ناشناس

عزل وکیل و محاسبه حق الوکاله چگونه است؟

با سلام و احترام بنده مورد ضرب و شتم یک آقای غریبه قرار گرفتم و از ایشون شکایت کردم و دیه من مشخص شد و خانم این آقا متقابلا شکایت کرد و تمامی مراحل دادسرا د و دادگاه را طی کردم و در زمانی که ابلاغ اخر برای شکایت آن خانم از من شد به یک وکیل مراجعه نمودم و گفتم بسیاری از موارد در شکایت خود من مورد رسیدگی قرار نگرفته و برای اینکه مجددا این پرونده را باز کنم شما وکیل شوید و برای در جریان قرار گرفت در جلسه فردا شرکت کنید و این وکیل در جلسه فردا شرکت کرد و نتوانست مرا تبرئه کند و دادگاه 300 هزار تومان من را جریمه کرد. الان بعد از دو روز به وکیل مراجع کردم و ایشان خواستار مبلغ 3 میلیون تومان از من شدند و من خواستم عزل کنم و گفتند باید حق الوکاله را پرداخت کنم. خواهش می کنم من را راهنمایی کنید که می توان این وکیل را عزل کنم و آیا باید پولی پرداخت کنم یا خیر؟ در ضمن وکیل اعلام نمود که برای مسئله اولیه ای که من مراجعه کردم مجددا باید وکالت بدهم و حق الوکاله آن نیز جداگانه می باشد.
چهارشنبه، 17 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

عزل وکیل و محاسبه حق الوکاله چگونه است؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 32 ساله )

با سلام و احترام
بنده مورد ضرب و شتم یک آقای غریبه قرار گرفتم و از ایشون شکایت کردم و دیه من مشخص شد و خانم این آقا متقابلا شکایت کرد و تمامی مراحل دادسرا د و دادگاه را طی کردم و در زمانی که ابلاغ اخر برای شکایت آن خانم از من شد به یک وکیل مراجعه نمودم و گفتم بسیاری از موارد در شکایت خود من مورد رسیدگی قرار نگرفته و برای اینکه مجددا این پرونده را باز کنم شما وکیل شوید و برای در جریان قرار گرفت در جلسه فردا شرکت کنید و این وکیل در جلسه فردا شرکت کرد و نتوانست مرا تبرئه کند و دادگاه 300 هزار تومان من را جریمه کرد. الان بعد از دو روز به وکیل مراجع کردم و ایشان خواستار مبلغ 3 میلیون تومان از من شدند و من خواستم عزل کنم و گفتند باید حق الوکاله را پرداخت کنم.
خواهش می کنم من را راهنمایی کنید که می توان این وکیل را عزل کنم و آیا باید پولی پرداخت کنم یا خیر؟ در ضمن وکیل اعلام نمود که برای مسئله اولیه ای که من مراجعه کردم مجددا باید وکالت بدهم و حق الوکاله آن نیز جداگانه می باشد.


مشاور: حمیدرضا بادی

سلام علیکم
حق الوکاله در پرونده های کیفری توافقی می باشد و باید دید توافق اولیه شما در قرارداد چه بوده است. اگر قراردادی نیست ایشان نمیتواند کاری کند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.