علی

باسلاممن امسال در امتحانات...

باسلام من امسال در امتحانات نهایی سال سوم انسانی قبول شدم و امسال سال چهارم می رم می خواستم از الآن برای کنکور برنامه ریزی کنم اما می خواستم در مورد نحوه طراحی سوالات کنکور اطلاعات بیشتری کسب کنم بیشتر از چه نوع سوالاتی استفاده می شود و محتوای کتب کدام سال بیشتر (دوم و سوم و چهارم انسانی) می باشد؟
چهارشنبه، 20 مرداد 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

علی

باسلاممن امسال در امتحانات...

علی ( تحصیلات : دیپلم ، 19 ساله )

باسلام
من امسال در امتحانات نهایی سال سوم انسانی قبول شدم و امسال سال چهارم می رم می خواستم از الآن برای کنکور برنامه ریزی کنم اما می خواستم در مورد نحوه طراحی سوالات کنکور اطلاعات بیشتری کسب کنم بیشتر از چه نوع سوالاتی استفاده می شود و محتوای کتب کدام سال بیشتر (دوم و سوم و چهارم انسانی) می باشد؟


مشاور: خانم رجایی

با سلام خدمت شما. ابتدا باید گفت که هر سال ضرایب قبولی در کنکور روزانه متغیر می باشد و بستگی به سهل و مشکل بودن سوالات می باشد . ضمن اینکه معدل نیز درصدی از سهمیه قبولی کنکور را شامل می شود و تمام سهمیه کنکور نیست. شما باید درصد بالایی را برای قبولی در کنکور روزانه دانشگاه های تهران کسب کنید. از موسسات آموزشی اگر بخواهیم سخن به میان بیاوریم باید کانون فرهنگی آموزش را به عنوان برترین موسسه آموزشی در ایران بدانیم که از حدود 20 سال قبل با برنامه های آموزشی و پژوهشی در سرتاسر کشور، در امر آموزش به فعالیت پرداخته اند. موفق باشید



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.