ناشناس

سلام.من مکملهای زیر رو اینجوری مصرف میکنم. گینر:...

سلام. من مکملهای زیر رو اینجوری مصرف میکنم. گینر: یک وعده در ساعت 10 صبح و یک وعده در ساعت 5 عصر کراتین: نیم ساعت قبل تمرین و بلافاصله بعد از تمرین گلوتامین: ساعت 8 صبح و نیم ساعت بعد از تمرین و شب قبل از خواب با تازگی BCAA هم خریدم. اما نحوه مصرفش رو نمیدونم. مکمل BCAA رو چطور باید مصرف کرد طوریکه با 3 مکمل فوق تداخل نداشته باشد؟ هدفم بدست آوردن عضله است همراه با افزیش وزن. سپاس
جمعه، 2 مهر 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سید نصیر کتابی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام.من مکملهای زیر رو اینجوری مصرف میکنم. گینر:...

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 32 ساله )

سلام.
من مکملهای زیر رو اینجوری مصرف میکنم.
گینر: یک وعده در ساعت 10 صبح و یک وعده در ساعت 5 عصر
کراتین: نیم ساعت قبل تمرین و بلافاصله بعد از تمرین
گلوتامین: ساعت 8 صبح و نیم ساعت بعد از تمرین و شب قبل از خواب
با تازگی BCAA هم خریدم. اما نحوه مصرفش رو نمیدونم. مکمل BCAA رو چطور باید مصرف کرد طوریکه با 3 مکمل فوق تداخل نداشته باشد؟
هدفم بدست آوردن عضله است همراه با افزیش وزن. سپاس


مشاور: دکتر علیرضافیروزفر

با سلام تمامي محصولات، بهترين مقدار و زمان مصرف را روي محصول قيد كرده اند. بهتر است مطالعه بفرماييد. بهرحال به شرط سلامت جسماني و كبدي و كليوي و به شرط استاندارد بودن محصولات مصرفي توصيه ميشود : گينر بهمين ترتيب قبل مصرف شود كراتين قبل و بعد از تمرين گلوتامين قبل و بعد از تمرين امينواسيد يك نوبت صبح يا عصر و نوبت ديگر ١-٢ ساعت بعد از تمرين. البته بهتر است اين امينو نيز بلافاصله بعد از تمرين باشد ولي بعلت مصرف كراتين و گلوتامين كه بار پروتييني بعد از تمرين را تامين ميكنند بهتر از حدود ٢ ساعت بعد مصرف شود تا جذب انها جدا جدا صورت گيرد بنده از وزن و قد و تغذيه و نوع تمرين و مدت زمان تمرين شما اطلاعي ندارم و توصيه ي فوق كاملا كوركورانه داده شد. اگر ورزشكار مبتدي تا متوسط هستيد، مصرف اين تعداد مكمل هيچ ضرورتي ندارد بلكه تغذيه ي صحيح و پر پروتيين ( در درجه اول سفيده تخم مرغ و سپس فيله مرغ و فيله گوشت شترمرغ و گوساله) و كربوهيدرات زود جذب و مصرف يكي از مكمل هاي پروتييني نظير BCAA كافي است. همچنين در دوره آمادگي نسبي براي افزايش عضله سازي ميتوانيد از مكمل هاي مولتي ويتامين، مكمل ZMA و يا مكمل GH استفاده كنيد. بغير از موارد مسابقه اي ، به هيچ عنوان از مكمل هاي پيش-هورموني و هورموني استفاده نكنيد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.