ناشناس

درمان اچ پایلوری چیست؟

با عرض سلام و درود فراوان خدمت همه عزیزانی که در راستای خدمت به مردم تلاش میکنند. خداوند عزت تان دهد و جزو انصار و کمک کنندگان به مومنین در قیامت به حساب ایید انشالله. سوالم در مورد مشکلی ست که چندیست درگیر آن هستم. ۳ ماه پیش بعد از ابتلا به بیماری اسهال + خون دکتر بعد از آزمایش فرمودند که مشکل شما اچ پایلوری است و دواهایی را در همین زمینه تجویز کردند و تا ۱ ماه پیش این دوا ها را مصرف میکردم و با توصیه بزرگواری صبح قبل از ناشتا ۱ لیوان تا ۳ لیوان آب جوش داده ولرم نیز مصرف میکردم و میکنم. الحمدالله مشکل اسهال رفع شده و دیگر احساس شکم دردی و یا درد معده را نکرده ام. اما خون را کم و بیش به صورت متداول اما وقفه ای در بین مدفوع خودم میبینم. لطفا راهنمایی ام کنید که آیا این مشکل جدی است یا خیر! واگر جدی است آیا این مشکل با طب سنتی رفع خواهد شد؟ یا باید به پزشک مراجعه کنم؟! البته قابل یادآوری است که در مکانی که من هستم متاسفانه دسترسی به طبیب تقریبا غیر قابل ممکن است، از شما خواهش میکنم آیا من میتوانم با مصرف گیاهان طبی در جهت رفع این مسئله برایم؟! و آن گیاهان چه خواهد بود؟!
شنبه، 22 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

درمان اچ پایلوری چیست؟

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 26 ساله )

با عرض سلام و درود فراوان خدمت همه عزیزانی که در راستای خدمت به مردم تلاش میکنند. خداوند عزت تان دهد و جزو انصار و کمک کنندگان به مومنین در قیامت به حساب ایید انشالله. سوالم در مورد مشکلی ست که چندیست درگیر آن هستم.
۳ ماه پیش بعد از ابتلا به بیماری اسهال + خون دکتر بعد از آزمایش فرمودند که مشکل شما اچ پایلوری است و دواهایی را در همین زمینه تجویز کردند و تا ۱ ماه پیش این دوا ها را مصرف میکردم و با توصیه بزرگواری صبح قبل از ناشتا ۱ لیوان تا ۳ لیوان آب جوش داده ولرم نیز مصرف میکردم و میکنم. الحمدالله مشکل اسهال رفع شده و دیگر احساس شکم دردی و یا درد معده را نکرده ام. اما خون را کم و بیش به صورت متداول اما وقفه ای در بین مدفوع خودم میبینم. لطفا راهنمایی ام کنید که آیا این مشکل جدی است یا خیر! واگر جدی است آیا این مشکل با طب سنتی رفع خواهد شد؟ یا باید به پزشک مراجعه کنم؟! البته قابل یادآوری است که در مکانی که من هستم متاسفانه دسترسی به طبیب تقریبا غیر قابل ممکن است، از شما خواهش میکنم آیا من میتوانم با مصرف گیاهان طبی در جهت رفع این مسئله برایم؟! و آن گیاهان چه خواهد بود؟!


مشاور: خانم کیخا

با سلام
بیماری اچ پایلوری مربوط به فعال شدن باکتری هلیکوباکتر میباشد که موجب زخم معده و روده میشود. اگر خونریزی مداوم باشد باید نگران باشید و اگر گاهی دچار میشوید ، باز هم با بررسی موضوع توسط پزشک ، نگرانی شما بر طرف میشود. اما توصیه بنده به شما مصرف روزانه دو مرتبه دم کرده بارهنگ و اسفرزه و عرق نعنا میباشد. سعی کنید همراه غذا سبزیجات مانند جعفری زیاد میل کنید و از سبزیجات تند پرهیز کنید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما