ناشناس

درمان پارگی رباط و مینیسک زانو چیست؟

ایا این مطلب درسته ❌✍درمانی برای پارگی مینیسک زانو، نسخه دکتر خیراندیش 🍂🔻ضماد پیاز گل نرگس روی محل به طور مداوم درمان کننده است. 🍂🔻البته اگر کامل پاره نشده باشد میتوانید از روغن سیاه دانه استفاده کنید. اگر درست هست ضماد رو چطوری درست کنم و چه مدت روی زانو بزاریم تا چند روز ادامه بدیم و اینکه روغن سیاهدانه رو ماساژ بدیم یا فقط روش رو روغن مالی کنیم؟ ممنونم ازتون
پنجشنبه، 22 آذر 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

درمان پارگی رباط و مینیسک زانو چیست؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 26 ساله )

ایا این مطلب درسته ❌✍درمانی برای پارگی مینیسک زانو، نسخه دکتر خیراندیش

🍂🔻ضماد پیاز گل نرگس روی محل به طور مداوم درمان کننده است.

🍂🔻البته اگر کامل پاره نشده باشد میتوانید از روغن سیاه دانه استفاده کنید.

اگر درست هست ضماد رو چطوری درست کنم و چه مدت روی زانو بزاریم تا چند روز ادامه بدیم و اینکه روغن سیاهدانه رو ماساژ بدیم یا فقط روش رو روغن مالی کنیم؟
ممنونم ازتون


مشاور: خانم کیخا

با سلام خدمت شما و از حسن انتخابتان سپاسگزارم.
در مورد نسخه های درمانی باید عرض کنم که هر طبیبی یک نوع نسخه ای دارد و معمولا نسخه ها بر اساس تجربیات حاصل میشود . در مورد پارگی مینیسک نیز نسخه های زیادی وجود دارد. از جمله اینکه هنگام خواب زیر زانو متکا گذاشته شود . ضماد های مختلفی وجود دارد از جمله ضماد پودر سقز و پودر زنجبیل به همراه خمیر موثر است .  مصرف شیر و عسل و پودر سنجد موثر است . در مورد این نسخه که اشاره داشتید نیز پیاز گل سرخ را له کنید و به محل با پارچه ای ببندید البته اگر به آن سقز اضافه کنید و یا روغن سقز نیز موثر است. و برای درمان با روغن نیز بهتر است به صورت آرام و بدون هیچ ضربه ای به مدت ده دقیقه ماساژ دهید.
التماس دعا



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.