ماجراهاي خرگوش بازيگوش

خرگوش هاي ديوانه يا همان RAVING RABBIDS ديگر آن قدر معروف شدند که بشود با ديوانه بازي هايشان يک بازي درست و حسابي ساخت. اين خرگوش هاي با نمک بادهان هميشه باز و صداي کر کننده شان ابتدا جزو شخصيت هاي فرعي سري RAYMAN بودند، اما يوبي سافت، ناشر بازي کم کم متوجه شد اين شخصيت هاي جانبي بامزه تر از اصل بازي هستند.
شنبه، 30 ارديبهشت 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ماجراهاي خرگوش بازيگوش

ماجراهاي خرگوش بازيگوش
ماجراهاي خرگوش بازيگوش


 





 
خرگوش هاي ديوانه يا همان RAVING RABBIDS ديگر آن قدر معروف شدند که بشود با ديوانه بازي هايشان يک بازي درست و حسابي ساخت. اين خرگوش هاي با نمک بادهان هميشه باز و صداي کر کننده شان ابتدا جزو شخصيت هاي فرعي سري RAYMAN بودند، اما يوبي سافت، ناشر بازي کم کم متوجه شد اين شخصيت هاي جانبي بامزه تر از اصل بازي هستند. بنابراين يوبي سافت تصميم گرفت يک بازي مستقل گرفت يک بازي مستقل براي«ربيدها»بسازد. خرگوش ها آن قدر ماجراهاي عجيب و غريب و خنده دار خلق کرده اند که خيلي ها دوست دارند به جاي بازي کامپيوتري، يک فيلم سينمايي از آنها تماشا کنند. آخرين بازي خرگوش ها به عنوان RAVING RABBIDS: TRAVELIN TIME پر از ديوانه بازي هاي دوست داشتني و مضحک است.
باز هم آب دادن دسته گل
ربيدهاي خل و چل اين بار هم دسته گل به آب مي دهند. ربيدها ماشين لباسشويي جادويي مي چپند و ناگهان از يک موزه سر درمي آورند. اين موزه به خانه جديد خرگوش ها تبديل مي شود. آنها از گوشه گوشه موزه براي خود يک سرگرمي جديد مي تراشند. کم و بيش با ميني گيم هاي خرگوش ها آشنا هستيد. بازي پر از ميني گيم هاي جورواجور است که هر کدام حسابي سرگرم تان مي کند و مدتي سر کارتان مي گذارد.
ربيدها عاشق خوانندگي هستند و از هر فرصتي استفاده مي کنند تا در هوا جيغ بنفش ول بدهند و عربده بکشند. در قسمتي از بازي که بي شباهت به گيتار هيرو و راک بند هم نيست، روي تلويزيون يک آهنگ ونت هاي آن پخش مي شود و شما بايد در زمان مناسب دکمه اي را فشار دهيد تا خرگوش ها يکصدا جيغ بزنند، اما اگر بي موقع دکمه را فشار دهيد، هر بار يکي از آنها فالش مي خواند که از بابت هر بلايي سرگوش تان آمد پاي خودتان است.
در جاي ديگر وارد يک مسابقه تلويزيوني هيجان انگيز مي شويد. در اين مرحله بايد به سؤال هايي پاسخ دهيد که به عقل هيچ کس قد نمي دهد. اجازه دهيد چند تا از اين سؤال ها را همين جا ازتان بپرسيم؛ مثلاً مي دانيد اسم واقعي مونا ليزا چيست يا آن چيست که هرگز پرواز نمي کند!؟ اگر مي دانستيد، جواب را به ما هم بگوييد.
ماجراهاي خرگوش بازيگوش
ديوانه ساز معلم تاريخ
cut-scene ها يا همان صحنه هاي سينمايي بازي آن قدر خنده دار است که مي ارزد travelin time را فقط به خاطر ديدن اين صحنه ها بازي کنيد. خرگوش ها در هر کدام از اين صحنه ها به گذشته سفر مي کنند و يکي از رويدادهاي تاريخي معروف را به گند مي کشند. پس از ديدن صحنه هاي سينمايي وارد بازي مي شويد و مي توانيد تاريخ را به سليقه خود رقم بزنيد؛ يا رويدادهاي تاريخي را همان طور که به ثبت رسيده است طي مي کنيد و دست نخورده باقي مي گذاريد يا ماجراها را از نو مي نويسيد. حتماً فکرش را هم نمي کنيد که همراه ربيدها سوار کشتي تايتانيک شويد و حتي سرنوشت آن را هم تغيير دهيد! اي کاش ربيدها 100 سال پيش بودند تا اين همه مسافر بيچاره تايتانيک دريا غرق نمي شدند.
خوبي travelin time به اين است که هيچ چيز را جدي نمي گيرد و روي هر نقطه از تاريخ که دست مي گذارد، آن را مسخره مي کند و شما را هم با خود همراه مي کند. فقط مواظب باشيد جلوي معلم هاي تاريخ travelin time بازي نکنيد چون به آنها برمي خورد!
ربيدها خلبان هاي کار کشته اي هستند و پرواز در آسمان همراه آنها خيلي مي چسبد. کنترل بازي در اين قسمت منسجم است و هدايت هواپيماهاي خرگوش ها در آسمان با کنترلر حرکتي wii حسابي مزه مي دهد. با بالا و پايين کردن هر کدام از کنترلرهاي wii يکي از بال هاي هواپيما را هدايت مي کنيد و به اين ترتيب بايد تعادل هواپيما را حفظ کنيد.
 
دورهمي بازي کنيد
پيشنهاد مي کنيم ربيدها را حتما دورهمي بازي کنيد. بيشتر قسمت هاي بازي را مي توان دسته جمعي بازي کرد. travelin time از چهار بازيکن همزمان پشتيباني مي کند و در حالت آن لاين هم مي توانيد با سه نفر ديگر هم بازي شويد. يک پيشنهاد ايمني ديگر اينکه صداي تلويزيون را کم کنيد چون يا خودتان ديوانه مي شويد يا اهل خانه را ديوانه مي کنيد يا صداي صاحبخانه را در مي آوريد!
ماجراهاي خرگوش بازيگوش
يکي از کارهاي بامزه بازي عوض کردن لباس ربيدهاست. خرگوش ها به خودي خود مضحک و مسخره هستند، حالا تصور کنيد لباس هاي عجيب و غريب هم تن شان کنيد! مثلاً مي توانيد خرگوش ها را به شکل آدم هاي موميايي در آوريد يا روي سرشان يک سيب بگذاريد تا با نيوتن بخت برگشته هم شوخي کرده باشيد.
شما با ديدن فيلم هاي کمدي عادت داريد، اما احتمالاً تا حالا نشنيده ايد «بازي کمدي» هم وجود دارد که هدف اول و آخر آن خنداندن شماست. RAVING RABBIDS TRAVELIN TIME يک بازي کمدي جذاب است که مثل فيلم هاي خنده دار، تماشاي آن با ديگران خيلي بيشتر مزه مي دهد.
منبع: نشريه همشهري دانستنيها ويژه نامه ديجيتال اسفند 89




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.