Zahra

نوعی وسواس فکری عملی

باسلام من یه سری کارهای بیهوده رو انجام میدم به طور اگاهانه ولی چیزی ک باعث میشه مدام انجامشون بدم برمیگرده به قوانین تغییر ک به محض اینکه شروع به تغییر کنی اتفاقاتی میفته ک تو تغییر نکردنو ترجیح بدی شرایطشم اصلا ندارم ک اتفاقاتی ک نمیخوام بیفتن.....یکی از اون کارها خوندن کتاب به طور خاصی هست.لطفا بفرمایید چیکار باید بکنم؟؟ با سپاس فراوان از شما.
چهارشنبه، 18 بهمن 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

Zahra

نوعی وسواس فکری عملی

Zahra ( تحصیلات : دیپلم ، 19 ساله )

باسلام
من یه سری کارهای بیهوده رو انجام میدم به طور اگاهانه ولی چیزی ک باعث میشه مدام انجامشون بدم برمیگرده به قوانین تغییر ک به محض اینکه شروع به تغییر کنی اتفاقاتی میفته ک تو تغییر نکردنو ترجیح بدی شرایطشم اصلا ندارم ک اتفاقاتی ک نمیخوام بیفتن.....یکی از اون کارها خوندن کتاب به طور خاصی هست.لطفا بفرمایید چیکار باید بکنم؟؟
با سپاس فراوان از شما.


مشاور: احسان فدایی

با سلام و سپاس از ارتباط مجدد شما با ما، در پاسخ باید عرض نماییم مطالعات شما را محترم می دانیم و می دانیم که در ذهن انسان انرژی های ماورائی وجود دارد که در انسان ها شدت و ضعف دارد. قانون تغییر را هم می پذیریم و مقاومت انسان در مقابل تغییر نیز مورد پذیرش ماست منتها موضوع ایجاد تغییر در انسان صرفا بستگی به اراده او دارد.
هر قدر اراده انسان قوی تر باشد، سریعتر می‌تواند در خود تغییراتی ایجاد نماید.
پس راه خود هیپنوتیزمی یا سایر راه های ماورائی را نمی پذیریم و به شما پرسشگر محترم نیز توصیه می نماییم جهت پیشبرد اهدافتان از مسیرهای مشخص اقدام نمایید ‌و بیش از این وارد این وادی نشوید و ذهنتان را درگیر ننمایید.
البته مطالبه کلی شما در سؤال باز هم مبهم است و نمی دانیم دقیقا دنبال چه هستید؟ لطفا باز هم خواسته خود را دقیق تر برای ما بیان کنید تا بهتر پاسخگویتان باشیم.
موفق باشید.


بیشتر بخوانید:
نشانه های مختلف وسواس فکری- عملی کدام اند؟
 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.