ناشناس

نمیدونم این زندگی رو ادامه بدم یا نه؟

در دوران عقد هستم. خانواده ها با هم درگیر شدن. حالا نمیدونم این زندگی رو ادامه بدم یا نه؟
جمعه، 2 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

نمیدونم این زندگی رو ادامه بدم یا نه؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 22 ساله )

در دوران عقد هستم. خانواده ها با هم درگیر شدن. حالا نمیدونم این زندگی رو ادامه بدم یا نه؟


مشاور: احسان فدایی

با عرض سلام و تقدیم احترام خدمت شما پرسشگر محترم! ارتباط شما با ما گویای این است که در صدد انتخاب مسیر صحیح هستید و امیدواریم ما نیز راهنمای خوبی برایتان باشیم.

در مورد سوال باید خدمت شما عرض نماییم در عین ساده بودن اما جوانب مهمی را در بر دارد و بعلت عدم توضیح بیشتر دچار ابهام است. یکی از مهمترین ارکان مشاوره مخصوصاً در زمینه راهنمایی که باعث می گردد نتیجه مطلوبی از آن حاصل گردد میزان اطلاعاتی است که شما باید در اختیار مشاور قرار دهید ؛ زیرا به هر حال تفاوت های فردی افراد در وضعیت و شرایط خانوادگی، محیطی، شخصیتی، جنسیتی و... ایجاب می کند که مشاوره ها با فرد مورد نظر و شرایط وی مطابقت داشته باشد. بنابراین با پاسخگویی به چند سئوالی که در ذیل مطرح می گردد، پاسخ کاملتری از ما دریافت نمایید. برای مثال بهتر بود می فرمودید که:

1. چه مدت است ازدواج کرده اید؟

2. علت اصلی اختلاف خانواده ها چیست؟

3. آیا قضیه خاصی جدیدا اتفاق افتاده که باعث اختلاف شده باشد؟

لطفا با پاسخ به این سؤالات ما را در پاسخگویی دقیق تر یاری نمایید.

به هر حال تجربه نشان داده است زوج های جوان  و در برخی از موارد خانواده ها در دوران عقد فرزندانشان به خاطر عدم آشنایی با روحیات و اخلاقیات همدیگر و اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه ها در مسائل جزئی زندگی دچار تنش می شوند. کمال خواهی، مطلق نگری و ایده آل گرایی آنها اگر به همراه حلم و بردباری و سعه صدر نباشد شیرینی دوران نامزدی را به تلخی تبدیل می کنند. در شرایط فعلی توصیه می کنیم اگر همسرتان را دوست دارید اجازه ندهید به راحتی اختلاف بزرگترها و خانواده ها او را از شما بگیرد و باعث جدایی شود. تلاش کنید با همراهی همسرتان برنامه دقیقی برای رفع این اختلاف تدوین نمایید.

 موفق باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.