ناشناس

بسیار سرمایی هستم" چه کنم؟

سلام. بدنم نسبت به سرما بسیار حساس است و به خاطر همین تقریبا زیاد سرما می خورم. توی زمستون لباس زیادی می پوشم ولی باز هم احساس سرما می کنم کلا نسبت به سرما خیلی حساس هستم. یه مشکل دیگه ای هم که دارم اینه که تقریبا هر غذایی می خورم نفخ می کنم.
شنبه، 2 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

بسیار سرمایی هستم" چه کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 29 ساله )

سلام. بدنم نسبت به سرما بسیار حساس است و به خاطر همین تقریبا زیاد سرما می خورم. توی زمستون لباس زیادی می پوشم ولی باز هم احساس سرما می کنم
کلا نسبت به سرما خیلی حساس هستم. یه مشکل دیگه ای هم که دارم اینه که تقریبا هر غذایی می خورم نفخ می کنم.


مشاور: خانم کیخا

با سلام

احساس سردی مرتبط به غلبه سودا و بلغم میباشد. در غلبه بلغم کل بدن احساس سرد بودن را حس میکند و در غلبه سودا بیشتر دست و پاها و مخصوصا پا بیشترین حس سرد شدن را دارند و سخت گرم میشود. بنابراین در مورد شما هر عاملی که باعث خشکی بدن میشود را پرهیز کنید زیرا سودا سرد و خشک هست. دلیل دیگری نیز وجود دارد که بدن شما دیر گرم میشود و آن حرکت نکردن خون میباشد. سعی کنید روزانه یک ساعت به همراه تعریق پیاده روی کنید . روزانه شیر و عسل میل کنید. از هر نوع سردی کاملا پرهیز کنید. به جای چای از دم نوش استخدوس و عناب استفاده کنید. در مورد نفخ بعد از غذا..... توصیه میکنم قبل از غدا 21 عدد مویز میل کنید و بعد از غذا مقداری عرق زنیان و نبات مصرف کنید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.