ناشناس

علت صحبت کردن در خواب چیست؟

با سلام خانومم مدتیه مشکلات روحی عصبی زیادی داشته.الان تو خواب هم خیلی ناله میکنه هم حرف میزنه حتی بعضی وقتا تو خواب با چشم های باز صحبت میکنه ولی وقتی میپرسم میگه خواب بودم و متوجه نشدم.خیلی نگرانشم...
جمعه، 25 آبان 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

علت صحبت کردن در خواب چیست؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 23 ساله )

با سلام
خانومم مدتیه مشکلات روحی عصبی زیادی داشته.الان تو خواب هم خیلی ناله میکنه هم حرف میزنه حتی بعضی وقتا تو خواب با چشم های باز صحبت میکنه ولی وقتی میپرسم میگه خواب بودم و متوجه نشدم.خیلی نگرانشم...


مشاور: احسان فدایی

با سلام و سپاس از همراهی شما، از این که ما را امین خود دانستید کمال تشکر وقدردانی را داریم. ما قدر ارتباط با شما را می‌دانیم. همچنین نگرانی شما را درک نموده و از بابت مشکلات به وجود آمده متأسفیم.

در ابتدا یک نکتة مهم در مورد سوال شما باید عرض نماییم که در عین ساده بودن اما جوانب مهمی را در بر دارد و بعلت عدم توضیح بیشتر دچار ابهام است. یکی از مهمترین ارکان مشاوره مخصوصاً در زمینه راهنمایی که باعث می‌گردد نتیجه مطلوبی از آن حاصل گردد میزان اطلاعاتی است که شما باید در اختیار مشاور قرار دهید؛ زیرا به هر حال تفاوت های فردی افراد در وضعیت و شرایط خانوادگی ،محیطی ،شخصیتی ،جنسیتی و ... ایجاب می‌کند که مشاوره ها با فرد مورد نظر و شرایط وی مطابقت داشته باشد .بنابراین با پاسخگویی به چند سئوالی که در ذیل مطرح می‌گردد ما را در راهنمایی دقیقتر در مکاتبات بعدی یاری فرمایید.

1.این احساس از کی آغاز شد؟

2. این احساس محصول چه اتفاقی در مورد زندگی بوده است؟ آیا رخداد خاصی موجب به وجود آمدن این مسئله شده است؟

3. آیا دیگر ابعاد زندگی ایشان را نیز تحت تأثیر قرار داده است؟

4. آیا تا کنون برای مقابله با این احساسات و مشکلات همسرتان اقدام روانشناختی هم نموده اید؟ یا مصلا او را نزد روانپزشک برده اید؟

5. آیا همسرتان سابقة اختلالات روانی مثل اختلال خوب داشته اند؟

بنابراین با توضیحات شما امکان راهنمایی وجود ندارد ولی اگر پاسخ سؤالات ما را بفرمایید، ان شاء الله راهنمایی دقیق‌تری خواهیم داشت.

موفق و سربلند باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مشاوره مرتبط