محمد

ارتباط دختر و پسر در نوجوانی

با سلام و احترام بنده یک مربی قرآن و تربیتی هستم که در شهر همدان فعالیت میکنم و شکرخدا با نوجوانانی که زیر نظر بنده هستند رابطه گرم و صمیمی ای دارم. اخیرا برخی از این نوجوانان با توجه به اینکه در سن 14 و 15 سالگی هستند در رابطه با ارتباط با دختر و دوستی با دختر به من مراجعه کرده اند و از من راهنمایی خواسته اند. حالا من دنبال کتابی هستم که به آسیب های دوستی دختر و پسر در سنین نوجوانی پرداخته باشه و من بتونم کتاب را تهیه کرده و به آن ها هدیه کنم تا بخوانند. یا اگر کتاب مناسب و قوی ای وجود داره خودم آن را مطالعه کرده و سپس برای بچه ها توضیح دهم. خواستم از شما که تخصصی در این زمینه مشغول فعالیت هستید کمک گرفته باشم. پس ممنون میشم که در هر دو حوزه کتاب های مناسب و مفید را معرفی بفرمایید. یکی جهت مطالعه خود نوجوان و یکی جهت مطالعه مربی با تشکر
شنبه، 1 مهر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

محمد

ارتباط دختر و پسر در نوجوانی

محمد ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 24 ساله )

با سلام و احترام

بنده یک مربی قرآن و تربیتی هستم که در شهر همدان فعالیت میکنم و شکرخدا با نوجوانانی که زیر نظر بنده هستند رابطه گرم و صمیمی ای دارم.
اخیرا برخی از این نوجوانان با توجه به اینکه در سن 14 و 15 سالگی هستند در رابطه با ارتباط با دختر و دوستی با دختر به من مراجعه کرده اند و از من راهنمایی خواسته اند.
حالا من دنبال کتابی هستم که به آسیب های دوستی دختر و پسر در سنین نوجوانی پرداخته باشه و من بتونم کتاب را تهیه کرده و به آن ها هدیه کنم تا بخوانند.
یا اگر کتاب مناسب و قوی ای وجود داره خودم آن را مطالعه کرده و سپس برای بچه ها توضیح دهم.

خواستم از شما که تخصصی در این زمینه مشغول فعالیت هستید کمک گرفته باشم.
پس ممنون میشم که در هر دو حوزه کتاب های مناسب و مفید را معرفی بفرمایید.
یکی جهت مطالعه خود نوجوان و یکی جهت مطالعه مربی

با تشکر


مشاور: خانم مولوی زاده

با سلام و عرض تبریک به شما برادر گرامی که در جایگاه یک مربی دلسوزانه و مشفقانه به جستجوی مسیر هدایت نسل جوان و نوجوان کشور عزیزمان ایران ایفای نقش نموده و با همت در افزایش دانش خود در این حیطه خود را متعهد به عزیزان آینده ساز می دانید. کتابهای پیشنهادی در حوزه نوجوانی و جوانی به شما برادر گرامی عبارتند از: 1. "نسیم مهر" نوشته: حجه الاسلام دهنوی . این کتاب به راهکارهای کاربردی تربیت نوجوان با استفاده از ارزشهای دینی در سیر تربیت فرزند پرداخته که انصافا کتابی مفید می باشد. 2. کتاب "شناخت نوجوانان و کلیدهای طلایی برخورد با مشکلات آنان . نویسنده: جناب آقای احمدی دارابی نشر ورای دانش، که مطالعه آن به نوجوانان و مربیان، هر دو توصیه می گردد. 3. 3. کتاب "کودکان استراتژیک" نوشته برادر محترم حجه الاسلام عباسی که این کتاب نیز در نوع خود بی نظیر بوده و مطالعه آن به والدین و مربیان توصیه می گردد. 4. کتاب "منِ دیگرِ ما" نوشته حجه الاسلام عباسی . این کتاب به مهارتهای تربیت فرزند در دنیای امروز پرداخته و والدین و مربیان را در فراگیری این مهارت ها یاری می رساند. کتابهای فوق که کتاب 1 و 2 به نوجوانان و مربیان جهت مطالعه توصیه می گردد و کتاب 3 و 4 که والدین و مربیان را از دانش و مهارت کافی جهت تربیت نوجوان و جوان برخوردار می سازد. با آرزوی موفقیت برای شما مربی دلسوز



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.