ملیسا

ویروس

سلام من چند روز پیش یک ویدیو پلیر دانلود کردم از وقتی نصبش کردم وقتی نتم و روشن میکنم خو به خود یه صفحه تو اینترنت باز میشه ک میگه گوشی تون و ارتقا بدید و شماره تو نو وارد کنید.احتمال میدادم از اوم ویدیو پلیر باشه پاکش کردم از صفحه دانلود هامم پاک کردم.میخاستم ببینم گوشیم ویروسی شده؟اگه شده چیکار کنم تا درست شه ؟ به محض اینکه نتو ذوشن میکنم مدادم خود به خود اون صفحه میاد. مدل گوشیمم Experia ultra t2
جمعه، 29 بهمن 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

ملیسا

ویروس

ملیسا ( تحصیلات : دیپلم ، 18 ساله )

سلام
من چند روز پیش یک ویدیو پلیر دانلود کردم از وقتی نصبش کردم وقتی نتم و روشن میکنم خو به خود یه صفحه تو اینترنت باز میشه ک میگه گوشی تون و ارتقا بدید و شماره تو نو وارد کنید.احتمال میدادم از اوم ویدیو پلیر باشه پاکش کردم از صفحه دانلود هامم پاک کردم.میخاستم ببینم گوشیم ویروسی شده؟اگه شده چیکار کنم تا درست شه ؟
به محض اینکه نتو ذوشن میکنم مدادم خود به خود اون صفحه میاد.
مدل گوشیمم Experia ultra t2


مشاور: دوست محمدی

با سلام. به احتمال زیاد گوشی شما به ویروس یا بد افزار آلوده شده و پیشنهاد میگردد ابتدا بازگشت به تنظیمات کارخانه را از منو تنظیمات گوشی انجام داده (لازم به ذکر است با انجام این کار کلیه اطلاعات موجود در گوشی پاک میگردد )و در صورت عدم رفع مشکل به منظور بررسی بیشتر با مراجعه به تعمیرگاه های مجاز جهت ویروس زدایی یا تعمیرات نرم افزاری مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است به منظور پیشگیری از بروز اینگونه مشکلات نرم افزارهای مورد نیاز را از منابع و سایت های معتبر تهییه فرمایید.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.