آخر فاينال چه مي شود
آخر فاينال چه مي شود


 





 
فصلي تازه در بازي هاي MMO
حتماً تا کنون نام سري بازي هاي Final Fantasy به گوشتان خورده است؛ سري بازي هايي که تقريباً بيش از 20 سال است روي کنسول هاي مختلف عرضه شده و طرفداران بي شماري را هم به خود اختصاص داده است. امسال سالي بود که طرفداران اين سري از بازي ها شاهد دو نسخه از اين عنوان بودند. نسخه 13 که براي کنسول ها عرضه شد و نسخه 14 که براي PC عرضه شده است. Final Fantasy XIV يک بازي نقش آفريني آن لاين (MMO) است که با نسخه هاي قبلي خود تفاوت زيادي مي کند. داستان نسخه چهاردهم از اين سري از بازها در مکاني به نام Hydaelyn اتفاق مي افتد که خودش يکي از مکان هاي مرکزي سرزميني به نام Eorzea است. بازي شباهت زيادي به ديگر بازي هاي آن لاين و MMO دارد. يک مبارز را انتخاب مي کنيد و بعد از آن است که داستان پر فراز و نشيب شروع مي شود. مأموريت هاي بسيار زيادي در بازي وجود دارد که انجام دادن هر کدام از آنها مدت زمان زيادي را مي خواهد. همچنين در طول بازي بر مهارت هاي شما اضافه خواهد شد و قدرت بيشتري به دست خواهيد آورد. اين قوي تر شدن ها و به دست آوردن قابليت هاي بيشتر به مدت زمان بازي شما بستگي خواهد داشت. هر چه بيشتر بازي کنيد قوي تر خواهيد شد و روند بازي براي شما آسان تر مي شود. در کل مي توان گفت که سيستم کسب تجربه در بازي يکي از مهم ترين قسمت هاي اين بازي به شمار مي رود.
square Enix در اين نسخه سعي کرده تا با خلق اين بازي نقش- RPGPC Style سهمي براي خود در بين بازي هاي مطرح اين سبک مانند WOW و Age of Conan و... پيدا کند. اما مشکلات متعدد در گيم پلي و باگ هاي فراوان مانع از اين شده است که Final Fantasy به يک بازي موفق در سبک MMO تبديل شود.
 
البته از آنجايي که سري بازي هاي Final Fantasy هميشه سبکي منحصر به فرد داشته اند، اين نسخه نيز مي تواند براي بازيکنان و علاقه مندان به سبک MMO و سري بازي هاي FF جذاب باشد. منبع: نشريه همشهري دانستنيها ويژه نامه ديجيتال آذر ماه 89.




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط