ناشناس

برای قبل از ازدواج مشاوره می خواهم" لطفا راهنمایی کنید.

با سلام. دختری هستم بیست و پنج ساله. حدود سه سال پیش یکی از هم دانشکاهی هام بهم اظهار علاقه کرد و منم بعد از فکر کردن قبول کردم که باهاش آشنا بشم. بعد از گذشت حدود هشت ماه ایشون با خانوادشون اومدن خواستگاری من ولی به دلایلی خانواده هامون قبول نکردن و من و اون الان حدود دو سالی هست که ارتباط رو تموم کردیم و ایشون هم ازدواج کردن و من هم زندگی خودم رو دارم و خیلی هم منطقی با این موضوع برخورد کردم. الان حدود سه ماه هستش که یکی از دوستان ایشون که در جریان رابطه ما هم بودن بهم اظهار علاقه می‌کنه ولی من جوابی بهشون ندادم. ازتون میخوام که در این رابطه کمکم کنین که اصلا جواب ایشون رو بدم یا نه؟ چون خودم هنوز هم وقتی بهم گفت که عاشقمه و خیلی جدی اصرار داره بیاد خواستگاری توی شوکم. ممنونم از راهنمایی تون.
پنجشنبه، 17 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

برای قبل از ازدواج مشاوره می خواهم" لطفا راهنمایی کنید.

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 25 ساله )

با سلام. دختری هستم بیست و پنج ساله. حدود سه سال پیش یکی از هم دانشکاهی هام بهم اظهار علاقه کرد و منم بعد از فکر کردن قبول کردم که باهاش آشنا بشم. بعد از گذشت حدود هشت ماه ایشون با خانوادشون اومدن خواستگاری من
ولی به دلایلی خانواده هامون قبول نکردن و من و اون الان حدود دو سالی هست که ارتباط رو تموم کردیم و ایشون هم ازدواج کردن و من هم زندگی خودم رو دارم و خیلی هم منطقی با این موضوع برخورد کردم. الان حدود سه ماه هستش که یکی از دوستان ایشون که در جریان رابطه ما هم بودن بهم اظهار علاقه می‌کنه ولی من جوابی بهشون ندادم. ازتون میخوام که در این رابطه کمکم کنین که اصلا جواب ایشون رو بدم یا نه؟
چون خودم هنوز هم وقتی بهم گفت که عاشقمه و خیلی جدی اصرار داره بیاد خواستگاری توی شوکم. ممنونم از راهنمایی تون.


مشاور: خانم قربانی

سلام و درود بر شما همراه گرامی سایت راسخون.
یک رابطه ناموفق عاطفی داشته اید و به لطف خدا از ان عبور هم‌ کرده اید و زندگی عادی خود را دارید. اکنون‌ که مورد جدیدی برای ازدواج‌ برایتان میشود نمیخواهید دوباره ناکامی گذشته را تجربه کنید. احساس تان را درک میکنم و تردید تان برایم قابل تصور است.  پیشنهاد میکنم برای اینکه این ارتباط برایتان کم اسیب تر باشد، مسیر رسمی را دنبال کنید. یعنی اگر این مورد را برای خود مطلوب میدانید به ایشان اعلام کنید که برای اثبات صداقت و علاقه خود، ابتدا و قبل از هر ارتباطی، باید به خواستگاری تان بیاید و ابتدا تایید کلی توسط خانواده صورت بگیرد و سپس اشنایی جزیی تر بین شما دنبال شود. در این صورت اگر هم به توافق نرسید، چون بر اساس نطر شخصی شماست کمتر احساس اجحاف میکنید و ان را راحت تر هم‌ می پذیرید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.