ناشناس

راه تشخیص ترنس چیست؟

سلام من قبلا تمایل به پوشیدن لباس های زنانه داشتم یعنی 7سال پیش ولی الان ندارم الان کاملا از جنسیتم راضی هستم قبلا بخاطر اینکه با خواهرم بازی کنم لباس های دخترونه میپوشیدم. الان من پسرها رو بیشتر از دخترها دوست دارم. هر پسری رو دوست ندارم پسری باشه خوش هیکل جذاب زیبا تو خیال دوست دارم با پسرها رابطه جنسی داشته باشم ولی اگر بخوام تو واقعیت رابطه داشته باشم نمیتونم حالم بد میشه فیلم های پورن همجنسگرای مرد میبینم حالم بد میشه سوالم این هست که یعنی من ترنس واقعی هستم و باید تعغییر جنسییت بدم؟ممنون از راهنمایی شما
شنبه، 28 مهر 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

راه تشخیص ترنس چیست؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 19 ساله )

سلام من قبلا تمایل به پوشیدن لباس های زنانه داشتم یعنی 7سال پیش ولی الان ندارم الان کاملا از جنسیتم راضی هستم قبلا بخاطر اینکه با خواهرم بازی کنم لباس های دخترونه میپوشیدم. الان من پسرها رو بیشتر از دخترها دوست دارم.
هر پسری رو دوست ندارم پسری باشه خوش هیکل جذاب زیبا
تو خیال دوست دارم با پسرها رابطه جنسی داشته باشم ولی اگر بخوام تو واقعیت رابطه داشته باشم نمیتونم حالم بد میشه فیلم های پورن همجنسگرای مرد میبینم حالم بد میشه سوالم این هست که یعنی من ترنس واقعی هستم و باید تعغییر جنسییت بدم؟ممنون از راهنمایی شما


مشاور: خانم قربانی

سلام بر شما همراه گرامی
گفتید که در کودکی برای هم بازی شدن با خواهرانتان لباس دخترانه میپوشیدید ولی مشکلی با جنسیت خود ندارید و نگرانی شما از تخیلات جنسی و تمایلات نسبت به مردان است اما تمایل قلبی شما این نیست.
همراه جوان، همانطور که حتما مطالعه کرده اید، ترنس شرایط و ویژگی های خاصی دارد و به راحتی هر فردی رانمیتوان ترنس نامید.
این افراد خود را با روح و روان جنس مقابل تصور می‌کنند. افراد ممکن است گاهی با ظاهر کاملاً مردانه یا کاملاً زنانه و با روحیات جنس مخالف ظاهر شوند و از لحاظ فیزیکی هیچ مشکلی ندارند. آنها نمی‌توانند این تغییرات را بپذیرند و دلیل اصلی آن را هم نمی‌دانند و همین موضوع تعارض خاصی در آنها ایجاد می‌کند که گاه باعث درگیر شدن آنها با خانواده و اطرافیان نیز می‌شود. این موضوع در دوره بلوغ خیلی مشخص‌تر بروز پیدا می‌کند. در سن بلوغ همین بدنی که مذکر یا مونث ساخته شده از خودش عوارض و علائم جنسی نشان می‌دهد.
همانطور که شما گفتید برعکس توضیح فوق، در ابتدای دوره نوجوانی حتی ها عادت پوشیدن لباس جنس مخالف خود را ترک کرده و دلیل این کار را هم می دانید و به عمد این فعل از شما صادر شده است. پس فاقد اصلی ترین نشانه های ترنس هستید. درمورد تخیلات هم بدانید که تحریکات شما از جمله تماشای فیلم های مذکور، در ناخودآگاه شما تاثیرگذاشته و شما را به این سو میکشاند. غریزه جنسی تنوع پذیرترین میل آدمی است و عالم تخیل هم بسیار بی حد و مرز، لذا صرف این تخیلات و تمایلات نمیتواند نشانه ای برای ترنس بودن شما باشد. بهتر است اندکی رفتارهای خود را مدیریت نموده و نیروی جوانی خود را صرف تفریحات سالم تر نمایید.
شاد وسلامت باشید.

بیشتر بخوانید:
سلام از کجا مى تونیم مطمئن شم که أیا واقعا ترنس هستیم...



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.