ا

سلامهمسر بنده وقتی می خوابن در طول خواب یه دفعه معمولا...

سلام همسر بنده وقتی می خوابن در طول خواب یه دفعه معمولا یکی از پاهاشون بشدت به خواب می ره بطوری که نمی تونه پاشو تکون بده و مجبورم خودم آروم پاشو تکون بدم تا خون جریان پیدا کنه( در واقع از حالت خواب رفتگی در بیاد) . ممنون می شم راهنمایی کنید چی کار کنیم . یا چی بدم بخوره که بهتر شه.
چهارشنبه، 17 شهريور 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سید نصیر کتابی
موارد بیشتر برای شما

ا

سلامهمسر بنده وقتی می خوابن در طول خواب یه دفعه معمولا...

ا ( تحصیلات : لیسانس ، 28 ساله )

سلام
همسر بنده وقتی می خوابن در طول خواب یه دفعه معمولا یکی از پاهاشون بشدت به خواب می ره بطوری که نمی تونه پاشو تکون بده و مجبورم خودم آروم پاشو تکون بدم تا خون جریان پیدا کنه( در واقع از حالت خواب رفتگی در بیاد) . ممنون می شم راهنمایی کنید چی کار کنیم . یا چی بدم بخوره که بهتر شه.


مشاور: خانم دکتر محمدی زاده

اولاً که در طول روز زياد سرپا نايستند و اگر خيلي سرپا هستند حتماً از يک زيرپايي استفاده کنند و به طور متناوب هر 20 دقيقه يک بار جاي پاها را عوض کنند و هر 35 دقيقه يکبار 2-3 دقيقه راه بروند. بهتر است زير پاها کمي موقع خواب بالا باشد. موقع نشستن هم حتماً پاها حالت کشيده داشته باشد يا ترجيحاً زير پا بلند باشد و از کفش پاشنه بلند استفاده نکنند. يک آزمايش خون و کلسيم و ويتامين D هم انجام دهند و تا آماده شدن جواب آزمايشات فعلاً روزي دو عدد قرص ب- کمپلکس مصرف کنند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.