ناشناس

در مورد عطسه و صبر کردن شبهه دارم، لطفا راهنمایی کنید.

با سلام در مورد اعتقاد به عطسه و صبر کردن از خدمت مشاورین محترم سوال کردم و مشاورین محترم فرمودن که خرافه است و نباید به آن توجه کرد. اینکه عده ای می گویند بحث صبر در روز که قابل انکار نیست بطوری که در روزهای منشور به عقرب(طبق تقویم)اگر صبر(فرد) بود و سفر یاکار تحت هر عنوان ضروری نبود ترک و اگر ضروری بود کمی تامل و صدقه بدهید و کارتان را انجام دهید. (ولی صبر در شب اعتبار نیست و عجله هم باید کرد.)، آیا درست است ؟ با تشکر
شنبه، 1 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

در مورد عطسه و صبر کردن شبهه دارم، لطفا راهنمایی کنید.

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 31 ساله )

با سلام
در مورد اعتقاد به عطسه و صبر کردن از خدمت مشاورین محترم سوال کردم و مشاورین محترم فرمودن که خرافه است و نباید به آن توجه کرد. اینکه عده ای می گویند بحث صبر در روز که قابل انکار نیست بطوری که در روزهای منشور به عقرب(طبق تقویم)اگر صبر(فرد) بود و سفر یاکار تحت هر عنوان ضروری نبود ترک و اگر ضروری بود کمی تامل و صدقه بدهید و کارتان را انجام دهید. (ولی صبر در شب اعتبار نیست و عجله هم باید کرد.)، آیا درست است ؟
با تشکر


مشاور: مجید محمدی

باسلام
وقتی انسان از درک حقایق و رابطه منطقی پدیده ها عاجز باشد، برای تسکین و اقناع خود به قوه خیال پناه می برد و به کمک آن اباطیل و اساطیر گوناگونی می سازد و جهانی پر از خدایان و ارواح نامرئی به وجود می آورد. چون انسان نادان با مشاهده عجایب طبیعت دچار حیرت می شود، بی اختیار مجذوب آنها شده، در برابرشان سر تعظیم فرود می آورد و گاهی آنها را خدای خود می خواند؛ بر این اساس، می توان گفت: خرافات زاده تخیل، تحیر و واهمه انسانی است.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.