ناشناس

سرد شدن رابطه همسرم

حدود سه روزه که همسرم بخاطر اینکه پنج روزه موهای زائدم رو نزدم باهام قهره و به هیچ وجه اجازه نزدیکی نمیده! حتی اجازه لمس هم نمیده! میگه پنج روزه تو نخواستی حالاهم من نمیخوام! میگه اصلا به خودت نمیرسی! میگه اینهمه خرجت میکنم ولی باز به خودت نمیرسی! میگه حتی دلم نمیخواست برگردم خونه! ولی بخدا من دائم بوی خوب میدم و ارایش دارم! مگز اینکه واقعا وقت نکنم! از اول ازدواج میگه لاغری و نمیخوری! حالاهم که به خودم میرسم اصلا نگاهمم نمیکنه! توروخدا بگیر چیکار کنم؟؟؟ خیلی برام مهمه!
شنبه، 18 آذر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حمید خیبری
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سرد شدن رابطه همسرم

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 21 ساله )

حدود سه روزه که همسرم بخاطر اینکه پنج روزه موهای زائدم رو نزدم باهام قهره و به هیچ وجه اجازه نزدیکی نمیده! حتی اجازه لمس هم نمیده! میگه پنج روزه تو نخواستی حالاهم من نمیخوام! میگه اصلا به خودت نمیرسی! میگه اینهمه خرجت میکنم ولی باز به خودت نمیرسی! میگه حتی دلم نمیخواست برگردم خونه!
ولی بخدا من دائم بوی خوب میدم و ارایش دارم! مگز اینکه واقعا وقت نکنم! از اول ازدواج میگه لاغری و نمیخوری! حالاهم که به خودم میرسم اصلا نگاهمم نمیکنه! توروخدا بگیر چیکار کنم؟؟؟ خیلی برام مهمه!


مشاور: محمد علی رضایی

با سلام و احترام پرسشگر گرامی؛ گرمای محیط خانواده مهترین عامل احساس رضایت اعضای یک خانواده است و مهمترین بازیگر در جهت ایجاد این گرما و صمیمیت، زن است. زن با جذابیت هایی که خداوند در جسم و روح او به ودیعه نهاده است می تواند بیشترین سهم را در تصرف قلب افراد خانواده ایفا کند. به کارگیری این توانایی دو شرط دارد: 1. زن با زیرکی خود سلیقه مرد را به دست آورد. این سلیقه سنجی شامل چگونگی خانه داری و طبخ غذا، نوع لباس، آرایش، طرز برخورد در خانه و همچنین رفتار های جنسی می شود. 2. زن برای اجرای سلیقه مرد در تمام موارد بالا وقت صرف کند و میل شوهر را بر میل خود ترجیح دهد. زن با نشان دادن این ایثارگری هر چند تا حدی خواسته های خود را محدود می کند، اما به هدف مهمتری که کسب توجه مرد و عشق و علاقه او نسبت به خود است نایل می شود این نشان می دهد هیچ چیز برای یک زن مهم تر از در اختیار داشتن دل مرد نیست و برای این هدف هر ایثاری را بذل می کند. باید بدانید یک مرد هر مقدار هم که کم احساس و سرد باشد در مقابل جذابیت های ایثار گرانه همسر خود نمی تواند بی تفاوت باشد. وقتی محیط خانه و هم نشینی با همسر برای مرد لذتبخش شود نا خود آگاه و بدون گفتگوی مستقیم رغبت او به همسر بیشتر می شود. بعد از گذشت زمان از اجرای روش بالا پیشنهاد می کنیم برای حل مشکل خود اولا بدون هیچ گونه حیا و خجالتی، ثانیا با وضوح کامل و ثالثا با ذکر مصادیق، مشکل خود را با همسر خود در میان بگذارید. سپس با شنیدن علت آنها در جهت رفع علل آن اقدام کنید. اگر با انجام پیشنهادهای بالا و مسئلت از خدا و کمی صبر، موفق نشدید حتما به یک مشاور مطمئن و آگاه مراجعه کنید. چون مشکل شما دو طرفه است باید در جلسه ای با حضور شما و همسرتان این مشکل بررسی شود. با آروزی موفقیت و سربلندی حضرت عالی



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.