ناشناس

نظرتون درباره ازدواج با بیوه چیه؟

با سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان راسخون. بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب. داداشم۲۸ سالشه و لیسانس. کار و بارش هم عالیه خدا رو شکر. یه سالی هست که با یه دختره اشنا شده که ۲۲سالشه و از یه روستای دیگه. اون وقت واسه دختره خواستگار اومده. داداشم اصرارش واسه ازدواجه. آخه از خانوادش و حتی خودش خوب صحبت نمیکردن ولی توی این یه سال که با داداشم بوده خوب بوده خطایی ندیده ازش خدایی، ولی از ابجی ش و خاله ش و کلا خانوادش خوب نمیگفتن و خانوادم هم حاضر نشدن برن خواستگاری تا اینکه به خواستگارش بله گفت و یک ماهه که ازدواج کرده ولی هنوز هم با داداشم صحبت میکنه و طرز فکر داداشم این شده که هر وقت جدا شد باهاش ازدواج میکنم. به نظر شما این طرز فکر از سرش می پره یا نه؟ ازدواجشون درسته یا نه؟ اگه ازدواجشون درسته که طلاقش رو بگیره و ازدواج کنن دیگه؟ چیکار کنیم؟ شما راهنمایی کنین لطفا.
يکشنبه، 24 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

نظرتون درباره ازدواج با بیوه چیه؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 25 ساله )

با سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان راسخون. بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب.
داداشم۲۸ سالشه و لیسانس. کار و بارش هم عالیه خدا رو شکر. یه سالی هست که با یه دختره اشنا شده که ۲۲سالشه و از یه روستای دیگه. اون وقت واسه دختره خواستگار اومده. داداشم اصرارش واسه ازدواجه. آخه از خانوادش و حتی خودش خوب صحبت نمیکردن ولی توی این یه سال که با داداشم بوده خوب بوده خطایی ندیده ازش خدایی، ولی از ابجی ش و خاله ش و کلا خانوادش خوب نمیگفتن و خانوادم هم حاضر نشدن برن خواستگاری تا اینکه به خواستگارش بله گفت و یک ماهه که ازدواج کرده ولی هنوز هم با داداشم صحبت میکنه و طرز فکر داداشم این شده که هر وقت جدا شد باهاش ازدواج میکنم. به نظر شما این طرز فکر از سرش می پره یا نه؟ ازدواجشون درسته یا نه؟ اگه ازدواجشون درسته که طلاقش رو بگیره و ازدواج کنن دیگه؟ چیکار کنیم؟ شما راهنمایی کنین لطفا.


مشاور: خانم قربانی

سلام و درود بر شما همراه گرامی سایت راسخون. من هم خداقوت میگویم.
از رابطه برادرتان با دختر خانمی گفتید که به دلیل مورد تایید نبودن خانواده اش، ازدواج انها تایید و پیگیری نشد.
اکنون ان دختر ازدواج کرده ولی برادرتان همچنان با او ارتباط دارد و به امید طلاق او نشسته است تا با او ازدواج کند. سوالاتی در مورد این ارتباط داشتید و به دنبال پاسخ انها هستید.
دوست عزیز، پاسخ سوالات شما به دلیل عدم شناخت طرفین و ..‌، فقط حدس و گمان بوده و نمیتوان انها را اساس تصمیم گیری قرار داد. اما انچه که در این میان لازم است مورد توجه قرار بگیرد، متاهل بودن ان دختر خانم است.اینکه به هر دلیل ازدواج برادرتان با ایشان به نتیجه نرسیده و ایا این‌کار درست یا غلط بوده یک امر جداگانه و قابل تامل است اما اکنون ارتباط برادر شما با ایشان یک رابطه مثلثی و خیانت گونه محسوب میشود و خوبخود به فروپاشی زندگی و تباه کردن ان می انجامد. دلیلی که یک‌ ماه پیش برای رد ان دختر خانم وجود داشته، هنوز هم وجود دارد و در اینده هم‌ پابرجاست و به صرف طلاق او(خدای نکرده) تازه یک‌ دلیل دیگر هم بر ان اضافه میشود. پس فردی که اکنون موفق به مجاب کردن خانواده نشده، نباید امیدوار به اینده باشد. در ثانی، انتظار طلاق برای دیگری، یک امر منطقی و منصفانه و انسان دوستانه نیست و هیجان منفی و خودخواهی فرد را میرساند. توصیه میکنم، بی توجه به اشتباه ان دختر خانم و ارزوهای خام کودکانه برادرتان، سعی کنید ایشان را متوجه حریم و حرمت خانواده ان دختر کرده و تبعات مخرب ان را برایش گوشزد نمایید و از او بخواهید که این رابطه را به پایان رسانده و واقعیت موجود را بپذیرد و اندیشه دیگری برای اینده خود طرح ریزی نماید. نهایتا اگر برادرتان و ان دختر خانم نمیتوانند همدیگر را فراموش کنند، و اگر خانواده تان موافقت خود را اعلام میکنند و اگر ازدواج ان دختر رسمی نشده، در نهایت زیرکی و سیاست تلاش کنید این مطلب را به اطلاع خانواده دختر خانم برسانید و از ایشان بخواهید که برای شرایط جدید تصمیم خود را اعلام کنند.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.