ناشناس

احساس سنگینی در سر

با سلام.. من حدود چند ماه هست که گاهی اوقات در سرم احساس سنگینی می کنم یک حالتی شبیه احساس خواب الودگی و منگ شدن..صدا ها رو شبیه همهمه می شنوم و انگار نمی تونم تکون بخورم..گاهاکه بعد از ظهر ها می خوابم اغلب تمام بدنم کرخت می شه و هر چی تلاش می کنم چشمامو باز کنم نمی تونم و حس می کنم کسی صدام می کنه که بیدار شم و منم سعی می کنم که داد بزنم که کمکم کنه اما نمی تونم و موقعی که بیدار می شم متوجه می شم کسی نبوده و تا چند ساعت گیجم شب ها هم موقع خواب پاهام از زانو به پایین مور مور می شه ..ام ار ای هم دادم..زمانی که سعی می کنم تمرکز کنم این حالت بیشتر می شه..سپاسگزار می شم راهنماییم کنید.
سه‌شنبه، 12 بهمن 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

احساس سنگینی در سر

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 17 ساله )

با سلام..
من حدود چند ماه هست که گاهی اوقات در سرم احساس سنگینی می کنم یک حالتی شبیه احساس خواب الودگی و منگ شدن..صدا ها رو شبیه همهمه می شنوم و انگار نمی تونم تکون بخورم..گاهاکه بعد از ظهر ها می خوابم اغلب تمام بدنم کرخت می شه و هر چی تلاش می کنم چشمامو باز کنم نمی تونم و حس می کنم کسی صدام می کنه که بیدار شم و منم سعی می کنم که داد بزنم که کمکم کنه اما نمی تونم و موقعی که بیدار می شم متوجه می شم کسی نبوده و تا چند ساعت گیجم شب ها هم موقع خواب پاهام از زانو به پایین مور مور می شه ..ام ار ای هم دادم..زمانی که سعی می کنم تمرکز کنم این حالت بیشتر می شه..سپاسگزار می شم راهنماییم کنید.


مشاور: دکتر علیرضافیروزفر

با سلام يكي از احتمالاتي كه باعث اين حالات ميشود كمبود آهن و كمبود ويتامين ب ١٢ و كمبود اسيد فوليك ميباشد. توصيه ميشود تحت نظر پزشكتان و بعد از انجام آزمايش مربوطه، شروع به مصرف قرص آهن و اسيد فوليك كنيد. از ويتامين ب١٢ تزريقي نيز استفاده كنيد. اگر بعد از گذشت حداقل ٤ هفته علايم رو به بهبودي بود كه درمان با قرص اهن را براي ٦ ماه ادامه دهيد. در غير اينصورت و باتوجه به پاي بيقرار هنگام خواب و صداي همهمه و احساس ناخوشايندي كه در سر تجربه ميكنيد، به متخصص اعصاب و روان مراجعه كنيد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.