ناشناس

قرص ویتامین د3 را چگونه مصرف کنم؟

سلام. در سوال قبلی که ازتون پرسیدم با توجه به نتیجه آزمایشم و کمبود ویتامین د3 که دارم که مقدارش 9.2 بود فرمودید قرص 50000 واحد ویتامین دی هر دو هفته یک عدد مصرف کنید. حالا یکی اینکه میترسم چون نوشته باعث نارسایی کلیه میشه و دوم اینکه داروخانه این 50000 رو نداره و واحدش به میلی گرم یا میکرو یا نانو گرم هست حالا این 50000 معادلش چند میلی گرم یا میکرو یا نانو گرم میشه که تهیه کنم؟ تشکر و اینکه چه تعداد قرص باید تهیه کنم و تا چه مدت باید مصرف کنم که نرمال بشه؟
يکشنبه، 22 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

قرص ویتامین د3 را چگونه مصرف کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 29 ساله )

سلام. در سوال قبلی که ازتون پرسیدم با توجه به نتیجه آزمایشم و کمبود ویتامین د3 که دارم که مقدارش 9.2 بود فرمودید قرص 50000 واحد ویتامین دی هر دو هفته یک عدد مصرف کنید. حالا یکی اینکه میترسم چون نوشته باعث نارسایی کلیه میشه و دوم اینکه داروخانه این 50000 رو نداره و واحدش به میلی گرم یا میکرو یا نانو گرم هست حالا این 50000 معادلش چند میلی گرم یا میکرو یا نانو گرم میشه که تهیه کنم؟ تشکر
و اینکه چه تعداد قرص باید تهیه کنم و تا چه مدت باید مصرف کنم که نرمال بشه؟


مشاور: خانم دکتر مختاری

سلام
در صورت کمبود این ویتامین، و سابقه مشکل کلیه نداشتن، مصرف این دارو مشکلی ندارد. قرصها غالبا بصورت 50000واحدی هستند که شما حداقل به مدت سه ماه و هر دو هفته یک قرص استفاده نمایید و بعد مجددا سطح ویتامین د3 را چک نمایید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.