ژ

ارتباط با خواهرشوهر

سلام من سه سال ازدواج کردم با خواهرشوهرم مشکل دارم هرچی ما براش سوغاتی بردیم اون هیچ چیز برت مانمیاره نمیدونم علتش چیه میگه برادرشو دوست داره.
شنبه، 30 ارديبهشت 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

ژ

ارتباط با خواهرشوهر

ژ ( تحصیلات : فوق لیسانس ، ۳۰ ساله )

سلام من سه سال ازدواج کردم با خواهرشوهرم مشکل دارم هرچی ما براش سوغاتی بردیم اون هیچ چیز برت مانمیاره نمیدونم علتش چیه میگه برادرشو دوست داره.


مشاور: خانم مولوی زاده

با سلام خدمت شما خواهر گرامی دوست خوبم؛ دادن هدیه و سوغاتی به دوستان و اطرافیان در دین ما بسیار سفارش شده است واز اعمال پسندیده ای است که آثار مثبتی در روابط با اطرافیان به جای می گذارد. شما دوست عزیز نیز با انجام این عمل حسنه و نیکو باعث می گردید که علاقه و محبت در رابطه ها زیادتر گردیده و کدورت های احتمالی برطرف گردد. البته نیکوتر از آن این است که ما با بخشش خود نسبت به دوستان و اطرافیان مراقب انتظارات و توقعات ایجاد شده در خود باشیم. ممکن است گاهی از اوقات انتظار بوجود آمده در ما لطف و محبت ما را زایل کرده و در صدد مقابل به مثل برآییم که این رفتاری پسندیده نمی باشد. شما در واقع با تهیه هدیه و سوغاتی برای خواهر شوهر خوهر با ایجاد روحیه بخشش در خود علاوه بر اینکه این عمل شما آثار روانی مثبتی در روابط به ارمغان می آورد و روابط شما را روزبروز شیرین تر و گرمتر می کند، مهر و محبت ساطع شده از جانب شما تأثیرات نیکویی بر شخصیت و درون شما بر جای می گذارد. نیکوتر از آن اینکه بدون منت و چشم داشت به اطرافیان خود ببخشید و تنها این عمل نیکو را به خاطر شایستگی های شخصیتی و روحی خود انجام دهید. اطمینان داشته باشید استمرار این رفتار در شما نه تنها باعث افزایش کرامت نفس در شما می گردد بلکه در گذر زمان اطرافیان شما نیز رفتار شما را برداشت کرده و این عمل پسندیده و زیبا را از شما یاد می گیرند. در آن هنگام است که خواهید دید چقدر زیبا و بدون منت بخشش شما آثار مثبتی بر جای گذاشته و از داشتن این ویژگی شخصیتی پسندیده در خود احساس رضایت و لذت می کنید. با آرزوی لحظاتی خوش برای شما دوست عزیز



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.