ناشناس

تویاینستا عا

سلام من 13 سالمه ... پارسال من اینستاگرام نصب کردم فقط برای اینکه فان ی خواننده باشم بعد با یه پسری اشنا شدم من اصن نمی خواستم چیزی ب نام دوست پسر داشته باشم ولی چون محیط مدرسه این بود ک تو کلاس ما همه دوست پسر داشتن منو مسخره میکردن یکی اومد تو دایرکتم گفت بیا باهم دوست شیم تا 1 ماه باهم رل بودیم که بعدش یه پسری اومد به اسم امیر محمد من اصن هیچ اعتنایی نداشتم که مثلا عاشقش بشم وقتی ب یه دوسام گفتم ک من با یکی دوست شدم از بس خوداشون لیم بودن ک همشون 100 تا دوس پسر داشتن یکیشون بود واقعا دوس پسرشو دوست داشتم ک پسر عمه ش بود همش به ما میگف ک من خیلی دوسش دارم و ازین حرفا منم دادم منم ب خودم تلقین کردم که امیر محمد و دوست دارم بعد یه پند وقت لو رفتم مامانم گوشیمو ازم گرفت و اونم گوشیش گم شد و گفت من برا تولدم گوشی میگرم من گوشی دوسامو میگرفتم ک حداقل اینو بش بگن ک من هسم اونم یا با گوشی مامانش میومد یا با گوشی دوساش ...مثلا اینطور بود که ی هفته ی هفته اینستامو چک میکردم بعد ی چن وقت من بش پی ام میدادم اما فقط سین میکرد بعدشم بش فحش دادم زد بلاک کرد بعد رفتم یه پیج دیگ زدم و بش گفتم منو دوسم نداری گف اگه دوست نداشتم جوابتو نمی دادم ... باز زد بلاک کرد و ن باز یه پیج دیگ زدم یه چن وقت باهم چت میکردیم و بعد گف برو مرسی ما به هم نمیرسیم .... باز زد بلاک کرد من ی پیج دیگ زدم و همین طور چکش میکردم و پیگیرش بودم اما چون قهرمان گفته بود نباید با کسی باشین اونم کات کرد اینو میدونم که در حال حاضر با کسی نیست بعد یه چند وقت فهمید منم اومد دایرکت گف سلام جوابشو دادم گفت حال منو هم گاهی بپرسین منم بش گفتم چشم و بعد گفت بای بعد یه ماه بش گفتم چون خودتون گفتین حالتونو بپرسم پیم دادم گف حالم خ.ب نیس چون دوست پسرت بم گفته دیگه جوابتو ندم منم اون وقع با دوتا بودم بش گفتم من با کسی نیسم گف تو دروغ میگی گفتم نه زد بلاک کرد ... من اینو میدونم خدا و طبیعت خواست اینجوری بم نشون بده که اگ من بخوام بش برسم نباید با اینو اون باشم و اینکه همه شواهد نشون میده ک اون بر میگرده .. چون من حس 6 قوی دارم و اکثر خانواده بم اعتقاد دارن ک حس 6 درست میگه و همین طور خداوند نشونم داد ..حالا سوال من اینه که اون برمیگرده و حسی به من داره!!!!
دوشنبه، 11 دی 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

تویاینستا عا

ناشناس ( تحصیلات : راهنمایی ، 13 ساله )

سلام من 13 سالمه ...
پارسال من اینستاگرام نصب کردم فقط برای اینکه فان ی خواننده باشم بعد با یه پسری اشنا شدم من اصن نمی خواستم چیزی ب نام دوست پسر داشته باشم ولی چون محیط مدرسه این بود ک تو کلاس ما همه دوست پسر داشتن منو مسخره میکردن یکی اومد تو دایرکتم گفت بیا باهم دوست شیم تا 1 ماه باهم رل بودیم که بعدش یه پسری اومد به اسم امیر محمد من اصن هیچ اعتنایی نداشتم که مثلا عاشقش بشم وقتی ب یه دوسام گفتم ک من با یکی دوست شدم از بس خوداشون لیم بودن ک همشون 100 تا دوس پسر داشتن یکیشون بود واقعا دوس پسرشو دوست داشتم ک پسر عمه ش بود همش به ما میگف ک من خیلی دوسش دارم و ازین حرفا منم دادم منم ب خودم تلقین کردم که امیر محمد و دوست دارم بعد یه پند وقت لو رفتم مامانم گوشیمو ازم گرفت و اونم گوشیش گم شد و گفت من برا تولدم گوشی میگرم من گوشی دوسامو میگرفتم ک حداقل اینو بش بگن ک من هسم اونم یا با گوشی مامانش میومد یا با گوشی دوساش ...مثلا اینطور بود که ی هفته ی هفته اینستامو چک میکردم بعد ی چن وقت من بش پی ام میدادم اما فقط سین میکرد بعدشم بش فحش دادم زد بلاک کرد بعد رفتم یه پیج دیگ زدم و بش گفتم منو دوسم نداری گف اگه دوست نداشتم جوابتو نمی دادم ... باز زد بلاک کرد و ن باز یه پیج دیگ زدم یه چن وقت باهم چت میکردیم و بعد گف برو مرسی ما به هم نمیرسیم .... باز زد بلاک کرد من ی پیج دیگ زدم و همین طور چکش میکردم و پیگیرش بودم اما چون قهرمان گفته بود نباید با کسی باشین اونم کات کرد اینو میدونم که در حال حاضر با کسی نیست بعد یه چند وقت فهمید منم اومد دایرکت گف سلام جوابشو دادم گفت حال منو هم گاهی بپرسین منم بش گفتم چشم و بعد گفت بای بعد یه ماه بش گفتم چون خودتون گفتین حالتونو بپرسم پیم دادم گف حالم خ.ب نیس چون دوست پسرت بم گفته دیگه جوابتو ندم منم اون وقع با دوتا بودم بش گفتم من با کسی نیسم گف تو دروغ میگی گفتم نه زد بلاک کرد ... من اینو میدونم خدا و طبیعت خواست اینجوری بم نشون بده که اگ من بخوام بش برسم نباید با اینو اون باشم و اینکه همه شواهد نشون میده ک اون بر میگرده .. چون من حس 6 قوی دارم و اکثر خانواده بم اعتقاد دارن ک حس 6 درست میگه و همین طور خداوند نشونم داد ..حالا سوال من اینه که اون برمیگرده و حسی به من داره!!!!


