ناشناس

کار

سلام خسته نباشید .... ببخشید که مزاحمتون شدم ... میخواستم یه سوالی ازتون بپرسم ؟ من یکساله که عقد کردم با شوهر مشکل خاصی ندارم فقط تنها مشکل من بیکار ی شوهرمه ...تا اسفند قراره پایان نامشو (فوق لیسانس برق قدرت _دانشگاه آزاد) بگیره ..الان بیکاره بهش میگم الان که بیکاری برو دنبال کار پولی پس انداز کن برا زندگیت میگه نه الان باید دورامو بزنم خودش درست میشه ...یه دونه پسره خانوادش هیچ کمکی بهش نمیکنن البته میگنش خودت دلت به حال خودت نمیسوزه ...از این ور ما سه تا بچه ایم آبجی بزرگم سر زندگیشه وضع مالی ای خوبی دارن شوهرش هم سر کار ...ولی مادر من داره خیلی اذیت میشه ...بیخیالیش داره دیوانم میکنه ...احساس میکنم دارم دیوانه میشم هرچی بهش میگم باز راه خودشو میره مادر خودشم داره اذیت میشه همه رو داره اذیت میکنه هیچ پس اندازی نداره ..میگه این همه درس خوندم برم کار گری میگمش نه تو برو دنبال کار تو خونه نشین صبح تا غروب یه هنری یه چیزی یاد بگیر ...توروخدا به نظرتون چی کار کنم ؟
چهارشنبه، 28 تير 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

کار

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 18 ساله )

سلام خسته نباشید ....
ببخشید که مزاحمتون شدم ...
میخواستم یه سوالی ازتون بپرسم ؟
من یکساله که عقد کردم با شوهر مشکل خاصی ندارم فقط تنها مشکل من بیکار ی شوهرمه ...تا اسفند قراره پایان نامشو (فوق لیسانس برق قدرت _دانشگاه آزاد) بگیره ..الان بیکاره بهش میگم الان که بیکاری برو دنبال کار پولی پس انداز کن برا زندگیت میگه نه الان باید دورامو بزنم خودش درست میشه ...یه دونه پسره خانوادش هیچ کمکی بهش نمیکنن البته میگنش خودت دلت به حال خودت نمیسوزه ...از این ور ما سه تا بچه ایم آبجی بزرگم سر زندگیشه وضع مالی ای خوبی دارن شوهرش هم سر کار ...ولی مادر من داره خیلی اذیت میشه ...بیخیالیش داره دیوانم میکنه ...احساس میکنم دارم دیوانه میشم هرچی بهش میگم باز راه خودشو میره مادر خودشم داره اذیت میشه همه رو داره اذیت میکنه هیچ پس اندازی نداره ..میگه این همه درس خوندم برم کار گری میگمش نه تو برو دنبال کار تو خونه نشین صبح تا غروب یه هنری یه چیزی یاد بگیر ...توروخدا به نظرتون چی کار کنم ؟


مشاور: خانم مولوی زاده

با سلام به شما خواهر خوبم دوست گرامی؛ متأسفانه معضل بیکاری بزرگترین معضل جامعه فعلی است که امید می رود این معضل با تدابیر دولتمردان به زودی مرتفع گردد. از طرفی به نگرانی شما دوست عزیز نیز تا حدوی می توان حق داد ولی به نظر می رسد که زیاده روی در این مسئله و تحت فشار قرار دادن همسرتان وضعیت مطلوبی در رابطه ایجاد نکرده و ممکن است با جریحه دار کردن غرور ایشان، روابط شما دچار آسیب گردد بنابراین با توجه به اینکه همسر شما هنوز دانشجو بوده و تا اتمام تحصیلات خود نیازمند فرصت و زمانی نیز می باشد بهتراست شما نیز به ایشان فرصت داده تا با دقت و تمرکز لازم واحدهای پایانی خود را گذرانده و با ایجاد فضایی امن و آرام، این مرحله را نیز به خوبی و با موفقیت پشت سر گذرانده و موفق به اتمام تحصیلات دانشگاهی خود گردند. در حال حاضر همسر شما نیازمند تمرکز و آرامش جهت گذراندن موفقیت آمیز ترم پایانی خویش بوده و شما بهتر از هر کس دیگری می تواند این امنیت و آرامش را برای وی فراهم سازد. نگرانی شما از آینده نیز نه تنها تأثیری در روند اشتغال ایشان ایجاد ننموده بلکه باعث می گردد که هر دوی شما اکنون و حال خود را از دست داده (با توجه به اینکه در دوران شیرین عقد بسر برده و می توانید آفریننده لحظات زیبا و خاطره انگیز در این دوران باشید) و همسر گرامی شما در شرایط استرس زا و نگران کننده قرار گرفته و در کسب موفقیت کامل در این مرحله از تحصیل خود با مشکل مواجه گردیده و چه بسا که دچار ناکامی گردد. بنابراین به شما دوست عزیز توصیه می شود که به وی فرصت داده و مسئولیت این امر را به همسر خود سپرده و از نگرانی های خود نسبت به این موضوع کاسته و با عنوان کردن مداوم این نگرانی، اقتدار وی را دچار آسیب ننمایید. از حضور در کنار همسرتان و لحظات نابی که می توانید در این دوران آفریننده باشید لذت برده و با اعتماد بخدا، امور خود را به خداوند سپرده و با گذر زمان به انتظار ایجاد موقعیت های جدید باشید. اطمینان داشته باشید که با اعتماد و توکل به حضرت حق، مشکل موجود برطرف گردیده و با یاری خداوند پس از اشتغال به شغل مناسب، زندگی مشترک خود را در کمال خوشبختی و آرامش آغاز خواهید کرد. وظیفه شما استفاده از فرصت های موجود است که خدای ناکرده در آینده با رفع مسئله موجود در زندگی خود افسوس گذشته را نخورده و خود را بابت فرصت های از دست رفته سرزنش ننمایید. با آرزوی موفقیت و سعادت برای شما دوست عزیز



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.