سارا

برخوردباهمسرخیانتکار

همسرم خیانت کرده ومتاسفانه فهمیدم و بهش گفتم ولی اون انکار کرد ولی مطمنش کردم که مدرک دارم.حالانمیتوانم هم باکسی درد دل کنم شب و روزم شده فقط گریه.نمیدونم واقعا چیکارکنم.لطفا کمکم کنید.
شنبه، 11 شهريور 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

سارا

برخوردباهمسرخیانتکار

سارا ( تحصیلات : لیسانس ، 32 ساله )

همسرم خیانت کرده ومتاسفانه فهمیدم و بهش گفتم ولی اون انکار کرد ولی مطمنش کردم که مدرک دارم.حالانمیتوانم هم باکسی درد دل کنم شب و روزم شده فقط گریه.نمیدونم واقعا چیکارکنم.لطفا کمکم کنید.


مشاور: خانم مولوی زاده

با سلام خدمت شما خواهر گرامی؛ آنچه شما با عنوان خیانت از آن نام می برید نتیجه و پیامدهای رفتارهایی که گاهی ما در زندگی مشترک خود داشته و یا قصور و کوتاهی هایی که در روابط زناشویی خود اِعمال می کنیم. چرا که همسران اگر در فضای رابطه زناشویی خود از رضایت کافی برخوردار باشند دلیلی برای گرایش به روابط فرازناشویی برای آنها وجود نداشته و دست به چنین اعمالی نخواهند زد. البته دلایل دیگری را نیز می توان بر انجام این رفتار عنوان نمود. در صورتی که فرد از رضایت کافی نسبت به روابط زناشویی خود با همسرش برخوردار باشد و باز دست به خیانت بزند می توان آنرا ریشه در مشکلات شخصیتی دانست که البته نیازمند بررسی دقیق توسط کارشناسی متخصص و کاردان می باشد. آنچه مسلم است اینکه شما و همسرتان در شرایط فعلی با مراجعه نزد روانشناس حوزه خانواده تحت مشاوره قرار گرفته و به بررسی علت گرایش همسرتان به چنین روابطی پرداخته تا ضمن ریشه یابی آن و آشکارشدن دلایل پنهان آن ، با کمک مشاور و روانشناس نسبت به درمان آن و عدم تکرار این عمل در آینده اقدام نمایید. چنانچه این مسئله به دنبال ضعف روابط زناشویی و عاطفی همسرتان و شما باشد مشاور با ارائه راهکارهایی و شما و همسرتان با بکارگیری درست و دقیق این راهکارها به مشکلات موجود پایان داده و با غنی کردن رابطه زناشویی خود احتمال بروز مجدد این رفتار را در همسر خود به حداقل می رسانید. همچنین در صورتی که علت این رفتار در همسرتان مربوط به عدم رضایت زناشویی در رابطه شما نباشد، روانشناس و مشاور با بررسی و ریشه یابی بالینی به لحاظ شخصیتی در همسرتان، علت را جستجو نموده و نسبت به درمان آن اقدام می نماید. امید است شما دوست عزیز صبورانه و با اقدامی خردمندانه به مسئله موجود در زندگی مشترک خود خاتمه داده و زندگی آرام و عاشقانه ای را در کنار یکدیگر رقم بزنید. با آرزوی موفقیت و خوشبختی برای شما دوست عزیز



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.