جاسم

سلامچندین سال است که مشکل دفع ادرار دارم. در ابتدای...

سلام چندین سال است که مشکل دفع ادرار دارم. در ابتدای دفع هیچ مشکلی ندارم و ادرار براحتی دفع میشود ولی بعد از استبراء حس میکنم مثانه هنوز خالی نشده و باید بیشتر به خودم فشار بیاورم تا قطرات باقیمانده( که نمیدانم ادرار است یا خیر) خارج شود ، برای اینکار بیشتر مواقع بین بیست تا سی دقیقه هم در دستشویی میمانم با مراجعه به دکتر متخصص و آزمایش پروستات ، پروستات مشکلی نداشت. با مراجعه به پزشک طب سنتی که تا این لحظه هم از داروی آن استفاده کرده و رو به اتمام است متأسفانه نتیجه ای نگرفتم. فقط قبلا از یک عطاری به پیشنهاد عطار شربت گزنه خریداری و استفاده کردم ( که مربوط به عفونتهای ادراری بوده) مدتی خوب شدم ولی متأسفانه این بیماری دوباره عود پیدا کرد ، از شما عاجزانه خواهش دارم مرا کمک کنید.
شنبه، 3 مهر 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سید نصیر کتابی
موارد بیشتر برای شما

جاسم

سلامچندین سال است که مشکل دفع ادرار دارم. در ابتدای...

جاسم ( تحصیلات : فوق دیپلم ، ۵۰ ساله )

سلام
چندین سال است که مشکل دفع ادرار دارم. در ابتدای دفع هیچ مشکلی ندارم و ادرار براحتی دفع میشود ولی بعد از استبراء حس میکنم مثانه هنوز خالی نشده و باید بیشتر به خودم فشار بیاورم تا قطرات باقیمانده( که نمیدانم ادرار است یا خیر) خارج شود ، برای اینکار بیشتر مواقع بین بیست تا سی دقیقه هم در دستشویی میمانم با مراجعه به دکتر متخصص و آزمایش پروستات ، پروستات مشکلی نداشت. با مراجعه به پزشک طب سنتی که تا این لحظه هم از داروی آن استفاده کرده و رو به اتمام است متأسفانه نتیجه ای نگرفتم. فقط قبلا از یک عطاری به پیشنهاد عطار شربت گزنه خریداری و استفاده کردم ( که مربوط به عفونتهای ادراری بوده) مدتی خوب شدم ولی متأسفانه این بیماری دوباره عود پیدا کرد ،
از شما عاجزانه خواهش دارم مرا کمک کنید.


مشاور: دکتر علیرضافیروزفر

با سلام چنانچه اختلال در شروع ادرار باشد ، شك به بزرگي پروستات ميشود كه مشكل شما در انتهاي ادرار است. بايد توسط متخصص اورولوژي ( كليه و مجاري ادراري) تحت بررسي سونوگرافي و تصوير برداري براي تعيين حجم باقيمانده ادراري پس از دفع قرار گيريد. اختلالات ممكن است ساختاري و ممكن است عملكردي باشد كه درمانهاي خاص خود را ميطلبد. از درمان دارويي گرفته تا اصلاح جراحي. لطفا از درمان هاي كوركورانه و عطاري گونه بپرهيزيد و به فكر اصلاح اساسي اين اختلال باشيد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.