مشاور: احسان فدایی

با سلام و سپاس از ارتباط شما با «راسخون»
آشنایی و ازدواج بوسیله ارتباطات آزاد دختر و پسر و حتی آشنایی در محیط مجازی یادآور تجربه خوبی نیست و معمولا با شکست مواجه می گردد. و علت آن این است که دختر و پسر معمولا در اینگونه روابط بصورت جدّی به دنبال آشنایی با یکدیگر و صداقت و شناخت صحیح نیستند. آنها بیشتر به دنبال جلب توجه و تحت تاثیر قرار دادن فرد مقابل هستند. و حتی ممکن است دروغ ها و کتمان حقیقت نیز در کار باشد. خیلی از افرادی که به محیط های مجازی برای ارتباطات روی می آورند در واقع این عمل را بخاطر سرپوش قرار دادن برای ضعف های شخصیتی خود انتخاب می کنند. و زمانی که در برخورد با جنس مخالف وابسته به او می گردند دیگر چشم حقیقت یاب آنها کور شده است و تلاشی برای شناخت صحیح او صورت نمی گیرد. آنها به دنبال نشان دادن محاسن و نقاط قوت خود به فرد مقابل و تحت تاثیر قرار دادن او هستند. نگاه آنها به فرد مقابل سطحی شده و منطق آنها ضعیف می گردد. در این قضیه فرقی بین افراد مذهبی و غیر مذهبی نیست و زمانی که دختر و پسر در کنار هم قرار بگیرند و ارتباط برقرار کنند به هم علاقه مند شده و وابسته به یکدیگر می گردند. و علاوه بر مشکلات و پیامدهایی که اینگونه رابطه ها دارد اگر بخواهند با هم ازدواج هم کنند ممکن است این ازدواج با شکست مواجه شود.
رابطه ای که شما از ابتدا تعریف نموده اید رابطه صحیحی نیست و بهتر است آن را قطع نمایید زیرا این روابط آثار فکری بسیار مضری برای طرفین دارد ودر صورت قطع نکردن رابطه، در آینده به این آسیب ها گرفتار خواهید شد.
اینگونه رابطه ها پیامدهای منفی دارد مثل اینکه
·        در اینگونه رابطه ها خیلی زود انسان به گناه دچار می شود و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که من خود را نگه می دارم زیرا شیطان همیشه در کمین است و با حیله های مختلف به تدریج و آرام آرام انسان را به گناه نزدیک می کند.
·        احتمال ابروریزی و مشکلات خانوادگی و قانونی وجود دارد.
·        اضطراب و استرس در این گونه روابط خیلی زیاد است.
·        اسراف در وقت و هزینه بسیار زیاد در این روابط اتفاق می افتد و افراد معمولا افت تحصیلی و شغلی پیدا می کنند.
این گونه روابط کمتر به ازدواج منجر می شود اگر هم به ازدواج منجر شود:
·         معمولا با شکست مواجه می شود زیرا افراد شناخت درستی از هم پیدا نکرده اند.
·        اگر چندین رابطه به این شکل برقرار گردد فرد سرمایه محبت خود را کاهش داده است و بعد از ازدواج نمی تواند به همسرش آنگونه که باید محبت کند و رابطه عاشقانه بین آنها برقرار گردد.
بنابر این توصیه ما به شما این است که این فرد را فراموش کنید و رابطه خود را با او قطع نمایید. مطمئن باشید خداوند متعال نیز در آینده شما را بهتر یاری می نماید.
موفق باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.