ديجيتالي هاي محبوب

پخش کننده هاي موسيقي جزو پرطرفدارترين لوازم ديجيتالي هستند. لوازمي که حالا ديگر به جز پخش موسيقي، قابليت هاي ديگري هم دارند. اگرقصد انتخاب يکي از آنها را داريد اين صفحات راهنماي خوبي هستند.
شنبه، 20 خرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ديجيتالي هاي محبوب

ديجيتالي هاي محبوب
ديجيتالي هاي محبوب


 






 
پخش کننده هاي موسيقي جزو پرطرفدارترين لوازم ديجيتالي هستند. لوازمي که حالا ديگر به جز پخش موسيقي، قابليت هاي ديگري هم دارند. اگرقصد انتخاب يکي از آنها را داريد اين صفحات راهنماي خوبي هستند.

CoWON
59
 

اگر از علاقه مندان موسيقي هستيد احتمالا آرزوي داشتن يک پخش کننده موسيقي 32 گيگابايتي را کرده ايد. cowon شايد به اندازه برخي برندهاي ديگر آواز نداشته باشد اما محصولات بسيار عالي با کيفيت و طراحي فوق العاده دارد.S9 داراي نمايشگر بزرگ 3/3 اينچي با کيفيت 272×480 و امکانات ديگري مانند، بلندگوي داخلي استريو، بلوتوث وقابليت پخش متن است.
# بلندگوي داخلي استريو
# سيستم تصوير تلويزيوني
# قابليت پخش TXT و JPEG
# داراي Voice Recording
3.3INC 480×272 32GB
+
بلوتوث
-
قيمت نسبتا بالا

CREATIVE
ZENX-Fi 232GB
 

اين محصول کريتيو تمامي ويژگي هاي خوب يک پخش کننده را دارد. حافظه داخلي آن 32 گيگابايت است وصفحه نمايش سه اينچي لمسي آن کيفيت بسيار بالايي دارد.
3INC 240×400 32GB
+
رزولوشن بالاي نمايشگر
-
قابليت نمايش متن ندارد

Sony
 

NWZ-X1050/B
 

NWZ-X1050 به فناوري جديدي مانند صداي ديجيتال، نمايشگر لمسي سه اينچي، شبکه بي سيمWi-Fi و قابليت نمايش متن مجهز است وحافظه بالايي دارد.
3INC 240×432 16GB
+
پشتيباني از فرمت هاي مختلف موسيقي
-
امکان ضبط از راديو ندارد

philips
GOGear Ariaz-16GB
 

GOGear Ariaz نام يکي ديگر از شاهکارهاي فيليپس است که اگر يک بار آن را در دست بگيريد لذت شنيدن موسيقي با آن را از دست نخواهيد داد.
2.4INC 240×320 16GB
+
هدفون عالي
-
نداشتن بلوتوث

samsung
YP-S38GB
 

1 در ظرفيت ها ورنگ هاي مختلفي عرضه شده است ومدل هشت گيگابايتي آن از صفحه نمايش 1/8 اينچي، کيفيت بالاي صدا و راديو برخوردار است.
1.8INC 120×176 8GB
+
قابليت نمايش متن
-
قابليت ضبط صدا ندارد

Iriver
E300-8GB
 

طراحي زيبا، حافظه داخلي هشت گيگابايت، صفحه نمايش 2/4 اينچ با رزولوشن 320×240 پيکسل، قابليت ضبط صدا و قابليت نمايش متن از ويژگي هاي مهم اين محصول است.
2.4INC 240×320 8GB
+
رنگ بندي متنوع
-
بلوتوث و پورت HDMI ندارد

COWON
19
 

از مهم ترين امکانات اين محصول مي توان به حافظه چهار گيگابايتي، نمايشگر دو اينچي با وضوح بالا، اسپيکر داخلي و توانايي اجراي فايل هاي متني اشاره کرد.
2INC 240×320 4GB
+
نگهداري طولاني مدت شارژباتري
-
شبکه wifi ندارد

sandisk
Sansa Clip+2GB
 

اين محصول، بسيار کوچک اما زيبا طراحي شده است وبا وجود ظرفيت پايين امکانات بسيار خوبي دارد که راديو FM، ميکروفن و ضبط صدا بخشي از اين امکانات است.
1INC 64×128 2GB
+
شارژ باتري توسط پورتUSB
-
نمايشگر کوچک

