فناوري هاي ارزشمند

هرروز برتعداد گوشي هاي حرفه اي با تکنولوژي هاي پيشرفته افزوده مي شود و طبيعتا هرچه امکانات و ويژگي هاي گوشي خاص تر باشد، قيمت آن بيشتر مي شود. گوشي هاي گران قيمت هم کاربران خود رادارند. در اين مقاله چند مدل از گران قيمت ترين گوشي هاي بازار را مشاهده مي کنيد
شنبه، 20 خرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فناوري هاي ارزشمند

فناوري هاي ارزشمند
فناوري هاي ارزشمند


 






 
هرروز برتعداد گوشي هاي حرفه اي با تکنولوژي هاي پيشرفته افزوده مي شود و طبيعتا هرچه امکانات و ويژگي هاي گوشي خاص تر باشد، قيمت آن بيشتر مي شود. گوشي هاي گران قيمت هم کاربران خود رادارند. در اين مقاله چند مدل از گران قيمت ترين گوشي هاي بازار را مشاهده مي کنيد

Sony Ericsson
 

Xperia Play
Xperia Play به شکل يک کنسول بازي طراحي شده است ويک هديه از سوني اريکسون به خوره هاي بازي است. اين گوشي به سيستم عامل Android نسخه (Gingerbread) v2.3مجهز شده و با يک پردازنده Scorpion Processor, Adreno 205 GPU توليد شده است. حافظه داخلي آن 400 مگابايت است و با استفاده از کارت حافظه Micro SDمي توان آن را تا 32 گيگابايت افزايش داد.
# سيستم عامل Android
# شبکه هاي ارتباطي 3G-GPRS-WLAN-GPS
# دوربين مکالمه ويدئويي- فوکوس اتوماتيک- فلاش
#مايکروسافت آفيس و جاوا
5MP 400MB 4INC
+
نمايشگر با کيفيت
-
کيفيت پايين بدنه

Nokia
 

E7
مدل E7 از نظر امکانات وويژگي ها شباهت زيادي به N8دارد اما يک تفاوت بزرگ دارد و آن صفحه کليدQWERTY آن علاوه بر نمايشگر لمسي چهار اينچي است.
8MP 16MB 4INC
+
سيستم عامل Symbian3.0 وحافظه 16 گيگابايت
-
رزولوشن پايين نمايشگر

Samsung
 

I9003GalaxySl-4GB
يک دوربين از سري گالسکي سامسونگ که هم از نظر طراحي و هم امکانات با بهترين گوشي هاي بازار رقابت مي کند وبه نسبت امکاناتش قيمت مناسبي دارد.
5MP 4MB 4INC
+
پردازنده قدرتمند
-
نداشتن فلاش در دوربين

htc
 

7Pro-8GB
گوشي7Pro-8GB از سيستم عامل Windows phone7 بهره مي برد و داراي حافظه رم هشت گيگابايتي است. دوربين آن پنج مگاپيکسل است و امکانات خوبي دارد.
5MP 8MB 3.6INC
+
سيستم عامل ويندوزفون
-
راديو ندارد.

nolia
 

N8
گوشي نوکيا N8 يکي از بهترين گوشي هاي نوکيا تا به امروز است. دوربين 12 مگاپيکسلي ونمايشگر لمسي 3/5 اينچي با کيفيت آن را به يک گوشي منحصر به فرد تبديل کرده است.
12MP 16MB 3.5INC
+
دوربين 12 مگاپيکسلي
-
رزولوشن نمايشگر مي توانست بالاتر باشد

htc
 

Google Nexus One
اين گوشي بسيار باريک طراحي شده و يکي از گوشي هاي آندرويد خوش دست وپيشرفته htc است. پردازنده Qualcomm Snapdragon و نرم افزار آفيس وpdf ازامکانات آن است.
5MP 512MB 3.7INC
+
جنس بسيار خوب بدنه
-
نداشتن دوربين مکالمه ويدئويي

Sam sung
 

Galaxy Ace S5830
سيستم عاملAndroid ، شبکه هاي3G ،GPRS وWLAN،پردازنده، Processor Adreno 200GPU ودوربين پنج مگاپيکسل از مهم ترين ويژگي هاي اين گوشي زيباست.
5MP 512MB 3.5INC
+ سيستم عامل آندرويد
- حافظه داخلي پايين

LG
 

BL 40 New Chocolate
BL40 گران ترين گوشي ال جي درحال حاضر است ودوربين پنج مگاپيکسلي، نمايشگر لمسي بزرگ چهار اينچي وظاهر شکلاتيش مهم ترين امکانات آن هستند.
5MP 1MB 4INC
+
طراحي خاص و منحصر به فرد بدنه گوشي
-
سيستم عامل ندارد

