شهید علی صیاد شیرازی

پروردگارا! رفتن در دست توست، من نمی دانم چه موقع خواهم رفت، ولی می دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم خورده ات بجنگم تا به فیض شهادت برسم.
جمعه، 27 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شهید علی صیاد شیرازی
شهید علی صیاد شیرازی

نویسنده: علی اکبری




 

خداوندا، ولی امرت، آیت الله خامنه ای را تا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف زنده و پایدار بدار

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین و سلم.
انا لله و انا الیه راجعون. هذا ما وعدنا الله و رسوله و صدق الله و رسوله. اللهم زدنا ایماناً و ارحمنا. اشهدا ان لا اله الا الله وحده لا شریک له و ان محمدا عبده و رسوله ارسله بالهدی و دین الحق و ان الصدیقه الطاهره فاطمه الزهرا، سیده نساء العالمین و ان علیا امیرالمومنین والحسن و الحسین و علی بن الحسین و محمد بن علی و جعفر بن محمد و موسی بن جعفر و علی بن موسی و محمد بن علی و علی بن محمد و الحسن بن علی و الحجه القائم المنتظر صلواه الله و سلامه علیهم ائمتی و سادتی و موالی بهم اتولی و من اعدائهم اتبرء و ان الموت و النشور حق و الساعه آتیه لا ریب فیها و ان الجنه و النار حق. اللهم ادخلنا جنتک برحمتک و جنبنا و احفظنا من عذابک بلطفک و احسانک یا لطیفاً بعباده، یا ارحم الراحمین.
خداوندا! این تو هستی که قلبم را مالامال از عشق به راهت، اسلامت، نظامت و ولایتت قرار دادی، خدایا تو خود میدانی که همواره آماده بوده ام آن چه را که تو خود به من دادی، در راه عشقی که به راهت دارم، نثار کنم. اگر جز این نبودم آن هم خواست تو بود.
پروردگارا! رفتن در دست توست، من نمی دانم چه موقع خواهم رفت، ولی می دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم خورده ات بجنگم تا به فیض شهادت برسم.
از پدر و مادرم که حق بزرگی بر گردنم دارند، می خواهم که مرا ببخشید، من نیز همواره برایشان دعا کرده ام که عاقبت به خیر شوند.
از همسر گرامی و فداکار و فرزندانم می خواهم که مرا ببخشند که کمتر توانسته ام به آنها برسم، و بیشتر می خواهم وقف راهی باشم که خداوند متعال به امت زمان ما عطا فرموده، آنچه از دنیا برایم باقی می ماند حق است که در اختیار همسرم قرار گیرد.
ازهمه آنهایی که از من بد دیده اند، می خواهم که مرا به بزرگی خودشان ببخشند، و بالاخره از مردان مخلص خودم به ویژه حاج آقا امیر رنجبر نیکدل، استدعا دارم در غیاب من به امور حساب و کتاب من برسند و با برادران دیگر، چون جناب سرهنگ حاج آقا آذریون و تیمسار حاج آقا آراسته در این باب تشریک مساعی نمایند.
خداوندا، ولی امرت حضرت آیت الله خامنه ای را تا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، زنده، پاینده و موفق بدار. آمین یا رب العالمین، من الله التوفیق.
علی صیاد شیرازی
15 رجب 1413
19 دی ماه 1371
منبع: اکبری، علی؛ (1390) وصیت یاران، تهران: یازهرا(س)، چاپ اول.

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.