ناشناس

بستن لوله های رحم

سلام خسته نباشید یه سوال فوری داشتم ازتون من خانوم 21ساله ای هستم که دو سال و نیم ازدواج کردم و یک سال و نیم پیش یه بارداری به علت زاییمان زودرزاییما و حالا به علت چسبندگی رحم یکی از لوله های رحم بسته شده و باید اقدام به بارداری کنم واز 3دی که پریودیم تمام شده اقدام به بارداری کردم ولی الان دو روزه لکه صورتی و آب خون ازم میاد احتمال داره خون ریزی لانه گزینی باشه ؟ یا اصلا احتمال داره باردار شده باشم ؟ خیلی استرس دارم تورو خدا زودتر جوابمو بدیم ممنون
يکشنبه، 12 دی 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

بستن لوله های رحم

ناشناس ( تحصیلات : دبیرستان ، 21 ساله )

سلام خسته نباشید یه سوال فوری داشتم ازتون من خانوم 21ساله ای هستم که دو سال و نیم ازدواج کردم و یک سال و نیم پیش یه بارداری به علت زاییمان زودرزاییما و حالا به علت چسبندگی رحم یکی از لوله های رحم بسته شده و باید اقدام به بارداری کنم واز 3دی که پریودیم تمام شده اقدام به بارداری کردم ولی الان دو روزه لکه صورتی و آب خون ازم میاد احتمال داره خون ریزی لانه گزینی باشه ؟ یا اصلا احتمال داره باردار شده باشم ؟
خیلی استرس دارم تورو خدا زودتر جوابمو بدیم ممنون


مشاور: دکتر مهشید محمدی زاده

اولاً که احتراماً طي اولي ماه بدون جلوگيري يک خانم باردار نمي‌شود. ثانياً شما فقط يک لوله‌ي بسته داريد و از طريق لوله‌ي ديگر شانس بارداري داريد شايد احتمال بارداري در هر ماه اندکي کم‌تر شده باشد ولي اين به معناي حامله نشدن نيست مي‌تواند سبب ديرتر حامله شدن شود. با توجه به تاريخي که سؤال به دست بنده رسيده نمي‌دانم لکه‌ي صورتي را کي ديده‌ايدکه بگويم مربوط به لانه گزيني هست يا نه. ولي در نظر داشته باشيد استرس يکي از علل مهم تأخير در حاملگي و سقط جنين است.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.