DESIRES
 

HTC
سيستم عامل Android
دوربين پنج مگاپيکسلي

XPERIAX10
 

SONY ERICSSON
سيستم عامل Android
دوربين هشت مگاپيکسلي

C7
 

NOKIA
سيستم عامل Symbian^3
دوربين هشت مگاپيکسلي

GT540
 

LG
سيستم عامل Android
دوربين 3/2 گاپيکسلي

GALAXYPRO
 

SAMSUNG
سيستم عامل Android
دوربين 3/2 مگاپيکسلي

راهنماي خريد گوشي موبايل
 

از آنجا که موبايل به يکي از ضروريات دنياي مدرن تبديل شده، دانستن نکاتي هنگام خريد آن ضروري است.
1- شکل ظاهري موبايل به سليقه شخصي هرکس بستگي دارد اما استحکام بدنه آن هم بايد مهم تلقي شود.
2- حافظه داخلي گوشي حتي اگر بتوان آن را ارتقا داد، نبايد خيلي پايين باشد.
3- به کيفيت صداي موبايل و درباره گوشي هاي ساده تر به نوع زنگ آن توجه کنيد، زيرا امکان تعويض آن وجود ندارد.
4- موبايلي بخريد که توانايي اجراي فرمت هاي صوتي و تصويري مورد نظر شما را داشته باشد.
5- توجه داشته باشيد تنها موبايل هاي داراي سيستم عامل OS، قابليت نصب نرم افزار ها را به طور کامل پشتيباني مي کنند. بنابراين اگر نرم افزار خاصي موردنظرتان است، امکان نصب آن را بررسي کنيد.
6- هنگام خريد موبايل به شبکه هاي ارتباطي، دوربين، قابليت نصب حافظه خارجي و مکان ذخيره شدن فايل هاي دريافتي توسط Bluetoothو.. توجه کنيد.

نرم افزار Google Maps براي موبايل
 

گوشي هاي موبايل جديد به چنان پيشرفتي دست يافته اند که تقريبا تمام نرم افزارها وبرنامه هاي کامپيوتر را مي توان به آنها نيز انتقال داد. يکي از اين نرم افزارها Google Maps است که يکي از برنامه هاي کاربردي و بسيار جالب گوگل است.
اين نرم افزار همان طور که از نامش پيداست قادر است نقشه محلي را که شما در آن قرار داريد توسط موقعيت ياب به شما نشان دهد. براي اين کار فقط بايد درمحلي که هستيد برنامه را فعال کنيد تا محل دقيق شما را روي نقشه نمايش دهد. اين نقشه هم مي تواند از نوع عکس هاي هوايي گرفته شده توسط ماهواره باشد و هم نقشه هاي معمولي، يکي از مزاياي اين نرم افزار اين است که مي توان مکاني را که مي خواهيد به آنجا برويد به برنامه بدهيد وبرنامه مي تواند نزديک ترين مسير را به شما نشان دهد.

Sony Ericsson
 

Xperia Ray
گوشي جديد سوني اريکسون Xperia Ray نام دارد يک گوشي آندرويد با امکانات فوق العاده وطراحي زيبا. اين گوشي با پردازنده Processor, Adreno 205 GPU, Snapdragon chipset IGHz Scorpionو300 مگابايت حافظه داخلي توليد شده و مي تواند از شبکه هاي ارتباطي 3G-GPRS-WLAN-GPS-Bluetooth پشتيباني کند. نمايشگر 3/3 اينچي آن لمسي است و از رزولوشني برابر با 584×480 پيکسل برخوردار است. علاوه بر اين امکانات، دوربين هشت مگاپيکسلي اين گوشي داراي دوربين مکالمه ويدئويي، فوکوس اتوماتيک وفلاش است. اين گوشي هوشمند احتمالا با قيمت بالايي وارد بازار شود. البته به نظر مي رسد با اين ويژگي ها ارزش آن را داشته باشد.

htc
 

Sensation
Sensation يک گوشي فوق العاده است. هرچيزي که در مورد يک تلفن همراه به ذهنتان مي رسد، براي اين اسمارت فون درنظر گرفته شده است. پردازنده قدرتمند دو هسته اي 1/2 گيگاهرتزي وسيستم عامل حرفه اي Android2.3 اين گوشي به راحتي مي تواند تمام رقيبان خود را پشت سر بگذارد. نمايشگر 4/3 اينچي Sensation وضوحي برابر با 960×540 پيکسل دارد و دوربين هشت مگاپيکسلي آن داراي دوربين مکالمه ويدئويي، فوکوس اتوماتيک وفلاش است. در مجموع htc بهترين گوشي خود را با هدف رقابت با سرسخت ترين هاي دنياي موبايل روانه بازار کرده است. قيمت اين گوشي اگرچه کمي زياد است اما براي کاربران گوشي هاي حرفه اي گزينه خوبي است.
منبع: دانستنيها ويژه نامه ديجيتال شهريور 90



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط