مژگان

سلام.من 27 سالمه . دیپلم فنی و حرفه ای،پیش دانشگاهی...

سلام.من 27 سالمه . دیپلم فنی و حرفه ای،پیش دانشگاهی هنر و کارشناسی مدیریت بازرگانی دارم. بعد از 9 سال اتلاف وقت برای رشته های مختلف متوجه شدم که استعداد روانشناسی دارم. چون وزارت بهداشت دست گذاشته روی بالینی و من هم تغییر رشته ای هستم ، باید از پایه شروع کنم ، ارشد نمیشه. میخوام بدونم که چطور میتونم کنکور علوم انسانی بدم برای روانشناسی با توجه به اینکه دیپلم فنی و حرفه ای هستم ؟
يکشنبه، 28 شهريور 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

مژگان

سلام.من 27 سالمه . دیپلم فنی و حرفه ای،پیش دانشگاهی...

مژگان ( تحصیلات : لیسانس ، 27 ساله )

سلام.من 27 سالمه . دیپلم فنی و حرفه ای،پیش دانشگاهی هنر و کارشناسی مدیریت بازرگانی دارم. بعد از 9 سال اتلاف وقت برای رشته های مختلف متوجه شدم که استعداد روانشناسی دارم.
چون وزارت بهداشت دست گذاشته روی بالینی و من هم تغییر رشته ای هستم ، باید از پایه شروع کنم ، ارشد نمیشه.
میخوام بدونم که چطور میتونم کنکور علوم انسانی بدم برای روانشناسی با توجه به اینکه دیپلم فنی و حرفه ای هستم ؟


مشاور: خانم رجایی

با سلام . اول از همه ذکر این نکته الزامی است که هنوز وزارت علوم و وزارت بهداشت به نتیجه کلی در رابطه با انتقال رشته روانشناسی بالینی نرسیده اند و شما الان می توانید برای ارشد روانشناسی بالینی اقدام کنید. ولی اگر که این رشته انتقال یافت شما می توانید از مقطع کارشناسی شروع کنید. شما پیش دانشگاهی هنر را گذرانده اید و می توانید در رشته روانشناسی شرکت کنید. ضمن اینکه بدون کنکور می توانید در رشته های دانشگاه پیام نور و دانشگاه های غیر انتفاعی شرکت کنید. همچنین اگر که دانشگاههای دولتی عدم گذراندن مقطع پیش دانشگاهی را جهت ورود شما به مقطع کارشناسی مانع بدانند، شما می توانید مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی خود را جای مدرک پیش دانشگاهی خود قرار داده و سپس در کنکور سراسری شرکت کنید. در هر صورت راه و روش برای ادامه تحصیل و یا از ابتدا شروع کردن در مقطع کارشناسی زیاد است. موفق باشید



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.