ناشناس

مشاوره طب سنتی: علت ترشح غیر طبیعی بزاق دهان چیست؟

با سلام خسته نباشید من وقتی کتابی میخونم،یا صحبت میکنم، از یه حدی که میگذره بزاق دهانم شروع میکنه بیش از حد ترشح کنه، بصورتی که گوشه ی لبم همش خیسه و نمیتونم صحبتمو ادامه بدم یا باید وسطش مکث طولانی کنم. چون هر روز مجبورم حدود سه ساعت پیوسته صحبت کنم این ترشح غیرطبیعی خیلی اذیتم میکنه پیشاپیش از راهنماییتون ممنونم
سه‌شنبه، 23 مرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

مشاوره طب سنتی: علت ترشح غیر طبیعی بزاق دهان چیست؟

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 20 ساله )

با سلام
خسته نباشید
من وقتی کتابی میخونم،یا صحبت میکنم، از یه حدی که میگذره بزاق دهانم شروع میکنه بیش از حد ترشح کنه، بصورتی که گوشه ی لبم همش خیسه و نمیتونم صحبتمو ادامه بدم یا باید وسطش مکث طولانی کنم.
چون هر روز مجبورم حدود سه ساعت پیوسته صحبت کنم این ترشح غیرطبیعی خیلی اذیتم میکنه
پیشاپیش از راهنماییتون ممنونم


مشاور: خانم کیخا

سلام خدمت شما و از حسن انتخابتان سپاسگزارم.
آب ریزش دهان از غلبه بلغم است و یا این غلبه مربوط به مغز است و یا مربوط به اندامهای دیگر .... سینوزیت و ریفلکس معده و مشکلات دهان و دندان از عوامل مهم این مشکل میباشد که هر سه از غلبه سردی ایجاد میشود.
اگر مشکل ریفلکس معده و سردی معده دارید سعی کنید بعد از غذا ، نصف استکان عرق زنیان با نبات میل کنید و میتوانید قبل از صحبت کردن نیز ، میل کنید. اگر سینوزیت دارید ، پیشانی و پشت گوش و ملاج سرتان را روزی دو بار با ترکیب روغن سیاه دانه و اسطوخدوس و بادام شیرین ماساژ دهید و دو قطره از این ترکیب را داخل بینی بچکانید. اگر مشکل دهان و دندان دارید بهتر است روزی دو الی سه مرتبه و قبل از صحبت کردن ، با دمنوش میخک غرغره کنید و لازم به ذکر است که میخک هم ضد عفونی کننده و هم جمع کننده رطوبت است. از آدامس طبیعی به جای آدام صنعتی استفاده کنید و آدامس کوهی قابض و جمع کننده میباشد. در هنگام صحبت و مطالعه ذهنتان را درگیر بزاق دهان نکنید زیرا باعث تشدید آن میشود.
التماس دعا



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.