ناشناس

عدم تعهدو اعتماد و ناامیدی

منو نامزدم دوسالونیمه ک عقدیم.علاقه شدیدی داشتیم بهم.فرارکردیم ک عقدکردیم.نامزدم دانشجو ی شهردیگس.نزدیک خودمونه اما ی شهردیگ.توتلگرام بای دختری اشناشد ک دانشجوهمونجاس و باهاش دوس شد.من چندماه پیش فهمیدم.قرارشددیگ رابطه نداشته باشن اما بازهم همودیدن.پشت سرم بهم خندید.من بازم بهش اعتمادکردم. بخاطررفتارام قبل ازدواجمون هم ب من شک داره و هنوز گاهی اوقات میگه. من بادوستش چندروز پیش حرف زدم. هی گفتیم میسازیم بازم شکست خوردیم. بهم اعتمادنداریم علاقمون ازبین رفته.هرچی من میگم میگه توزنی من مرد.فرق دازیم.میزنه.پرخاشگرشده.منم اعصابم زودبهم میریزه.مشاور هم نمیاد. طلاق دلم نمیخاد بدون اون باشم نمیتونم تحمل کنم دیگ نیستش .حاضرم هرسختی یی رونحمل کنم اما باهاش باشم. اما بازم گزاشتم به عهده خودش. حرف میزنیم باهم اما بازم دلخوریگ.ی روز خوب نداریم اروم نیستیم.میگ تواون ادمیک من میخاستم نیستی.میگه ازکجا معلوم خونه خودمون فرارنکنی تو ک فرارو خوب بلدی. من چندروز پیش لینک گروهی رو میخاستم ک ترش با ی دختری چت میکنه.مجبور شدم لینکو از دوستش بگیرم بخاطر همین خیلی ناراحته میگ تواحمقی نفهمی خری. خیلی فوش میده. چیکارکنم??ادامه بدم یا ن
شنبه، 24 تير 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

عدم تعهدو اعتماد و ناامیدی

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، ۱۹ ساله )

منو نامزدم دوسالونیمه ک عقدیم.علاقه شدیدی داشتیم بهم.فرارکردیم ک عقدکردیم.نامزدم دانشجو ی شهردیگس.نزدیک خودمونه اما ی شهردیگ.توتلگرام بای دختری اشناشد ک دانشجوهمونجاس و باهاش دوس شد.من چندماه پیش فهمیدم.قرارشددیگ رابطه نداشته باشن اما بازهم همودیدن.پشت سرم بهم خندید.من بازم بهش اعتمادکردم.
بخاطررفتارام قبل ازدواجمون هم ب من شک داره و هنوز گاهی اوقات میگه.
من بادوستش چندروز پیش حرف زدم.
هی گفتیم میسازیم بازم شکست خوردیم.
بهم اعتمادنداریم علاقمون ازبین رفته.هرچی من میگم میگه توزنی من مرد.فرق دازیم.میزنه.پرخاشگرشده.منم اعصابم زودبهم میریزه.مشاور هم نمیاد.
طلاق دلم نمیخاد بدون اون باشم نمیتونم تحمل کنم دیگ نیستش .حاضرم هرسختی یی رونحمل کنم اما باهاش باشم.
اما بازم گزاشتم به عهده خودش.
حرف میزنیم باهم اما بازم دلخوریگ.ی روز خوب نداریم اروم نیستیم.میگ تواون ادمیک من میخاستم نیستی.میگه ازکجا معلوم خونه خودمون فرارنکنی تو ک فرارو خوب بلدی.
من چندروز پیش لینک گروهی رو میخاستم ک ترش با ی دختری چت میکنه.مجبور شدم لینکو از دوستش بگیرم بخاطر همین خیلی ناراحته میگ تواحمقی نفهمی خری.
خیلی فوش میده.
چیکارکنم??ادامه بدم یا ن


مشاور: خانم مولوی زاده

با سلام دوست عزیزم؛ متأسفانه روال آشنایی و ازدواج شما روال معقولی نبوده و زندگی شما بر مبنای بی اعتمادی پایه ریزی گردیده است. طبیعی است که با چنین رفتاری (فرار از خانه) اعتماد شما نسبت به یکدیگر تضعیف گردد. البته در حال حاضر که در موقعیت کنونی واقع گردیده اید توصیه می شود که شما با ایجاد و تقویت حس اعتماد نسبت به ایشان سعی در بازگشتن اعتماد لازم در روابط خودداشته باشید. کنترل کردن بیش از حد از جانب شما امری منطقی نبوده و توصیه می گردد که ازاین رفتار در برابر ایشان که همسر کنونی شما می باشند پرهیز کنید. همیشه با رفتار و گفتار خود اعتماد خود نسبت به ایشان را اثبات نمایید. این رفتار باعث می گردد که همسر شما نسبت به رفتار خود و معاشرت با اطرافیان دقت بیشتری نموده و در وفاداری نسبت به شما پایبندی بیشتر نشان دهد. وظیفه شما به عنوان یک زن که به همسر خود علاقه داشته و برای دوام و استمرار زندگی مشترک خود دلسوزانه تلاش می نماید، انجام وظایف همسری ، برطرف کردن نیازهای جسمی، روحی و روانی همسر و تقویت حس اعتماد در رابطه می باشد. در حال حاضر توقع مقابل به مثل از ایشان نداشته چرا که شما در موقعیت تلاش برای ترمیم یک رابطه آسیب دیده بسر می برید و البته این امر با همت و تلاش شما میسر می گردد. سعی کنید هیجان لازم را در روابط با همسر خود ایجاد نموده و از هرگونه بحث، انتقاد و کشمکش پرهیز نمایید. با ایجاد فضای صمیمانه و دوستانه با همسر خود از ایجاد و بروز کشمکش در رابطه امتناع کنید. همسر شما با قرار گرفتن در یک رابطه بهبود یافته و مطلوب، نسبت به شما و رابطه با شما اشتیاق بیشتری داشته و نیازی به ایجاد رابطه با دیگر اشخاص نمی بینید. چرا که همسر خود را در رفع نیازهای جسمی و روانی خود کامل یافته و رابطه بین شما هیجان کافی را برای وی ایجاد می نماید. همچنین با دریافت حس اعتماد از جانب شما ، ضمن افزایش عشق و محبت نسبت به همسر خود، به اقتدار لازم که لازمه شخصیت مردانه می باشد دست یافته و در پی حفظ این حس (اعتماد) و تقویت آن در شما تلاش لازم را خواهد نمود. نکته آخر اینکه در صورت قطع ارتباط با خانواده ها سعی نماییداز طریق یکی از اقوام ، به برقراری رابطه با آنها اقدام نموده و با وساطت خویشاوندان رضایت والدین خود را در خصوص ازدواج انجام گرفته حاصل نمایید. چرا که برقراری ارتباط با خانواده ها نقش بسیار مؤثری در بهبود روابط شما داشته و به استحکام این عشق و دوستی کمک شایانی می نماید. با آرزوی لحظاتی خوش برای شما دوست عزیز



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.