7OBEREADER4GB
 

ARCHOS
صفحه نمايش هفت اينچي
قابليت نمايش متن

ICD-AX412
 

SONY
Voice Recorder
حافظه داخلي دو گيگابايت

T9-2GB
 

IRIVER
حافظه داخلي دوگيگابايت
راديو و قابليت ضبط صدا

GOGEARRAGA-1GB
 

PHILIPS
نمايشگر يک اينچي
قابليت ضبط صدا

YV-VP12GB
 

SAMSUNG
Voice Recorder
حافظه داخلي دو گيگابايت

راهنماي خريد Mp3player
 

يک پخش کننده موسيقي متناسب با احتياج تان تهيه کنيد
. 1- پخش کننده هاي موسيقي با بالاترين ظرفيت موجود در بازار لزوما بهترين گزينه هاي پيش روي شما نيستند، قبل از اينکه پول تان را خرج کنيد، فکر کنيد که دقيقا چه انتظاري از Mp3 پليرتان داريد. شايد واقعا لزومي به دادن پول بيشتربراي گيگابايت بيشتر نباشد و کارتان با يکي دو گيگابايت و يک پخش کننده ارزان تر هم راه بيفتد.
2- يکي از مهم ترين ويژگي هاي يک پخش کننده موسيقي ديجيتال، ميزان دوام باتري آن است؛ مخصوصا اگر از نسل جديد و آنهايي باشد که ويدئو هم پخش مي کنند. باور کنيد يک پخش کننده موسيقي 32 گيگابايتي وقتي زير ده ساعت شارژ نگه دارد به هيچ دردي نمي خورد.
3-تاجايي که مي توانيد قبل از خريد، پخش کننده هاي موسيقي موجود در بازار را از نزديک لمس و امتحان کنيد. کيفيت صداي خيلي از آنها به اندازه ادعاي کارخانه سازنده خوب نيست!
4- به فرمت هاي مورد پشتيباني پخش کننده موسيقي تان دقت کنيد، هرچه سازگاري با انوع فرمت ها بيشتر باشد به شما بيشتر خوش خواهد گذشت.

آسيب هاي ام پي تري پلير
 

خبرهاي دنياي ديجيتال، خبرهاي هيجان انگيزي هستند. گاهي به کشف ها و محصولات استثنايي مي پردازند وگاهي متوجه مي شوند که همين امکانات ساده چه بلاهايي برسر مردم مي آورد. نمونه اش را مي شود. درخبرهايي پيدا کرد که پزشکان منتشر مي کنند. پزشکان هشدار داده اند که دستگاه هاي ام پي تري پلير به شنوايي آسيب جدي مي زنند. دليل آن هم که واضح است و به ورود صداهاي بلند و با فرکانس به خصوص به گوش برمي گردد که به گفته پزشکان باعث ايجاد ناتواني در اعصاب شنوايي دربلند مدت مي شود. داستان علمي آن هم به اين شرح است؛ بلندي صداي اين دستگاه ها که وارد گوش مي شود حدود 100 دسيبل است و 15 دقيقه گوش دادن به اين صدا، ممکن است به شنوايي فرد آسيب بزند. اما پزشکان تنها به هشدار بسنده نکرده اند وتوضيح داده اند که مي توان قبل از خريد چنين دستگاه هايي به تنظيم کننده صداي روي دستگاه توجه کرد. آنها تاکيد دارند که کاربران نبايد با صدايي بيشتر از شصت درصد به موسيقي گوش دهند وگرنه بايد بي خيال گوش و سيستم شنوايي شان شوند.

Iriver
P8-8GB
 

پخش کننده موسيقي جديدIriver بسيار زيباست. اين محصول که به تازگي از طرف اين شرکت معرفي شده است طراحي بسيار جذابي دارد و از آن مدل هايي است که پس از ورود به بازار حتما توجه بسياري را به خود جلب خواهد کرد. اين دستگاه نقره اي رنگ داراي صفحه نمايش بزرگي است وبراي پخش موسيقي، فيلم، راديو، عکس وضبط صدا کاملا مناسب است. حافظه داخلي آن هشت گيگابايت است و از يک نمايشگر لمسي پنج اينچي با رزولوشن 480×800 نيز بهره مي برد. راديو، قابليت ضبط صدا، قابليت ضبط از راديو، قابليت نمايش متن، پورت هاي USBوHDMI از قابليت هاي ديگر اين محصول است.

Philips
GOGear Cam-8GB
 

پخش کننده هاي فيليپس با وجود قيمت بالا طرفداران زيادي دارند.GOGear Cam يکي از مدل هاي زيباي اين برند است که با امکانات جديد خود مانند فناوريFullSound تجربه خوبي از شنيدن موسيقي را برايتان به همراه مي آورد.
حافظه داخلي اين محصول هشت گيگابايت است وازيک صفحه نمايش دو اينچي که رزولوشني برابر با 220×176 پيکسل و توانايي نمايش 260 هزار رنگ دارد، برخوردار است. راديو، قابليت ضبط صدا، قابليت ضبط از راديو وپورت USB امکانات ديگر اين دستگاه است. طراحي اين محصول نيز بسيار زيباست.
منبع: دانستنيها ويژه نامه ديجيتال شهريور 90



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط