darya

رابطه قبل ازازدواج

باعرض سلام وخسته نباشید من سال اخرکه دردانشگاه بودم بایکی ازهمکلاسی هام یک طرح پژوهشی انجام میدادیم دراین مدت از رفتارهای ایشون متوجه شدم که باهام قصدازدواج دارن ومطمئنم که قصدشون ازدواج هست. بعدیک سال که طرح تمام شدوفارغ التحصیل شدیم ایشون هنوزهریکی دوهفته بهم پیام میدن واحوالپرسی میکنن فقط مشکل من اینه ایشون تاحالاابرازعلاقه نکرده ویک بارهم نگفته قصدازدواج باهام داره براهمین من نمیتونم بهشون بگم چراهیچ اقدامی براازدواج نمیکنه میخواستم ازتون راهنمایی بگیرم چطوری بایدغیرمستقیم باهاشون صحبت کنم که نیت واقعی شون روبه من بگه که حداقل بپرسم چرااین رابطه روزودتررسمی نمیکنه راهی که به ذهنم میرسه اینه وقتی پیام دادن بهشون بگم من دوست ندارم رابطه ای که هدف مشخصی نداره روادامه بدم ببینم جواب شون چیه. به نظرشمااین کاردرسته؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
پنجشنبه، 2 آذر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

darya

رابطه قبل ازازدواج

darya ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 27 ساله )

باعرض سلام وخسته نباشید
من سال اخرکه دردانشگاه بودم بایکی ازهمکلاسی هام یک طرح پژوهشی انجام میدادیم دراین مدت از رفتارهای ایشون متوجه شدم که باهام قصدازدواج دارن ومطمئنم که قصدشون ازدواج هست. بعدیک سال که طرح تمام شدوفارغ التحصیل شدیم ایشون هنوزهریکی دوهفته بهم پیام میدن واحوالپرسی میکنن فقط مشکل من اینه ایشون تاحالاابرازعلاقه نکرده ویک بارهم نگفته قصدازدواج باهام داره براهمین من نمیتونم بهشون بگم چراهیچ اقدامی براازدواج نمیکنه میخواستم ازتون راهنمایی بگیرم چطوری بایدغیرمستقیم باهاشون صحبت کنم که نیت واقعی شون روبه من بگه که حداقل بپرسم چرااین رابطه روزودتررسمی نمیکنه راهی که به ذهنم میرسه اینه وقتی پیام دادن بهشون بگم من دوست ندارم رابطه ای که هدف مشخصی نداره روادامه بدم ببینم جواب شون چیه. به نظرشمااین کاردرسته؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.


مشاور: خانم مولوی زاده

با سلام دوست عزیز؛ شما به نتیجه منطقی و معقولی در این زمینه رسیده اید که جای تحسین دارید. ایجاد رابطه بدون هدف و برنامه مشخص امری بیهوده بوده که تنها زمان را از طرفین گرفته ضمن اینکه در چنین رابطه ای هیچ گونه امنیت روانی وجود ندارد. در اینجا نیز به شما دوست عزیز توصیه می گردد قاطعانه خواسته خود را مطرح نموده و ایشان از نقطه نظر خود نسبت به ادامه یک رابطه نامشخص آگاه نمایید. به صراحت به ایشان اعلام نمایید که چنانچه هدف و برنامه مشخصی (ازدواج) از ایجاد این رابطه داشته و با قصد آشنایی وارد ارتباط با شما گردیده اند مایل به ادامه آشنایی می باشید و در غیر این صورت از ادامه این روال معذور می باشید. همچنین توصیه به شما خواهر گرامی در صورت نتیجه گیری مثبت از این مذاکره ، درخواست انجام مراسم خواستگاری بصورت رسمی و ادامه روال آشنایی با آگاهی خانواده ها بوده چرا که آشنایی با اطلاع خانواده ها رابطه را از پشتوانه مطمئن برخوردار گردانیده و طرفین را در این زمینه با جدیت لازم مواجه خواهد ساخت. اینگونه با انجام یک روال خردمندانه به نتیجه مطلوب دست یافته و به رابطه پنهانی بدون هدف که سرانجامی نمی توان بر آن متصور بود خاتمه می دهید. با آرزوی موفقیت و خوشبختی برای شما دوست گرامی



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.