ناشناس

آیا طلسم و جادو حقیقت داره؟

با سلام. حدود 7 سال است ازدواج کرده ام که از ابتدا با مشکلات عدیده ای روبرو بوده ام که فهرست وار خدمتتان عرض میکنم: 1-مشکل در زناشویی که من و همسرم موفق به انجام آن نمی شدیم و سرانجام بعد از دو سال بصورت مصنوعی (عمل جراحی هایمنکتومی)انجام شد. 2-مشکلات اقتصادی فراوان و عدم موفقیت در کاسبی بطوری که اکنون در سن 40 سالگی هیچگونه پس اندازی نداشته و در منزل پدر ی ساکن هستم. 3-مشکل نازایی و بچه دار نشدن و انجام عمل نا موفق آی وی اف و بروز مشکلات پزشکی فراوان برای همسرم که بعداز آن افسردگی شدید گرفت و بعداز آن همسرم به پیشنهاد یکی از دوستانش پیش فالگیر قهوه رفت که مطالبی را بیان می کند که بیش از 80 درصدش درست بوده و گفته یک نفر (که به اصطلاح به من علاقه مند بوده)جادویی کرده بسیار محکم که زندگی ما سرانجام به جدایی بیانجامد و پیشنهاد به جابجایی منزل و برپایی مراسم دعا در منزل کرده. حال سوال من این است که آیا جادو و طلسم در این مورد میتواند باشد؟ و در این صورت با توجه به عدم تمکین مالی برای تعویض منزل چه کاری پیشنهاد میدهید؟
سه‌شنبه، 27 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

آیا طلسم و جادو حقیقت داره؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 40 ساله )

با سلام. حدود 7 سال است ازدواج کرده ام که از ابتدا با مشکلات عدیده ای روبرو بوده ام که فهرست وار خدمتتان عرض میکنم:
1-مشکل در زناشویی که من و همسرم موفق به انجام آن نمی شدیم و سرانجام بعد از دو سال بصورت مصنوعی (عمل جراحی هایمنکتومی)انجام شد.
2-مشکلات اقتصادی فراوان و عدم موفقیت در کاسبی بطوری که اکنون در سن 40 سالگی هیچگونه پس اندازی نداشته و در منزل پدر ی ساکن هستم.
3-مشکل نازایی و بچه دار نشدن و انجام عمل نا موفق آی وی اف و بروز مشکلات پزشکی فراوان برای همسرم که بعداز آن افسردگی شدید گرفت و بعداز آن همسرم به پیشنهاد یکی از دوستانش پیش فالگیر قهوه رفت که مطالبی را بیان می کند که بیش از 80 درصدش درست بوده و گفته یک نفر (که به اصطلاح به من علاقه مند بوده)جادویی کرده بسیار محکم که زندگی ما سرانجام به جدایی بیانجامد و پیشنهاد به جابجایی منزل و برپایی مراسم دعا در منزل کرده. حال سوال من این است که آیا جادو و طلسم در این مورد میتواند باشد؟ و در این صورت با توجه به عدم تمکین مالی برای تعویض منزل چه کاری پیشنهاد میدهید؟


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون
مشکلاتی که با ان دست به گریبان شده اید را بیان کردید و اینکه راه چاره مطرح شده، برایتان هزینه بردار است و اندکی در ان تردید دارید. همراه گرانقدر، مسیر پرپیچ و خم زندگی با هر فردی به گونه ای خاص عمل میکند و از قضا شما را اینگونه و از بابت فرزندآوری مورد آزمایش قرار داده است، سعی و تلاش شما در درگاه الهی مشکور است و خداوند شما را براساس میزان تلاش تان ارزیابی خواهد نمود و انچه در زندگی دنیایی مهم است همین زاویه دید است تا فرد بتواند ایستادگی بیشتری در برابر مشکلاتش داشته باشد. در مورد اینکه ایا سخن فالگیر درست میباشد، با توجه به اصول دینی و علمی، چنین امری صحت ندارد و این مسئله یک نوع سوء استفاده از احساسات افراد برای اخذ مبالغ هنگفت و در واقع یک نوع شیادی است. افراد زیادی هستند که همانند شما، با مشکل فرزندآوری مواجه هستند و پس از انجام عمل های متعدد به نتیجه نرسیده اند و عوارض جسمی زیادی را تجربه کرده اند، ( به راحتی میتوانید این موارد را در صف مطب متخصصان نازایی مشاهده کنید)، آیا همه اینها معشوقه ای داشته اند که با صرف هزینه ای گزاف برای دعا نویسی، انها را در این مشکل گرفتار ساخته؟؟ پیشنهاد میکنم بر خداوند توکل کرده و با مشاوره متخصص تان مجددا برای درمان اقدام کرده و در صورت اعتقاد به طلسمات، با دفتر مرجع تقلید خود تماس بگیرید و یا از دستورات عالمان دین، برای ابطال ان کمک بگیرید.
در پناه حق و عاقبت به خیر باشید



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.