ناشناس

باسلام واحتراممن خانمی درآستانه ی ازدواج هستم وخواستگاری...

باسلام واحترام من خانمی درآستانه ی ازدواج هستم وخواستگاری موردتأییدپدرومادرم که خانواده انهادوست خانوادگی خانواده مامی باشند. وپدرومادرمن اصراربه این ازدواج دارندامابه دلیل اینکه خانواده ماازلحاظ مالی درسطح بالایی قرارداردمن ترس ازاین رادارم که برای پول ویابه دلیل اینکه خودمن شاغل هستم به خواستگاری من امده است. خواستگارمن شغل ازاددارد. لطفادراین زمینه مراراهنمایی کنید.باتشکرازشما.
سه‌شنبه، 27 بهمن 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

باسلام واحتراممن خانمی درآستانه ی ازدواج هستم وخواستگاری...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

باسلام واحترام
من خانمی درآستانه ی ازدواج هستم وخواستگاری موردتأییدپدرومادرم که خانواده انهادوست خانوادگی خانواده مامی باشند.
وپدرومادرمن اصراربه این ازدواج دارندامابه دلیل اینکه خانواده ماازلحاظ مالی درسطح بالایی قرارداردمن ترس ازاین رادارم که برای پول ویابه دلیل اینکه خودمن شاغل هستم به خواستگاری من امده است.
خواستگارمن شغل ازاددارد.
لطفادراین زمینه مراراهنمایی کنید.باتشکرازشما.


مشاور: خانم صفری

باسلام. خواهر عزیزم این مورد هم می تواند یکی از موارد انتخاب باشد . ولی زمانی خطرناک محسوب می شود که تنها دلیل انتخاب آقا پسر این ویژگی شما باشد. به همین دلیل جدای از این مورد ایشان را به صورت عمیق بررسی کنید. حتی از کمک یک مشاور هم استفاده کنید و اگر از نظر مواردی که برایتان اهمیت دارد مناسب هستند به ایشان پاسخ مثبت بدهید. البته با این شرایط لازم است در خودتان هم کاوشی کنید و ببینید می توانید با فردی که از نظر مالی از خودتان پایین تر هست ازدواج کنید یا خیر زیرا اگر با این پیش زمینه وارد زندگی مشترک شوید و نتوانید خودتان را با شرایط ایشان وفق دهید به خودتان و ایشان ظلم کرده اید. نکته ی دیگر اینکه در حین خواستگاری به سوالات ایشان توجه زیادی داشته باشید و حتما دوره ی نامزدی 6 ماه الی یک ساله بدون اینکه عقد کنید برای شناخت بیشتر همدیگر در نظر بگیرید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.