ناشناس

ایا عشق برای ازدواج لازم است؟

سلام. من زمانی که سر کلاسم با دیدن استادم تپش قلب میگیرم. ایا این علاقه نشانه و از نوع علاقه قبل از ازدواج هست؟ سوال دوم: ایا عشق برای ازدواج لازم است یعنی اگر نباشد نمیتوان به ازدواج فکر کرد؟ ممنونم از توجهتون
سه‌شنبه، 1 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

ایا عشق برای ازدواج لازم است؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 21 ساله )

سلام. من زمانی که سر کلاسم با دیدن استادم تپش قلب میگیرم. ایا این علاقه نشانه و از نوع علاقه قبل از ازدواج هست؟
سوال دوم: ایا عشق برای ازدواج لازم است یعنی اگر نباشد نمیتوان به ازدواج فکر کرد؟ ممنونم از توجهتون


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
دوست عزیز، دو سوال مطرح کردید که به ترتیب به آنها پاسخ داده میشود.
تپش قلب با دیدن استاد به خودی خود نمیتواند نشانه ای از علاقه قبل از ازدواج باشد حتی شاید علاقه هم‌ نام بگیرد. در واقع میتوان حدس زد به دلیل جذابیتی که این فرد برای شما داشته و تمرکزی که به این مطلب داشته اید، افکاری در ذهن تان شکل گرفته و‌ به دلیل غلبه احساسات در جنس شما، و تقویت افکار، بر جسم‌شما نیز اثر گذار شده و با دیدن او واکنش های فیزیکی را تجربه می کنید. در هر حال علاقه از نوع ازدواج زمانی باید مطرح و دنبال شود که درخواستی از طرف مقابل داشته باشید. پس تمرکز خود را بر این فرد کاهش دهید تا به مرور به شرایط طبیعی تر بازگردید.

پایخ سوال دوم: دوست نازنین، عشق و صمیمیت بعد عاطفی رابطه همسرانه است و لزومی ندارد که قبل از ازدواج شکل بگیرد. عشق پایدار در زندگی نیز محصول داشتن مهارت و رفتار صحیح بین همسرتان است و طبیعتا بعد از ازدواج شکل میگیرد و در زمان ازدواج فقط کافی که دختر و پسر در طی بررسی توافقات و تناسبات، نسبت به هم احساس مثبت و خوشایند داشته باشند و بی تفاوت به نظر نرسند.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.