ناشناس

درخواست مهریه و طلاق بدم میشه همزمان دو درخواست رو با هم داد و چقدر طول میکشه؟

سلام. میخواستم درخواست مهریه و طلاق بدم میشه همزمان دو درخواست رو با هم داد و چقدر طول میکشه؟ و دو دختر ۱ و ۴ ساله دارم زمانی که پیگیر طلاق هستم شوهرم میتونه اونها رو از من جدا کنه. شوهرم خیلی بد اخلاق و عصبی هست دائم دعوا داریم فحش میده تهمت میزنه توهین میکنه. قبلا کتک میزد و الان بهتر شده. البته حمله میکنه طرفت ولی خوب نمیزنه ولی اون حس کتک رو داری. وسایل پرت میکنه اصلا واسش مهم نیست به کی و کجا میخوره. زمان دعوا نمیزاره از خونه بریم بیرون و تا ۲یا۳ساعت دعوا میکنه که آدم دیوانه میشه. واقعا شرایط برای من و بچه ها سخت شده خیلی سخت. اگر بخوام از طریق عسر و حرج تقاضای طلاق بدم چه جوری میتونم ثابت کنم؟ البته دو تا نامه پزشک قانوتی مال سالهای قبل رو دارم. یه بار هم بخاطر دعوایی که ادامه داد همسایه ها به ۱۱۰ زنگ زدن رفتیم پاسگاه و بعد با تعهد امدیم. جز اینها و حرفایی که زدم چیزی ندارم. آیا کافیه؟ ممنون
شنبه، 18 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

درخواست مهریه و طلاق بدم میشه همزمان دو درخواست رو با هم داد و چقدر طول میکشه؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 36 ساله )

سلام. میخواستم درخواست مهریه و طلاق بدم میشه همزمان دو درخواست رو با هم داد و چقدر طول میکشه؟ و دو دختر ۱ و ۴ ساله دارم زمانی که پیگیر طلاق هستم شوهرم میتونه اونها رو از من جدا کنه. شوهرم خیلی بد اخلاق و عصبی هست دائم دعوا داریم فحش میده تهمت میزنه توهین میکنه. قبلا کتک میزد و الان بهتر شده. البته حمله میکنه طرفت ولی خوب نمیزنه ولی اون حس کتک رو داری. وسایل پرت میکنه اصلا واسش مهم نیست به کی و کجا میخوره. زمان دعوا نمیزاره از خونه بریم بیرون و تا ۲یا۳ساعت دعوا میکنه که آدم دیوانه میشه. واقعا شرایط برای من و بچه ها سخت شده خیلی سخت. اگر بخوام از طریق عسر و حرج تقاضای طلاق بدم چه جوری میتونم ثابت کنم؟ البته دو تا نامه پزشک قانوتی مال سالهای قبل رو دارم. یه بار هم بخاطر دعوایی که ادامه داد همسایه ها به ۱۱۰ زنگ زدن رفتیم پاسگاه و بعد با تعهد امدیم.
جز اینها و حرفایی که زدم چیزی ندارم. آیا کافیه؟ ممنون


مشاور: امیرحسین مرادی

با سلام
نسبت به عسر و حرج اقدام کنید و مدارک قبلی را ضمیمه پرونده کنید و اظهارات خود و ناملایماتی همسرتان را بیان کنید و نسبت به عدم ارامش روحی و روانی خود و فرزندانتان به دادگاه اطلاع رسانی کنید. مهریه نیز درخواست جداگانه ای است که اگر درخواست عسر و حرج شما قبول شود میتوانید از طرف دیگر دادخواست مهریه نیز دهید. در صورت جدایی نیز حضانت فرزندان تا ۷ سالگی با مادر خواهد بود و در صورتی که تا ۷سالگی مادر توانایی حضانت داشته باشد پدر حق حضانت نخواهد داشت.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.