ناشناس

آیا تاواناکس فقط برای ذات الریه است؟

سلام. من چند روز پیش استخوان درد و بعد لرز داشتم و بعد از سه روز از گذشت این وضعیت سینه ام چرک کرد. گلو دردی هم نداشتم. ولی سرفه میکردم. بعد از مراجعه به پزشک به من قرص کلداستاپ،تاواناکس و شربت که الان اسمش در خاطرم نیست. عکس شش داره روی قوطی اشی" به من دادن و دو روزه مصرف میکنم. گیجی و منگی و تاری دید و سرگیجه و سنگینی سر داشتم. دیشب هم اصلا خوابم نبرده! الان سرچ کردم نوشته بود تاواناکس برای سرماخوردگی و انفولانزا نیست. برای ذات الریه و اینجور چیزهاست" شربتی هم که بهم دادن مادر بزرگم که آسم داره از اون میخوره. نگران شدم! پزشک من نگفت که مشکل من چیه و من فکر کردم یه سرماخوردگی سادست! راهنماییم کنید لطفا
سه‌شنبه، 24 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

آیا تاواناکس فقط برای ذات الریه است؟

ناشناس ( تحصیلات : دبیرستان ، 27 ساله )

سلام. من چند روز پیش استخوان درد و بعد لرز داشتم و بعد از سه روز از گذشت این وضعیت سینه ام چرک کرد. گلو دردی هم نداشتم. ولی سرفه میکردم. بعد از مراجعه به پزشک به من قرص کلداستاپ،تاواناکس و شربت که الان اسمش در خاطرم نیست. عکس شش داره روی قوطی اشی" به من دادن و دو روزه مصرف میکنم. گیجی و منگی و تاری دید و سرگیجه و سنگینی سر داشتم. دیشب هم اصلا خوابم نبرده! الان سرچ کردم نوشته بود تاواناکس برای سرماخوردگی و انفولانزا نیست. برای ذات الریه و اینجور چیزهاست" شربتی هم که بهم دادن مادر بزرگم که آسم داره از اون میخوره. نگران شدم!
پزشک من نگفت که مشکل من چیه و من فکر کردم یه سرماخوردگی سادست! راهنماییم کنید لطفا


مشاور: خانم دکتر مختاری

سلام
مشکل شما نیاز به معاینه دارد. غالب داروهای سرماخوردگی حالت خواب آلودگی و گیجی می دهند. می توانید ترکیباتی مثل کلداکس و... را قطع کنید و ببینید که مشکل کمتر یا رفع میشود یا خیر.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.