ساسان

سلام-من مي خواستم روي گوشه يك عكس (فرمت جي پي جي) يك...

سلام-من مي خواستم روي گوشه يك عكس (فرمت جي پي جي) يك عكس و همچنين يك متن با فونت نستعليق اضافه نمايم و نصوير جديد هم با همان فرمت باشد ولي نمي دانم بايد چگونه اين كار را انجام دهم،لطفا يك نرم افزار ساده و كم حجم و همچنين نحوه ي دقيق انجام اين كار را بفرمائيد. با تشكر
سه‌شنبه، 7 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ساسان

سلام-من مي خواستم روي گوشه يك عكس (فرمت جي پي جي) يك...

ساسان ( تحصیلات : لیسانس ، 26 ساله )

سلام-من مي خواستم روي گوشه يك عكس (فرمت جي پي جي) يك عكس و همچنين يك متن با فونت نستعليق اضافه نمايم و نصوير جديد هم با همان فرمت باشد ولي نمي دانم بايد چگونه اين كار را انجام دهم،لطفا يك نرم افزار ساده و كم حجم و همچنين نحوه ي دقيق انجام اين كار را بفرمائيد.
با تشكر


مشاور: جبل عاملی

بهترین نرم افزاری که که در روی کامپیوتر این کار را انجام می دهد، فتوشاپ است. البته برای فونت نستعلیق، شما باید فونت نستعلیق را داخل سیستم خود نصب کرده و در مجموعه ی فونت های کنترل پنل آن را قرار داده باشید. حال برای فتوشاپ: هرگاه بخواهیم به یک عکس در فتوشاپ متنی را اضافه کنیم از ابزار Type استفاده می کنیم. آیکون ابزار تایپ به صورت حرف T است. همچنین با فشردن کلید T از صفحه کلید می توانید Type را فعال کنید. هنگامی که ابزار تایپ در حالت انتخاب قرار می گیرد در نوار آپشن ها در بالای صفحه تعدای گزینه در دسترس خواهند بود که شامل نوع فونت و سایز و شکل فونت می باشد. برای مشاهده لیست کامل فونت هایی که موجود هست بر روی مثلث کوچک زیر کلیک کنید، حال فونت نستعلیق خود را انتخاب نمایید. اندازه و نوع قلم و رنگ قلم خود را از داخل همان نوار نیز انتخاب کنید. سپس متن مربوطه را در روی عکس درج کنید و عکس را ذخیره کنید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.