ل

دودلی

سلام من ده ماهه ازدواج کردم سه ماهه پسری باهام حرف میزنه فقط تلفنی نمیخوام شوهرم بدونه نگرانم بدونه پوست سرمومیگره لطفاجوابموبدید.
يکشنبه، 15 مرداد 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

ل

دودلی

ل ( تحصیلات : دیپلم ، 19 ساله )

سلام من ده ماهه ازدواج کردم سه ماهه پسری باهام حرف میزنه فقط تلفنی نمیخوام شوهرم بدونه نگرانم بدونه پوست سرمومیگره لطفاجوابموبدید.


مشاور: خانم مولوی زاده

با سلام خواهر عزیز؛ اکنون درخواست شما از مشاور ارائه راهکار برای مخفی کاری شما می باشد؟! به نظر شما ارتباط یک زن متأهل که تعهد یک زندگی دائم زناشویی را به همسر خویش داده با یک مرد غریبه امری عاقلانه می باشد؟! دوست عزیز؛ متأسفانه در جامعه امروز ما افراد هرزه و بی قید جهت رفع نیازهای عاطفی و جنسی خود به دنبال زنان متأهلی می باشند که با اطمینان خاطر از ادامه ارتباط خالی از تعهد و پذیرش مسئولیت با در دست گرفتن اهرم فشار آبروی زنان متأهل اقدام به سوء استفاده های عاطفی و جنسی از آنها نموده و ناهوشیاری زنان متأهل ما متأسفانه برای آنها مشکلات فراوانی به همراه داشته که کمترین آنها احساس عذاب وجدان و ایجاد اضطراب به دنبال خیانت به همسرشان می باشد. فراوانند زندگی های شیرین و لذت بخشی که به دنبال ایجاد چنین ارتباط هایی در پی آگاهی همسر به اتفاق تلخ جدایی انجامیده و زن جوان، عمری را در تأسف و پشیمانی سپری کرده است. در اینجا به شما دوست عزیز و خواهر گرامی توصیه می نمایم که از ادامه اینگونه ارتباطات آلوده که استمرار آن باعث عمق بخشیدن و نهایتاٌ سوء استفاده از شما دوست عفیف و پاکدامن انجامیده بشدت امتناع نموده و آرامش و لطف و صفای زندگی زناشویی فعلی خود را فدای یک ارتباط نافرجام و آلوده ننموده و موجبات اضطراب و تلخکامی و به دنبال آن رسوایی و پشیمانی را برای خود و موجبات شکست و پریشان احوالی همسر خود را فراهم نسازید. هر چه زودتر حضور فرد مزاحم را از زندگی زناشویی شیرین خود پاک نموده و به دنبال روشهایی جهت لذتبخش نمودن رابطه خود با همسرعزیز و گرانقدر خود باشید. قدر زندگی زناشویی خود را دانسته و تمام تلاش خود را جهت حفظ بقای زندگی زناشویی ارزشمند خود بنمایید. با آرزوی لحظاتی خوش برای شما دوست عزیز



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.