ناشناس

ارتباط با دوستان

سلام وقت شما بخیر همسر من خیلی آدم خوبی هست و بهش اعتماد دارم اما ی دوست داره که متاهله اما روابط نامشروع با دختران داره و ی دوست دیگش قلیون میکشه و چند بار دیدم که تصاویر زشت واس همسرم میفرسته و با وجود اینکه همسرم دعوتش میکنه بازهم میفرسته و هر وقت با ایناست به من میگه تنهام و من روی این موضوع خیلی حساس شدم و مدام باهش بحث میکنم و اونم مدام میگه همینه که هست باید چیکار کنم من؟
شنبه، 23 ارديبهشت 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

ارتباط با دوستان

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 25 ساله )

سلام وقت شما بخیر
همسر من خیلی آدم خوبی هست و بهش اعتماد دارم اما ی دوست داره که متاهله اما روابط نامشروع با دختران داره و ی دوست دیگش قلیون میکشه و چند بار دیدم که تصاویر زشت واس همسرم میفرسته و با وجود اینکه همسرم دعوتش میکنه بازهم میفرسته و هر وقت با ایناست به من میگه تنهام و من روی این موضوع خیلی حساس شدم و مدام باهش بحث میکنم و اونم مدام میگه همینه که هست باید چیکار کنم من؟


مشاور: خانم مولوی زاده

با سلام خدمت شما خواهر عزیز؛ به نظر می رسد که نگرانی شما مربوط به نوع دوستانی است که همسر شما انتخاب نموده است. البته خدمت شما عرض می کنم که انتخاب دوست از موضوعات مهمی است که هر شخصی باید آن را مورد توجه قرار دهد چرا که گفته شده است که اگر بخواهی شخصیت کسی را بشناسی به دوستانش نگاه کن، در حقیقت دوست معیاری برای داوری درباره اشخاص می باشد. در آموزه های دینی ما نیز بر اهمیت دوست یابی و دقت در انتخاب دوست احادیث بسیاری آورده شده و بر آن سفارش فراوان گردیده است. در اینجا شما دوست عزیز در صورتی که همسر خود را در خصوص انتخاب دوست شخصی با دقت ندانسته و مهارت یافتن دوست مناسب را در ایشان نمی بینید به شما توصیه می شود که خود شما تعدادی دوست خانوادگی مناسب و شایسته برگزیده و با رفت و آمد خانوادگی با آنها علاوه بر اینکه موجبات نیاز به داشتن دوست را در خود و همسر خود برطرف می سازید، با انتخاب دوستان مناسب باعث می گردید که تأثیرات مثبت معاشرت با آنها زندگی شما را از تعالی بیشتری برخوردار سازند. مضاف بر آن پر کردن اوقات فراغت شما با دوستان نیکویی که برگزیده اید باعث می گردد که همسر شما دیگر زمان خود را صرف پرداختن به دوستان نامناسب خود ننموده و به مرور زمان چنین دوستانی از اطراف همسر شما پراکنده و دور می گردند. لذا شما دوست عزیز بخوبی می توانید با بکارگیری راهکار ارائه شده این موضوع را در زندگی خود مدیریت نموده و با انتخاب دوستان مناسب در چهارچوب خانواده به حفظ و استحکام کانون خانواده خود کمک و یاری نمایید. با آرزوی موفقثیت و سربلندی برای شما دوست عزیز



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.